اطلاعات تماس
  • 041333*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140002185119716238

ثبت آگهی استخدام رایگان

کد: 140002185119716238

https://bit.ly/3tDGco9

، (اخبار رسمی): امروزه با توجه به همه گیری ویروس کرونا بسیاری از کسب و کار ها تحت تاثیر قرار گرفته اند و افراد بسیاری کار خود را از دست داده اند. این سامانه الکترونیکی بستری را فراهم کرده است که روند کاریابی و جذب نیرو را هم برای کارجو هم برای کارفرما راحت کرده است.

ثبت آگهی استخدام رایگان
سامانه الکترونیکی ملی کار

ثبت آگهی استخدام رایگان 

امروزه با توجه به همه گیری ویروس کرونا بسیاری از کسب و کار ها تحت تاثیر قرار گرفته اند و افراد بسیاری کار خود را از دست داده اند. 

همان طور که میدانیم اشتغال به یکی از مشکلات اصلی کشورمان تبدیل شده است. اما نکته قابل نوجه این است که کارجویان به موقع و سریع نمی توانند به آگهی استخدامی دسترسی داشته باشند. هم چنین کارفرمایان دسترسی به بانک اطلاعاتی کارجویان ندارند. 

با توسعه امکانات اینترنت روش های سنتی کاریابی هم دیگر جواب گویی نیست.


این سامانه الکترونیکی بستری را فراهم کرده است که روند کاریابی و جذب نیرو را هم برای کارجو هم برای کارفرما راحت کرده است. این سامانه امکان دسترسی سریع و آسان به رزومه های کارجویان که همگی کامل هستند و تمام اطلاعات کارجویان از اطلاعالت هویتی و سوابق کاری و ... ثبت شده را فراهم  کرده است.

در این سامانه روز ب روز تعداد کارجویان رو به افزایش است. هم چنین کارفرمان بیشتری عضو شده و آگهی های استخدامی خود را ثبت میکنند.
در این سامانه کارفرمایان می توانند کاملا به صورت رایگان ثبت نام کنند. کسب و کار خود را به صورت کامل معرفی کنند. 

هم چنین کارفرمایان می توانند به بصورت کاملا رایگان آگهی استخدام خود را ثبت کنند. شرایط همکاری مدنظر خود ، مهارت های مورد نیاز، حقوق و مزایای مدنظر رو را ثبت کنند. کارفرمایان ضمن دسترسی به انواع رزومه ها امکان فیلتر کردن رزومه ها و جستجو را دارند. 

کارفرمایان میتوانند شماره تماس کارجوی مورد نظر خود را مشاهده کنند در صورت تمایل با کارجو  تماس بگیرنند. یا از طریق خدمات سایت پیامک همکاری برای کارجو مورد نظر ارسال کنند.

این آگهی ها توسط تمامی  کارجویان قابل رویت است. در واقع نکته ارزشمند این این سامانه ایجاد ارتباط مستقیم بین کارجویان و کارفرمایان است.

در این سامانه از سراسر کشور کارجو  ثبت کرده است در نتیجه کارفرما نگرانی از بابت یافتن نیروی کار در شهر و استان مورد نظر خود ندارند. فعالیت این سامانه بصورتی است که سراسر کشور را در برمیگیرد و از تمامی شهر ها و استان های کشور نیرو کار و آگهی استخدام ثبت شده است. 

کارجویان نیز میتوانند در این سامانه بصورت کاملا رایگان ثبت نام کنند. کارجویان در ابتدا تمام اطلاعات هویتی سپس مهارت ها، سوابق کاری خود، میزان حقوق درخواستی و سایر اطلاعات را ثبت کنند. هم چنین در اینن سامانه امکان جستجو در میان آگهی های مختلف را دارند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ملی کار

سامانه ملی کاریابی الکترونیکی

اطلاعات تماس
  • 041333*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کار و استخدام