اطلاعات تماس
  • 021843*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139909264815212957

تاثیر ویدئوهای آموزشی بر یادگیری زبان انگلیسی

کد: 139909264815212957

https://bit.ly/3raD56N

، تهران , (اخبار رسمی): روند آموزش زبان در سال‌ اخیر به دلیل پاندمی ویروس کرونا دستخوش تغییرات اساسی شده و بر خلاف گذشته که اکثریت افراد علاقه به حضور فیزیکی در کلاس و یادگیری مستقیم از استاد داشتند، در حال حاضر استفاده از پک‌های خودآموز زبان و ویدئوهای آموزشی به شدت مورد استقبال قرار گرفته است.

تاثیر ویدئوهای آموزشی بر یادگیری زبان انگلیسی
تاثیر ویدئوهای آموزشی بر یادگیری زبان انگلیسی

ویدئوهای آموزشی با کیفیت که بر اساس یک سیلابس خاص و با در نظر گرفتن اصول تدریس و چرخه یادگیری زبان آموز تهیه و تنظیم شده باشند در بازار کنونی زبان بسیار کمیاب هستند.

آکادمی سفیرگفتمان، که همواره در بکارگیری روش‌های آموزش مدرن پیشرو بوده، با در نظر گرفتن این خلا اقدام به تولید ویدئوهای آموزش زبان انگلیسی از سطح مبتدی تا پیشرفته توسط مجموعه‌ای از بهترین اساتید این موسسه نموده است.

به همین دلیل مصاحبه‌ای با دکتر سعید صیادچمنی، مدیرعامل آکادمی زبان سفیر، ترتیب دادیم تا در مورد جزئیات تولید ویدئوهای آموزشی سایبرویدئو بیشتر بدانیم.

لازم به ذکر است سایبرویدئو نام تجاری مجموعه ویدئوی آموزش زبان انگلیسی است که توسط تیم آموزش آکادمی سفیر گفتمان تولید شده است. مدرسین این مجموعه آموزشی از میان اساتید برتر سفیر انتخاب و پس از طی مراحل تست و گزینش برای اجرای پروژه پذیرفته شدند.

محتوای این ویدئوها، توسط تیم کنترل کیفی متشکل از بیست کارشناس آموزش، که همگی دارای مدارک کارشناسی ارشد و دکتری زبان انگلیسی هستند، بررسی و اصلاحات لازم روی آن صورت پذیرفته است.

آقای دکتر چمنی، اگر موافق باشید مصاحبه را با این سئوال شروع کنیم که چرا سفیر تصمیم به تولید ویدئوهای آموزش زبان انگلیسی گرفت؟

دلایل مختلفی پشت این تصمیم وجود داشت. تعداد زیادی از هموطنان که در شهرها و روستاهای دورافتاده زندگی می‌کنند، امکان شرکت در کلاس زبان را نداشته و همواره به دنبال یادگیری زبان انگلیسی به صورت خودآموز بوده‌اند.

از طرفی، شهریه کلاس زبان برای برخی از اقشار جامعه بالا بوده و یا به دلیل تعدد فرزاندان در یک خانواده، همه آنها امکان شرکت در کلاس زبان را ندارند. علاوه‌ بر این، عده‌ی زیادی از هموطنان به دلیل شیوع کرونا و به خطر افتادن سلامتی‎‌شان ترجیح می‌دهند در منزل پروسه یادگیری زبان خود را ادامه دهند.

تمامی اینها باعث شد تصمیم بگیریم ویدئوهای آموزش زبان انگلیسی استاندارد و باکیفیت را تولید و در اختیار علاقمندان به یادگیری قرار دهیم.

این افراد می‌توانستند از کلاس‌ های آنلاین استفاده کنند. چرا به سمت ویدئوی آموزش زبان رفتید؟

حرف شما صحیح است و ما هم در سفیر، کلاس ‌های آنلاین انگلیسی و فرانسه برگزار می‌کنیم، اما فراموش نکنیم همه افراد جامعه امکانات اولیه نرم‌افزاری و سخت‌افزاری شرکت در کلاس‌ های آنلاین را ندارند. کمااینکه عده‌ای از دانش‌آموزان عزیز برای شرکت در کلاس‌های مدرسه هم دچار چالش شده‌اند.

سعی ما بر این بود که محصولی تولید کنیم که با کمترین امکانات در سراسر کشور قابل استفاده باشد. در واقع هدف اصلی ما گسترش علم آموزی و احترام به حق یادگیری کلیه افراد در جای جای میهن عزیزمان ایران است.

ویژگی‌های ویدئوهای آموزشی تولید شده توسط سفیر که آن را از سایر محصولات مشابه متمایز می‌کند، چیست؟

ما اسم این محصول جدید آموزشی را "سایبرویدئو" گذاشتیم و سعی کردیم هر بخش از آن بر اساس یک سیلابس مشخص و مدون تدریس شده و کلیه اصول تدریس مدرن از جمله محتوای قابل فهم و مناسب سطح زبان آموزان و همچنین حفظ ماهیت تعاملی کلاس در آن رعایت شده باشد.

مدرسین مجموعه آموزشی، از میان محبوب‌ترین و با تجربه‌ترین اساتید سفیر انتخاب شده و کیفیت محتوای آموزشی توسط دو تیم کنترل کیفی بررسی و اصلاحات لازم صورت پذیرفته است.

و کلام آخر؟

در زمان صحبت از پاندمی کرونا، بیشتر جنبه‌های منفی آن مورد بحث قرار می‌گیرد ولی اگر بخواهیم به جنبه‌های مثبت این پدیده اشاره کنیم، باید بگوییم که تغییر سیستم و روش‌های آموزش در سطح کشور باعث شده که محتوای آموزشی با کیفیت در دسترس تمامی هموطنان، فارغ از مکان و مختصات جغرافیایی محل سکونت آنها، قرار گیرد.

این امر در بلندمدت سبب اعتلای سطح فرهنگ و سواد در ایران عزیز خواهد شد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه آنلاین سفیرمال

فروشگاه اینترنتی سفیرمال عرضه کننده محصولات فرهنگی آموزشی بوده و تمرکز اصلی آن بر روی کتابها، ویدئوها و پادکستهای آموزش زبان انگلیسی و فرانسه است. علاوه بر این، بازیهای فکری که در تقویت هوش و یادگیری موثر هستند نیز در این فروشگاه به فروش میرسند.

اطلاعات تماس
  • 021843*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش