اطلاعات تماس
  • 021843*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139910014824412957

آمادگی برای IELTS در همین دوران کرونایی

مهم ترین ویژگی آزمون IELTS Indicator چیست؟

کد: 139910014824412957

https://bit.ly/3nba5su

، تهران , (اخبار رسمی): در دوره‌ محدودیت‌های کرونایی و عدم امکان حضور درکلاس‌های حضوری،دانشگاه کمبریج اقدام به طراحی آزمون IELTS Indicator به‌عنوان جایگزین آزمون حضوری آیلتس در زمان قرنطینه و فاصله‌گذاری اجتماعی کرده که به‌صورت آنلاین است تا داوطلبین بتوانند، در محیط منزل، همچنان درمسیر پیشرفت و یادگیری قدم بردارند.

مهم ترین ویژگی آزمون IELTS Indicator چیست؟
مهم ترین ویژگی آزمون IELTS Indicator چیست؟

آزمون IELTS Indicator در شرایطی که فعالیت اکثر مراکز برگزاری آیلتس در کشورهای مختلف به دلیل شیوع بیماری کرونا به حالت تعلیق درآمده، راه حل مناسبی پیشِ روی داوطلبین این آزمون قرار می‌دهد.

روش کار آزمون‌های غیر‌حضوری دوران کرونا که از سوی دانشگاه کمبریج طراحی شده به این شکل است که آزمون IELTS Indicator هفته‌ای یک‌بار برگزار می‌شود و در آن هر چهارت مهارت listening، reading، writing و speaking را پوشش می‌دهد. سئوالات آزمون IELTS Indicator به صورت live نمایش داده می شود و نمره‌دهی توسط ممتحنین آزمون آیلتس انجام می‌شود. نمرات به تفکیک هر مهارت و نمره کل (overall score) ظرف ۷ روز به داوطلبین اعلام می شود. 

لازم به ذکر است، آزمون IELTS Indicator جایگزین آزمون حضوری آیلتس نبوده و ممکن است لازم باشد داوطلبین، بنابر درخواست دانشگاه مورد نظرشان، در آینده و به محض از سرگیری فعالیت مراکز برگزاری آزمون آیلتس، در آزمون حضوری شرکت کنند‌.

مزایای آزمون IELTS Indicator

آزمون IELTS Indicator امکان سنجش توانایی داوطلبین در چهار مهارت اصلی انگلیسی را به صورت آنلاین فراهم کرده و در شرایطی که فعالیت اکثر مراکز برگزاری آیلتس در کشورهای مختلف به دلیل شیوع بیماری کرونا به حالت تعلیق درآمده، راه حل مناسبی پیشِ روی داوطلبین این آزمون قرار می‌دهد.
درعین حال نتایج این آزمون مورد تایید دانشگاه کمبریج بوده و از طرف تعداد زیادی از دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی در سراسر جهان پذیرفته می‌شود.

شرایط برگزاری آزمون IELTS Indicator

  • برای شرکت در آزمون، لپ‌تاپ یا کامپیوتر و اینترنت با سرعت مناسب ضروریست‌. توجه داشته باشید امکان شرکت در آزمون با تلفن همراه وجود ندارد.
  • داوطلبین این آزمون می بایست نرم‌افزار Safe Exam Browser و همچنین اپلیکیشن Zoom را دانلود کرده و از هدست با کیفیت و وب کم استفاده نمایند.
  • سه بخش listening، reading و writing در یک روز (همانند آزمون حضوری) و بخش speaking چند روز قبل یا بعد از آزمون کتبی به صورت آنلاین برگزار خواهند شد.
  • ثبت نام برای آزمون IELTS Indicator از ۲۲ آوریل آغاز خواهد شد. پیش از ثبت نام، حتما با دانشگاه مورد نظر خود مشورت کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه آنلاین سفیرمال

فروشگاه اینترنتی سفیرمال عرضه کننده محصولات فرهنگی آموزشی بوده و تمرکز اصلی آن بر روی کتابها، ویدئوها و پادکستهای آموزش زبان انگلیسی و فرانسه است. علاوه بر این، بازیهای فکری که در تقویت هوش و یادگیری موثر هستند نیز در این فروشگاه به فروش میرسند.

اطلاعات تماس
  • 021843*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش