اطلاعات تماس
  • 021843*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139912094936112957

تکنیک های یادگیری زبان انگلیسی در کوتاه‌ترین زمان

کد: 139912094936112957

https://bit.ly/3r70rde

، تهران , (اخبار رسمی): در دوران مدرسه، یادگیری زبان انگلیسی برای هیچ کدام ما دغدغه نبود و همین که چند جمله‌ی ساده یاد بگیریم و نمره‌ خوبی به‌دست بیاوریم راضی‌مان می‌کرد. ولی هرچه زمان گذشت و به سال‌های کنکور و بعد دوران دانشجویی رسیدیم، اهمیت یادگیری زبان برایمان بیشتر و بیشتر شد. این روزها ولی وضع حسابی فرق می‌کند.

تکنیک های یادگیری زبان انگلیسی در کوتاهترین زمان
تکنیک های یادگیری زبان انگلیسی در کوتاه‌ترین زمان

خیلی‌ها با هدف مهاجرت به کشورهای انگلیسی زبان یا ادامه تحصیل در مقاطع بالاتر به‌دنبال یادگیری زبان انگلیسی در کوتاهترین زمان هستند و عده‌ای هم می‌خواهند برای پیشرفت در زندگی و کسب‌وکارشان هرطور که شده زبان انگلیسی‌شان را  در سریع‌ترین زمان ممکن تقویت کنند. اگر شما هم دغدغه‌ی یادگیری انگلیسی در کوتاهترین زمان ممکن را دارید و می‌خواهید در مورد روش یادگیری سریع زبان انگلیسی بدانید، تا انتهای این مقاله با ما همراه شوید.

زبان انگلیسی یک غول بی‌شاخ و دم نیست.

قبل از هر حرف و نکته‌ای بهتر است بدانید یادگیری زبان انگلیسی از خیلی از زبان‌های دیگر ساده‌تر است و به همین دلیل است که می‌گوییم یادگیری زبان انگلیسی در کوتاهترین زمان ممکن غیر ممکن نیست.

نکات گرامر خیلی سخت و غیرقابل فهمی در سطوح اولیه یادگیری زبان ندارد و در بعضی از موارد نیز استاندارد سازی شده است و بحث مذکر و مونث را هم ندارد. ازطرفی تکنیک‌ هایی برای یادگیری مهارت های زبان وجود دارند که به شما کمک می‌کنند تا در کم‌ترین زمان در مسیر پیشرفت قرار بگیرید و روزبه‌روز اصطلاحات و کلمه‌های بیشتری بیاموزید.

بنابراین بهتر است از یادگیری زبان انگلیسی در کوتاهترین زمان برای خودتان یک غول نسازید و بدانید اگر در راه آموزش، سخت‌کوش و البته ثابت قدم باشید؛ خیلی زودتر از آن‌که فکرش را بکنید زبان انگلیسی را یاد خواهید گرفت.

قبل از این‌که به تکنیک هایی برای یادگیری مهارت های زبان بپردازید یا دوروبرتان را با کتاب و ثبت‌نام در کلاس آموزشی و… پر کنید؛ بهتر است برای خودتان یک هدف گذاری درست و حسابی ترتیب دهید.

هرچه در مورد هدف و انگیزه بگوییم باز هم کم گفته‌ایم.

برای خودتان مشخص کنید که چرا یادگیری زبان انگلیسی در کوتاهترین زمان به هدف شما تبدیل شده است؟
مهاجرت؟
بورس تحصیلی؟
تحصیل در مقاطع تحصیلات تکمیلی؟

با توجه به پاسخ تان به سوال قبل یک برنامه‌ی واقع‌بینانه بچینید و هدف بزرگ‌تر را هم به هدف‌های کوچک‌تر و دست‌یافتنی‌تر تقسیم کنید. برنامه‌تان نباید بیش ازحد بلندپروازانه و دست نیافتنی باشد. متناسب با شرایط کار و زندگی‌تان برنامه بریزید و با قدرت اجرایش کنید. برای هدف‌هایتان بازه‌های زمانی مشخص تعیین کنید.

حداقل روزی 3 یا 4 ساعت برای یادگیری وقت بگذارید

اگر به‌دنبال یاگیری زبان انگلیسی در کوتاهترین زمان هستید باید به‌طور متوسط روزی 4 ساعت برای آموزش وقت بگذارید. درواقع یادگیری زبان یک مهارت است و مثل هر مهارت دیگری برای یادگیری‌اش به اراده‌ی قوی و پشتکار نیاز دارید. فرض کنید تمام فکر و ذکرتان یادگیری زبان انگلیسی در کوتاهترین زمان برای مهاجرت است پس باید تا جایی که می‌توانید برای هدف‌تان ارزش قائل شوید و برایش وقت بگذارید.

به مهارت‌های یادگیری زبان به چشم فرزندان‌تان نگاه کنید

حتما می‌دانید برای یادگیری زبان انگلیسی باید روی چهار مهارت خواندن، نوشتن، شنیدن و صحبت کردن‌تان کار کنید. ما می‌خواهیم به شما توصیه کنیم هر وقت تصمیم قطعی‌تان را گرفتید و یادگیری زبان انگلیسی در کوتاهترین زمان را شروع کردید؛ مثل یک مادر هر لحظه و هرجا حواس‌تان به هرچهار مهارت یا همان فرزندان جدیدتان باشد.

به شنیدن عادت کنید 

همان‌طور که قبلا هم گفتیم Listening یکی از مهم‌ترین مهارت‌های چهارگانه‌ی زبان انگلیسی است که حتی به شما کمک می‌کند تا مهارت‌های دیگر را نیز بهتر و سریع‌تر یاد بگیرید. بنابراین تا می‌توانید خودتان را در معرض شنیدن کلمه‌، جمله و اصطلاح انگلیسی قرار دهید. 

یک دوست و همراه واقعی پیدا کنید

حتما بین دوستان یا اعضای خانواده‌تان کسی پیدا می‌شود که بخواهد زبان انگلیسی را یاد بگیرد یا حتی کمی با این زبان آشنایی داشته باشد. اگر چنین کسی را اطراف‌تان دارید مثل پروانه دورش بچرخید و تا می‌توانید زمان‌هایی را به مکالمه‌ی انگلیسی بگذرانید.


معجزه‌ی مرور کردن را دست‌کم نگیرید

گفتیم حداقل روزی چهار ساعت مطالعه کنید ولی حالا می‌خواهیم بگوییم که همین مطالعه کردن هم آدابی دارد و باید زمانی را هم به مرور مطالبی که قبلا خوانده‌اید، اختصاص دهید.

  • یکی از تکنیک ها برای یادگیری مهارت های زبان، مرور کردن اصولی است. طوری برنامه‌ریزی کنید که بتوانید مطالب را 24 ساعت بعد از خواندن حتما مرور کنید، چون در این‌صورت 80 درصد بهتر در ذهن‌تان می‌مانند.
  • بعد از یک هفته دوباره نگاهی کوتاه به همان مطالب بیاندازید و برای 30 روز در مغزتان تمدیدشان کنید.
  • اگر بعد از 40 روز دوباره همان مطالب را مرور کنید می‌توانید مطمئن باشید که تا 6 ماه فراموش‌شان نخواهید کرد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه آنلاین سفیرمال

فروشگاه اینترنتی سفیرمال عرضه کننده محصولات فرهنگی آموزشی بوده و تمرکز اصلی آن بر روی کتابها، ویدئوها و پادکستهای آموزش زبان انگلیسی و فرانسه است. علاوه بر این، بازیهای فکری که در تقویت هوش و یادگیری موثر هستند نیز در این فروشگاه به فروش میرسند.

اطلاعات تماس
  • 021843*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش