اطلاعات تماس
  • 021843*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139909174793112957

معرفی بهترین کتاب ریدینگ آیلتس

کد: 139909174793112957

https://bit.ly/3lWaizh

، تهران , (اخبار رسمی): بخش ریدینگ در آزمون آیلتس جنرال و آکادمیک با هم متفاوت هستند. متن‌هایی که برای آزمون جنرال انتخاب می‌شوند، معمولا به نسبت آزمون اکادمیک ساده‌تر هستند و موضوعات عمومی‌تری دارند. این متن‌ها به طور عمده مشابه متن‌های عمومی مجلات و روزنامه‌های انگلیسی هستند.

معرفی بهترین کتاب ریدینگ آیلتس
معرفی بهترین کتاب ریدینگ آیلتس

بخش ریدینگ دومین بخش آزمون آیلتس است و ۶۰ دقیقه طول می‌کشد. این بخش شامل ۳ یا در مواردی ۴ متن، به ترتیب از آسان به سخت، بوده و در مجموع داوطلبان به ۴۰ سئوال پاسخ می دهند. با وجود اینکه می‌توانید روی پرسشنامه بنویسید و یا علامت بزنید، لازمست کلیه جواب‌ها را به پاسخنامه منتقل کنید و زمان اضافی برای انجام این کار به شما داده نخواهد شد.

بخش ریدینگ در دو آزمون ایلتس جنرال و ایلتس اکادمیک با هم متفاوت بوده و درک متن‌های انتخاب شده برای ایلتس اکادمیک معمولا سختتر از ایلتس جنرال است. از طرفی موضوعات این متن‌ها نیز با توجه به نوع آزمون متفاوت است. در آزمون آیلتس جنرال متن‌ها معمولا جنبه‌ی عمومی و در آزمون آیلتس آکادمیک جنبه‌ی علمی دارند.

بهترین روش برای تقویت ریدینگ ، خواندن و تمرین و ممارست و همچنین آشنایی با انواع سئوالات این بخش در امتحان آیلتس است. در ادامه بهترین کتاب ریدینگ آیلتس به شما در این زمینه کمک کنند، معرفی خواهیم کرد:

1. کتاب Collins Reading for IELTS

کتاب Reading for IELTS انتشارات Collins با هدف تقویت مهارت خواندن و درک مطلب زبان آموزان با تمرکز ویژه روی بخش reading آزمون آیلتس آکادمیک طراحی شده است.

این کتاب به آن دسته از داوطلبین آیلتس که نیاز به گرفتن نمره 6 به بالا در reading آیلتس دارند، توصیه می شود. هدف اصلی این کتاب تقویت مهارتهای درک مطلب از جملهunderstanding how information is organized، identifying writers’ views و completing summaries and table است. به عبارت دیگر، با مطالعه این کتاب، زبان آموز توانایی درک نحوه قرارگیری اطلاعات در متن، تشخیص طرز فکر نویسنده و کامل کردن جداول و خلاصه متن را خواهد داشت.

شامل 12 درس حاوی نمونه سئوالات بخش reading آیلتس همراه با نکات مربوط به آیلتس تدریس لغات مربوط به موضوع درس آموزش تکنیکها و استراتژی های مربوطه همراه با پاسخنامه و قابل استفاده به صورت خودآموز 

2. کتاب IELTS Advantage Reading Skills

کتاب IELTS Advantage Reading Skills یک منبع کامل برای گرفتن نمره 6/5 تا 7 در بخش reading آزمون آیلتس آکادمیک است هرچند داوطلبین آزمون آیلتس جنرال نیز می ­توانند از نکات گفته شده در این کتاب بهره­ مند شوند.

تکنیکهای درست خواندن و افزایش قدرت درک مطلب در این کتاب به بهبود نمره reading آیلتس زبان آموزان کمک خواهد کرد. شامل 10 درس آشنایی با انواع متون و انواع سئوالات reading آیلتس اموزش لغات و اصطلاحات مربوطه حاوی نکات آموزشی برای بالاتر رفتن نمره آموزش نحوه مدیریت زمان و انرژی در بخش reading آیلتس مناسب برای استفاده در کلاس و به صورت خودآموز همراه با پاسخنامه در هر درس، از تعدادی متن بلند و کوتاه با موضوعات مختلف که احتمال استفاده از آنها در آزمون آیلتس بالاست، استفاده شده است.

علاوه بر بخشهای اصلی درس شامل vocabulary builder، spotlight on exam skills و spotlight on language، موارد به شرح زیر نیز کمک شایانی به داوطلبین آزمون آیلتس آکادمیک و جنرال خواهند کرد: لیست وبسایت های مفید برای تمرین reading لیست چالشهای پر کردن پاسخنامه نکات آموزشی برای یادگیری لغات نکات آموزشی در مورد نحوه استفاده بهینه از دیکشنری

3.  کتاب IELTS Trainer

کتاب IELTS Trainer از جامع‌ترین و بهترین کتاب‌های آمادگی آزمون آیلتس است. این کتاب شامل شش تست کامل، راهنما و آموزش تکنیک‌ها و مهارت‌های لازم جهت کسب موفقیت در آزمون آیلتس است.

دو تست اول، با آموزش گام به گام هر بخش همراه بوده و با تمرین‌های اضافه مشابه و نمونه جواب‌های موفق روی بخش‌هایی که زبان آموزان نیاز به کمک و راهنمایی بیشتری دارند تمرکز می‌کند. اطلاعات کامل در مورد بخش‌های آزمون آیلتس شامل تمرین‌های اضافه گرامر و لغت همراه با پاسخنامه و قابل استفاده به صورت خودآموز

4. کتاب Cambridge IELTS

استفاده از کتاب های کمبریج آیلتس به کلیه داوطلبین آزمون آیلتس توصیه می شود. برای استفاده هر چه موثرتر از این کتاب ها، لازمست خود را در موقعیت آزمون اصلی قرار داده و تمامی سئوالات بخش reading را با در نظر گرفتن زمانبندی آزمون آیلتس و بدون وقفه و استراحت پاسخ داد.

این کار به مدیریت صحیح زمان و انرژی در روز آزمون اصلی کمک شایانی خواهد کرد. پس از آن، پاسخ های خود را با پاسخنامه ی انتهای کتاب مقایسه کرده و با کمک سایت های موجود نمره خود را محاسبه نمایید.

علاوه بر این، مطالعه مجلات انگلیسی کمک شایانی به تقویت مهارت reading و کسب نمره بالا در این بخش از آزمون آیلتس می‌کند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه آنلاین سفیرمال

فروشگاه اینترنتی سفیرمال عرضه کننده محصولات فرهنگی آموزشی بوده و تمرکز اصلی آن بر روی کتابها، ویدئوها و پادکستهای آموزش زبان انگلیسی و فرانسه است. علاوه بر این، بازیهای فکری که در تقویت هوش و یادگیری موثر هستند نیز در این فروشگاه به فروش میرسند.

اطلاعات تماس
  • 021843*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

علم و آموزش | نشریات و کتاب