اطلاعات تماس
  • 021843*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139911274915912957

بهترین کتاب برای یادگیری زبان بدون استاد

کد: 139911274915912957

https://bit.ly/37oum93

، تهران , (اخبار رسمی): بعید نیست که یکی از مهم‌ترین اهداف زندگی شما هم یادگیری زبان انگلیسی باشد. هدفی که با وجود اهمیت بسیارش، احتمالا به دلایل مختلفی مثل کمبود وقت همیشه به قعر لیست اولویت‌هایتان سقوط کرده است. اما برای هر مشکلی راه حلی وجود دارد. بهترین راه حل برای این مشکل هم کمک گرفتن از منابع انگلیسی خود آموز است.

بهترین کتاب برای یادگیری زبان بدون استاد
بهترین کتاب برای یادگیری زبان بدون استاد

اینکه توی خانه می‌نشینید و رها از دردسرهای شلوغی و ترافیک خیابان، از یادگیری در کلاس خانگی‌تان لذت می‌برید. اگر شما هم مشتاق هستید که کلاس زبان منحصربه‌فردِ خودتان را داشته باشید با ما همراه شوید تا بهترین کتاب‌های خودآموز را به شما معرفی کنیم.

منابع خود آموز انگلیسی یا هلوهای پوست کنده؟

قبل از اینکه سراغ کتاب‌هبای خودآموز بروید باید بدانید که زبان انگلیسی‌تان در چه سطحی است. ازآنجاکه این موضوع بسیار اهمیت دارد ما کتاب‌هایی را به شما معرفی خواهیم کرد که به‌صورت استاندارد سطح‌بندی شده‌اند. همچنین این کتاب‌ها با تمرین‌ها و مثال‌های متنوع به‌همراه پاسخنامه، کاملاٌ به‌صورت خودآموز قابل استفاده‌اند. درست شبیه هلوی پوست کنده! بنابراین ادامه‌ی مقاله را از دست ندهید، چون قرار است از یکی از این هلوهای دست‌چین شده رونمایی کنیم.

برداشتن اولین قدم‌های زبان‌آموزی با کمک پک کتاب‌های خودآموز انگلیسی سطح مبتدی

اگر هنوز ابتدای راه یادگیری هستید و می‌خواهید از صفر شروع کنید، پک کتاب‌های زیر بهترین نقطه‌ی شروع هستند:

Basic grammar in use: این کتاب آموزش گرامر برای کسانی است که می‌خواهند از بِ «بسم الله» با قواعد دستوری زبان انگلیسی آشنا شوند. این کتاب 113 درس را برایتان آماده کرده است و تا گرامر را یادتان ندهد هم ول کن ماجرا نیست که نیست!

Vocabulary in use elementary: هدف این کتاب این است که سطح یادگیری‌تان در زمینه‌ی Vocabulary (لغات) را از سطح مقدماتی به سطح پیشرفته برساند. 

Tactics for Listening basic: اگر هنوز به شنیدن زبانی غیر از زبان مادر‌ی‌ عادت ندارید، این کتاب می‌تواند گوش‌تان را با زبان انگلیسی آشتی دهد. حتماٌ می‌دانید که گره‌ی محکمی بین گفتار و شنیدار وجود دارد، به همین خاطر شما با تقویت مهارت شنیداری‌ به تدریج Speakingتان را هم تقویت خواهید کرد.

پک آموزش زبان انگلیسی سطح متوسط

اگر زبان انگلیسی‌تان نه در حد I am a window است، نه در حد شکسپیر و یک جایی آن وسط‌ها ایستاده‌اید، پس حتماٌ پک آموزش زبان انگلیسی که در ادامه معرفی می‌کنیم، به دردتان خواهد خود! این بسته‌ی آموزشی شامل این کتاب‌هاست:

Grammar in use Intermediate: این کتاب هم مثل سایر کتاب‌های English in use دارای بیش از 100 درس دو صفحه‌ای است. کتابی که به ساده‌ترین شکل ممکن، دستور زبان را به سلول‌های خاکستری مغزتان تزریق می‌کند.

Vocab in use pre & inter: این کتاب با نام کاملEnglish Vocabulary in Use: Pre-intermediate and Intermediate از بهترین و معتبرترین منابع خودآموز زبان انگلیسی در زمینه‌ی آموزش لغات است. 

Developing Tactics for Listening: این کتاب شامل 24 درس است که با مطرح کردن موضوعات متنوع در هر درس، به شما کمک می‌کند تا مهارت شنیداری و به دنبالش مهارت گفتاری‌تان را هم تقویت کنید. 

پک آموزش زبان انگلیسی سطح پیشرفته

اگر سطح مقدماتی و متوسط را از سر گذرانده‌اید و به دنبال منابعی هستید که خودتان را به قله‌ی زبان انگلیسی برسانید، پس منابع خود آموز انگلیسی زیر را از دست ندهید:

Grammar in use advanced: این کتاب برای کسانی است که می‌خواهندتیر خلاص را بزنند و مهارتشان را در زمینه‌ی گرامر و دستور زبان به حد اعلی برسانند. خب لازم است بگوییم این کتاب هم شامل درس‌های دو صفحه‌ای است؟

Vocabulary in use advanced: این کتاب یکیاز پرفروش‌ترین منابع آموزش زبان در منزل است.کتابی شامل 100 درس که بیش از 2000 کلمه و اصطلاح کاربردی را به شما یاد می‌دهد

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه آنلاین سفیرمال

فروشگاه اینترنتی سفیرمال عرضه کننده محصولات فرهنگی آموزشی بوده و تمرکز اصلی آن بر روی کتابها، ویدئوها و پادکستهای آموزش زبان انگلیسی و فرانسه است. علاوه بر این، بازیهای فکری که در تقویت هوش و یادگیری موثر هستند نیز در این فروشگاه به فروش میرسند.

اطلاعات تماس
  • 021843*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش