اطلاعات تماس
  • 021843*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140002265135312957

چگونه استادی پلن بنویسیم؟

کد: 140002265135312957

https://bit.ly/3weMhZx

، تهران , (اخبار رسمی): قانع کردن افسر پرونده از طریق استادی پلن، مبنی بر اینکه شما قصد دارید به صورت موقت در کشور کانادا بمانید، اهمیت استادی پلن در پروسه مهاجرت تحصیلی را چندین و چند برابر می‌کند.

چگونه استادی پلن بنویسیم؟
چگونه استادی پلن بنویسیم؟

استادی پلن در حقیقت همان برنامه درسی شما است. از آنجا که یکی از عوامل خیلی مهم در اخذ ویزای تحصیلی کانادا است و شما با خوب نوشتن آن افسر مهاجرت را متقاعد می‌کنید که هدف شما از آمدن به این کشور صرفاً ادامه تحصیل است و بعد از اتمام دوران آموزش، به کشور خود بر می‌گردید، باید آن را به دقت و با جزئیات کامل بنویسید.

اگر این رشته در کشور شما هم تدریس می‌شود چرا با پرداخت هزینه های سنگین قصد دارید در کانادا همین رشته را بخوانید؟ و سوالهایی از این دست که ذهن آفیسر پرونده شما را در مورد اهداف شما روشن تر می‌سازد. اهمیت استادی پلن در مهاجرت تحصیلی کانادا بسیار زیاد است. استادی پلن خوب باید مختصر، دقیق و تخصصی نوشته شود و درنوشتن آن باید از کلی‌گویی پرهیز کنید.

همچنین به هیچ وجه استادی پلن را کپی نکنید. استادی پلن همانند SOP باید خاص و منحصر به فرد باشد. آفیسر های سفارت کانادا روزانه چندین و چند استادی پلن می‌خوانند و در مورد سرنوشت مهاجرت تحصیلی بسیاری از دانشجویان بین المللی تصمیم می‌گیرند بنابراین استادی پلن شما باید مختصر و دقیق و جذاب نوشته شده باشد و بهتر است بیشتر از 800 کلمه نباشد.

هدف نهایی آفیسر از بررسی استادی پلان چیست؟

آفیسرهای اداره مهاجرت کانادا با بررسی استادی پلان قصد دارند که مطمئن شوند که شما هدفتان از رفتن به کانادا تحصیل و پس از تحصیل ترک کشور کاناداست. (هر چند که قانونا شما می‌توانید پس از تحصیل در کانادا بمانید، ولی در این جا صحبت از قصد “intention” هست که در ابتدای راه نباید حرفی مبنی بر ماندن پس از تحصیل در کانادا به میان بیاورید. یک استادی پلان خوب باید نشان دهد که اهداف شما دقیق و تعریف شده هستند.

نکات کلیدی نگارش استادی پلن:

دلایل و اهداف خود را واضح بیان کنید. از آوردن کلمات گنگ بپرهیزید. از عبارات کلیشه‌ای به‌هیچ‌عنوان استفاده نکنید. هرچه استادی پلن، صریح‌تر و هدفمندتر باشد، امکان اخذ ویزای تحصیلی بیشتر است.

  • طولانی ننویسید. ماکزیمم 800 کلمه و نهایتا در دو صفحه.
  • وارد حاشیه نشوید و اطلاعات نادرست ننویسید. خط قرمز در نگارش استادی پلن اشاره به موضوع اقامت یا مهاجرت دائم به کانادا است. بهتر است رشته‌ای که انتخاب کردید را با زمینه شغلی – تحصیلی مرتبط کنید و از بازار کار آن در ایران صحبت کنید.
  • حتما بخشی از استادی پلن را به رزومه کاری یا تحصیلی خود اختصاص دهید و نکات مهم را در آن ارائه کنید. یک یا دو پاراگراف از استادی پلن خود را به رشته تحصیلی خود اختصاص داده و در مورد آن کاملا تخصصی صحبت کنید.
  • رمز موفقیت شما در نگارش درست و دقیق استادی پلن این است که از کسی که به زبان انگلیسی تسلط دارد کمک بخواهید تا استادی پلن شما را بخواند و ویرایش کند یا اگر سطح زبانتان آنقدر ها که باید خوب نیست استادی پلن شما را از صفر تا صد برایتان نگارش کند. 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه آنلاین سفیرمال

فروشگاه اینترنتی سفیرمال عرضه کننده محصولات فرهنگی آموزشی بوده و تمرکز اصلی آن بر روی کتابها، ویدئوها و پادکستهای آموزش زبان انگلیسی و فرانسه است. علاوه بر این، بازیهای فکری که در تقویت هوش و یادگیری موثر هستند نیز در این فروشگاه به فروش میرسند.

اطلاعات تماس
  • 021843*****
[نمایش اطلاعات]