اطلاعات تماس
  • 021843*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139911204908012957

معرفی بهترین فیلم برای یادگیری زبان

کد: 139911204908012957

https://bit.ly/2Ze0ibG

، تهران , (اخبار رسمی): ما در این مقاله به شما خواهیم گفت که چطور یک فیلم را به قصد تقویت زبان انگلیسی تماشا کنید. به‌علاوه، بهترین فیلم برای یادگیری زبان را به شما معرفی خواهیم کرد.

معرفی بهترین فیلم برای یادگیری زبان
معرفی بهترین فیلم برای یادگیری زبان

اگر زبان‌آموزی را یک مسیر سخت و کسل‌کننده می‌دانید و همیشه به نیمه‌ی راه نرسیده، رهایش می‌کنید پس وقتش رسیده که به فکر یک روش جذاب باشید، یعنی یادگیری زبان از طریق فیلم ! فکرش را بکنید شما قرار است هم فیلم ببینید و هم یاد بگیرید! چه چیزی می‌تواند بهتر از ترکیب کردن آموزش و تفریح باشد؟ البته این روش خیلی باب میل پدرومادرها نیست. چون آنها ترجیح می‌دهند سرتان توی کتاب باشد اما شما قرار است کاملاً هدفمند فیلم تماشا کنید.

معرفی بهترین فیلم برای یادگیری زبان

برای اینکه از سردرگمی نجات پیدا کنید، ما لیستی از بهترین فیلم‌های انگلیسی را به شما معرفی می‌کنیم. پس نگاهی به این لیست بیاندازید و براساس علاقه‌مندی‌تان یکی را انتخاب کنید.

سخنرانی پادشاه (The king’s speech)

همان‌طورکه اسم این شاهکار سینمایی هم داد می‌زند، ماجرای فیلم درباره‌ی یک سخنرانی است. پادشاه جورج، لکنت زبان دارد و باید خودش را برای یک سخنرانی مهم آماده کند، برای همین هم دیالوگ‌ها ریتم کندی دارند و برای افراد مبتدی هم کاملاً قابل درک است. پس برای شروع، این فیلم می‌تواند انتخاب بسیار خوبی باشد.

لئون (Leon)

لئون یک شاهکار سینمایی است که موقع دیدنش باید احساساتتان را سرکوب کنید تا قلبتان از دهانتان بیرون نپرد! این فیلم جذاب که حاصل تلفیق حرفه‌ای ژانر درام و جنایی است، حتماً شما را به یادگیری زبان انگلیسی علاقه‌مند می‌کند.

شکافته (Split)

اگر به فیلم‌های مهیج و ترسناک با رگه‌هایی از موضوعات روانشناختی علاقه دارید، پس حتما از split خوشتان می‌آید. یک فیلم منحصربه‌فرد که جذابیتش شما را برای یادگیری زبان مصمم‌تر خواهد کرد.

جاسوس (Spy)

فیلم جاسوس با ترکیب ژانر کمدی و اکشن به موضوع جاسوسی می‌پردازد. اگر دلتان می‌خواهد با خنده و هیجان زبان انگلیسی‌تان را تقویت کنید، پس این فیلم را از دست ندهید. 

آن (It)

فیلم ترسناک آن که از رمانی به همین نام و به نویسندگی استیون کینگ اقتباس شده است؛ داستان 7 کودک را روایت می‌کند که به دلیل روبرو شدن با یک دلقک ناشناس وحشت کرده‌اند. خلاصه اگر می‌خواهید با غوطه‌وری در دنیای ترس انگلیسی یاد بگیرید، پس «آن» را از دست ندهید. خرید فیلم It

دیو و دلبر (Beauty and the Beast)

 به احتمال زیاد کارتون دیو و دلبر را دیده‌اید، یک داستان قدیمی که در نسخه فیلمی‌اش، موزیکال، فانتزی و رمانتیک از آب درآمده است. 

بیبیِ راننده (Baby driver)

اگر به سینمای اکشن و جنایی علاقه دارید، دیدن این فیلم برایتان لذت‌بخش خواهد بود. داستان فیلم زندگی جوان مجرمی را روایت می‌کند که به دنبال خلاصی از دردسرهای زندگی مجرمانه‌اش است. 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه آنلاین سفیرمال

فروشگاه اینترنتی سفیرمال عرضه کننده محصولات فرهنگی آموزشی بوده و تمرکز اصلی آن بر روی کتابها، ویدئوها و پادکستهای آموزش زبان انگلیسی و فرانسه است. علاوه بر این، بازیهای فکری که در تقویت هوش و یادگیری موثر هستند نیز در این فروشگاه به فروش میرسند.

اطلاعات تماس
  • 021843*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

علم و آموزش | سینما و تئاتر