اطلاعات تماس
  • 021843*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139912034925412957

معرفی بهترین کارگاه آیلتس در تهران

کد: 139912034925412957

https://bit.ly/3pMoA7i

، تهران , (اخبار رسمی): آزمون آیلتس تبدیل به یکی از دغدغه‌های اصلی افرادی که قصد ادامه تحصیل در کشورهای دیگر را دارند، شده است. قیمت بالای این امتحان و سخت‌گیری دانشگاه‌ها در دادن پذیرش، میزان استرس داوطلبین آیلتس را افزایش داده و در نتیجه بازار کلاس‌های آنلاین و حضوری آیلتس این روزها حسابی داغ است.

معرفی بهترین کارگاه آیلتس در تهران
معرفی بهترین کارگاه آیلتس در تهران

انتخاب کارگاه آیلتس با اساتید خوب و مطرح، کلید موفقیت در این آزمون است چرا که هرچقدر هم دانش زبان انگلیسی شما خوب باشد، بدون دانستن نکات ریز آیلتسی نمی‌توانید نمره دلخواه‌تان در این آزمون را کسب کنید. به عبارت دیگر، لازمست نحوه پاسخگویی به سئوالات آیلتس به آن صورت که مد نظر ممتحین است بدانید تا در دام خطاهای رایج داوطلبین آیلتس نیفتید.

با توجه به بالارفتن تقاضا برای دوره‌های آیلتس، موسسه زبان سفیرگفتمان اقدام به برگزاری کارگاه‌های یک‌روزه و تک مهارتی آیلتس با نام تجاری Uni Skills کرده است تا با استفاده از تجارب بهترین اساتید آیلتس، نکات ضروری برای کسب نمره ۷ به بالا را در یک روز و در یک کارگاه فشرده در اختیار داوطلبین قرار دهد.

به همین دلیل مصاحبه‌ای داشتیم با خانم نازدی جلال‌خان، مدیر دپارتمان آزمون‌های بین‌الملل سفیر و متولی برگزاری این کارگاه‌ها، که در ادامه این مطلب به آن پرداختیم.

به عنوان کسی که سالهاست در زمینه امتحان آیلتس فعالیت می‌کنید، راجع به مهارت‌های که در آزمون آیلتس سنجیده می‌شوند توضیح دهید.

آزمون آیلتس یک آزمون تاییدیه سطح زبان انگلیسی است و همانند سایر آزمون‌های بین المللی، چهار مهارت اصلی Listening ،Speaking ،Reading و Writing را می‌سنجد. معمولا شرکت‌کنندگان ایرانی در مهارت Writing نمره کمتری در مقایسه با Speaking بدست می‌آوردند و با چالش‌های بیشتری در کسب نمره دلخواهشان مواجه می‌شوند.

چرا لازم است که کارگاه جمع بندی برای مهارت‌های آیلتس داشته باشیم؟

شرکت‌کنندگان آزمون آیلتس معمولا چندین و چند سال را به یادگیری زبان عمومی و ارتقاء آن اختصاص می‌دهند اما زمانی که به مرحله آمادگی برای آزمون آیلتس می‌رسند، معمولا با فرمت آزمون، نوع سوالات و تکنیک‌های پاسخ‌دهی کمتر آشنا هستند و همین امر باعث می‌شود که نتوانند نمره مورد نظرشان را کسب کنند.

بنابراین نیاز است تا علاوه بر مطالعه منابع آیلتس در کارگاه‌هایی با هدف یادگیری تکنیک‌ها و جمع‌بندی همه نکات کلیدی شرکت کنند تا علاوه بر یادگیری موارد فوق بتوانند در حضور اساتید خبره و با تجربه با راهکارهای موفقیت در آزمون آیلتس آشنا شده و  تمرینات لازم را انجام دهند و در نهایت بتوانند نمره مورد نظرشان را در مهارت‌های مورد سنجش در آزمون آیلتس کسب نمایند.

در مورد کارگاه Uni-skills و ویژگی های این کارگاه‌های یک ‌روزه مهارت آیلتس توضیح دهید.

کارگاه‌های یک‌روزه تک مهارتی آیلتس به نحوی طراحی شده‌اند که در کمترین زمان، بیشترین و مهمترین اطلاعات به شرکت‌کنندگان داده شود و داوطلبان بتوانند بدون هیچ نوع اتلاف وقت با تمرین‌های دقیق و اطلاعات موثق و به‌روز آماده شرکت در امتحان آیلتس و کسب نمره دلخواه‌شان در آن مهارت شوند.

اساتید این دوره بین ۱۵ تا ۱۹ سال سابقه تدریس آیلتس دارند و با زیر و بم و بایدها و نبایدهای آزمون آیلتس و نکات کلیدی کسب موفقیت در این آزمون آشنایی دارند و تجارب با ارزش تدریس خود که طی سالیان متمادی کسب نموده و بروز رسانی کرده‌اند را به بهترین وجه در اختیار شرکت‌کنندگان قرار می‌دهند.

مخاطبین ورکشاپ‌های یونی اسکیلز چه کسانی هستند؟

اکثر مخاطبین کارگاه یک روزه جمع‌بندی مهارت آیلتس سفیر، کسانی هستند که نیاز دارند تا در کوتاه‌ترین زمان، تمامی نکات لازم را بدون هیچ نوع اتلاف وقت یاد بگیرند و بتوانند تمرینات لازم را در خانه ادامه دهند.

این دوره را به شدت به کسانی که از دوره‌های طولانی خسته شده‌اند، یا نیاز به رفع اشکال و جمع بندی نهایی و یادگیری نکات کلیدی با بهترین اساتید را دارند،  پیشنهاد می‌کنم.

همچنین کارگاه‌های یک روزه تک مهارتی آیلتس برای کسانی مناسب هستند که دوره های آمادگی آزمون آیلتس را گذرانده‌اند ولی هنوز نتیجه دلخواه خود را به دست نیاورده‌اند و نیاز به راهنمایی اساتید مجرب دارند.

کارگاه‌ آیلتس برای چه سطحی از زبان‌آموزان مناسب هستند؟

در کارگاه‌های یک‌روزه جمع بندی مهارت‌های آیلتس، برای درک بهتر، تمام مطالب به زبان فارسی ارائه می‌شوند ولی به طور کل این کارگاه‌ها بیشتر برای شرکت‌کنندگان سطح Intermediate به بالا مناسب هستند.

آیا شرکت در این دوره‌ها تضمین کننده کسب نمره دلخواه در آزمون آیلتس است یا خیر؟

مطالب این دوره به نحوی تهیه شده‌اند که اگر دانشجو تمام مطالب ارائه شده در کارگاه جمع‌بندی مهارت آیلتس را فرا بگیرد و به تمرین و تثبیت مطالب آموزش داده شده در منزل ادامه دهد، به طور قطع شاهد افزایش نمره خود در مهارت مورد نظر در آزمون آیلتس خواهد بود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه آنلاین سفیرمال

فروشگاه اینترنتی سفیرمال عرضه کننده محصولات فرهنگی آموزشی بوده و تمرکز اصلی آن بر روی کتابها، ویدئوها و پادکستهای آموزش زبان انگلیسی و فرانسه است. علاوه بر این، بازیهای فکری که در تقویت هوش و یادگیری موثر هستند نیز در این فروشگاه به فروش میرسند.

اطلاعات تماس
  • 021843*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش