اطلاعات تماس
  • 021843*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139910274862212957

بهترین کتاب داستان انگلیسی برای تقویت زبان

کد: 139910274862212957

https://bit.ly/3imZ0Un

، تهران , (اخبار رسمی): داستان‌ها به هر زبانی که نوشته شده باشند پر از هیجان و رمزوراز هستند. ما هم از خواندن رمان و داستان لذت می‌بریم و هم هر چیزی که هنگام خواندن‌شان به چشم و گوش‌مان بخورد، بهتر در ذهن‌مان می‌ماند.

بهترین کتاب داستان انگلیسی برای تقویت زبان
بهترین کتاب داستان انگلیسی برای تقویت زبان

این روزها که تب‌ کلاس‌ها و کارگاه‌های جوروواجور یادگیری زبان انگلیسی حسابی داغ است، در کنار کلاس و کارگاه به راه‌های بهتر و لذت‌بخش‌تری هم فکر کنید. مثلا کتاب داستان‌های سطح‌بندی شده انگلیسی بخوانید و با واژه‌ها و دستورات گرامری در دل داستان و روایت‌های خواندنی آشنا شوید.

ما در این مطلب چند  5 کتاب داستان انگلیسی در سه سطح مبتدی، متوسط و پیشرفته را معرفی می‌کنیم تا با یک تیر چند نشان بزنید، داستان‌های قوی و ماندگار بخوانید، به دایره واژگان‌تان اضافه کنید و انواع نکات گرامری را در قالب عبارات و جمله‌ها یاد بگیرید.

داستان انگلیسی سطح مبتدی؛ از سرنوشت آنه تا رنج مرد فیلی

کتاب Anne of green gables؛ آنه در گیرین گیبلز

اگر هنوز اول راه هستید و با خیلی از کلمه‌ها یا نکات گرامری آشنا نیستید نگران نباشید. شما می‌توانید با آنه شاد و خوشحال همراه شوید، حدود 600 کلمه جدید و کاربردی یاد بگیرید و قواعدی که به‌صورت تئوری خوانده‌اید در جمله‌های مختلف ببینید و به ذهن‌تان بسپارید.

کتاب The elephant man؛ مرد فیلی

می‌خواهید بدانید زندگی کسی که هیچ کس حتی مادرش دوستش ندارد، چطور پیش می‌رود؟ داستان ساده و روان مرد فیلی را از دست ندهید. مرد فیلی، یک داستان انگلیسی سطح مبتدی است که کاملا برای کسانی که اول مسیر یادگیری زبان هستند، قابل فهم است.

مرد فیلی در 27 سالگی اولین دوست خودش را پیدا می‌کند و زندگی‌اش زیرورو می‌شود.  اگر این داستان تخیلی و غم‌انگیز را بخوانید ذهن‌تان تا مدت‌ها درگیر ماجرای جذابش خواهد بود.

کتاب The crown

یک داستان ساده، روان با لغت‌ها و اصطلاحات آسان. در اصل این کتاب یک داستان انگلیسی سطح مبتدی به معنای واقعی کلمه است. با خواندن این کتاب هم درک مطلب‌تان را تقویت می‌کنید و هم می‌توانید روی مهارتتان در رایتینگ‌ کار کنید.

داستان انگلیسی سطح متوسط؛ از داستان جنایی و پلیسی گرفته تا عاشقانه و طنز

کتاب The body in the library؛ جسدی در کتابخانه

آگاتا کریستی را همه می‌شناسند و کمتر کسی است که ماجراهای جنایی جذابش را نخوانده یا در سریال‌های تلویزیونی ندیده باشد. در کتاب The body in the library جسد زنی صبح زود در یک کتابخانه پیدا می‌شود که نه می‌دانند کیست و نه می‌دانند چرا کشته شده است. اگر می‌خواهید هم ادامه داستان را بخوانید و هم زبا‌تان را تقویت کنید، این داستان را از دست ندهید.

کتاب Washington square

اگر به سبک داستان‌های جین آستین و درون‌مایه خانوادگی‌شان علاقه دارید این کتاب از هنری جیمز را از دست ندهید. داستانی با چاشنی طنز که سرنوشت عاشقی دختری معمولی را بیان می‌کند. روایت یک عشق یک‌طرفه چند ساله را بخوانید و بیشتر از 1400 کلمه کلیدی و جدید یاد بگیرید.

کتابThe street lawyer؛ وکیل خیابانی

در این کتاب قرار است داستان وکیل موفقی را بخوانید که پس از روبه‌رو شدن با یک ولگرد خیابانی، مسیر زندگی‌اش تغییر می‌کند. وکیل داستان، تازه متوجه قشر پایین جامعه می‌شود و ماجراهایی در ادامه برایش پیش می‌آید. این کتاب داستان انگلیسی سطح متوسط را از دست ندهید و با خواندنش هم بیش از 1700 کلمه اصلی یاد بگیرید و هم با اصول گرامری جدیدی آشنا شوید.

داستان انگلیسی سطح پیشرفته؛ این رمان‌های کلاسیک عاشقانه را از دست ندهید

کتاب های Pride and Prejudice و  Northanger Abbey

اگر به سطح بالایی از دانش زبان انگلیسی رسیده‌اید و به خیلی از واژه‌ها و قواعد زبان مسلط هستید وقت آن رسیده که به خواندن دو اثر عاشقانه کلاسیک فکر کنید. جین آستین از احساسات و عواطف متفاوت انسانی می‌گوید؛ عشق و کینه، محبت و خشم، غرور و حماقت و… . داستان‌های خانوادگی و عاشقانه جین آستین را بخوانید و در هر کدام با بیشتر از 2500 کلمه جدید و کلیدی آشنا شوید. با خواندن این کتاب‌ها می‌توانید تمرین درک مطلب و رایتینگ نیز داشته باشید.

کتاب Jane Eyre

اگر به دنبال یک کتاب داستان انگلیسی سطح پیشرفته هستید؛ جین ایر،داستان تنهایی طولانی یک دختر یتیم به قلم شارلوت برونته را به زبان اصلی بخوانید، بیش از 2500 کلمه جدید یاد بگیرید و با نحوه به‌کار بردن‌شان در جمله‌های مختلف آشنا شوید. اگر از پس خواندن این کتاب بربیایید می‌توانید برای سطح بالای مهارتی که در زبان انگلیسی به‌دست آورده‌اید جشن بگیرید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه آنلاین سفیرمال

فروشگاه اینترنتی سفیرمال عرضه کننده محصولات فرهنگی آموزشی بوده و تمرکز اصلی آن بر روی کتابها، ویدئوها و پادکستهای آموزش زبان انگلیسی و فرانسه است. علاوه بر این، بازیهای فکری که در تقویت هوش و یادگیری موثر هستند نیز در این فروشگاه به فروش میرسند.

اطلاعات تماس
  • 021843*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش