اطلاعات تماس
  • 021843*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140003045149112957

هشت راه ساده برای یادگیری زبان آلمانی از صفر تا صد

کد: 140003045149112957

https://bit.ly/3bOWsMY

، تهران , (اخبار رسمی): شاید برای شما هم این سوال پیش آمده باشد که چرا برای یادگیری زبان آلمانی بهتر است زبان انگلیسی بلد باشیم؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم که زبان آلمانی و انگلیسی هر دو از یک گروه زبانی می‌آیند که به نام “Germanic Languages” شناخته می‌شوند.

8 راه ساده برای یادگیری زبان آلمانی از صفر تا صد
هشت راه ساده برای یادگیری زبان آلمانی از صفر تا صد

اگر شما هم از آن دسته زبان آموزانی هستید که به یادگیری زبان آلمانی علاقه مندید و دوست دارید زبان آلمانی را از مبتدی تا پیشرفته به صورت خود‌آموز فرا بگیرید، در این مقاله می‌توانید با استفاده از نکات ارائه شده و با استفاده از پایه زبان انگلیسی تان، زبان آلمانی را از سطح مبتدی فراگرفته و یا به صورت خود آموز با مطالعه کتاب زبان آلمانی و گوش دادن به پادکست آلمانی بدون هیچ پیش زمینه ای آلمانی را فرا بگیرید.

8 راه ساده برای یادگیری زبان آلمانی از صفر تا صد

راه اول: الفبای آلمانی

با یادگیری الفبای آلمانی شروع کنید. به آوای هر حرف الفبا جداگانه گوش کنید و صدای حروف را با هم و در کلمات بشنوید و مقایسه کنید. اگر پایه زبان انگلیسی شما قوی است صدای حروف الفبا را با زبان انگلیسی مقایسه کنید تا درک بهتری از نحوه تلفظ آن‌ها داشته باشید. دقیقا مشابه با زبان انگلیسی، در زبان آلمانی هم وقتی که دو حرف در کنار هم قرار می‌گیرند می‌توانند صدای کاملا متفاوت از هر حرف به صورت جدا تولید کنند. 

راه دوم: کلماتی که چارچوب آسان تری دارند را یه خاطر بسپارید.

بعد از اینکه به الفبای انگلیسی و آوای حروف کاملا مسلط شدید، نوبت آن است که یکسری چارچوب را یاد بگیرید. در زبان آلمانی همانند زبان انگلیسی یکسری کلمات ساده وجود دارد که در سطح مبتدی به شما کمک می‌کند تا پایه و اساس دایره واژگان در زبان آلمانی را بسازید. به کلمات کار راه انداز در زبان انگلیسی فکر کنید و معادل آن‌ها در زبان آلمانی را یاد بگیرید.

  • احوال پرسی به زبان المانی
  • بله/خیر
  • لطفا/ممنونم
  • ببخشید/ متاسفم

راه سوم: گسترش دایره لغت

اکنون که مقدمات را یاد گرفتید زمان آن رسیده است که دایره واژگان‌تان را بسط و گسترش دهید و اسم، فعل و صفت‌ها را به زبان آلمانی یاد بگیرید. برای خودتان اهداف روزانه تعیین کنید ، مثلا یادگیری 3 اسم، فعل و صفت جدید (تعداد از 9 کلمه در روز بیشتر نشود).

راه چهارم: جملات ساده بسازید.

بعد از یادگیری کلمات و لغات ضروری در زبان آلمانی حالا نوبت آن است که به صورت کاربردی از این کلمات استفاده کنید. از اینجا به بعد باید سعی کنید تا ساختار جملات آلمانی و ترتیب کلمات در جمله سازی را یاد بگیرید. ساختار‌های اصلی را یاد گرفته و با استفاده از تکنیک شخصی سازی به آن‌ها مسلط شوید. 

راه پنجم: عبارات پرکاربرد آلمانی را حفظ کنید.

این راه فوت کوزه گری بادگیری زبان آلمانی از مبتدی است که می‌تواند فرایند ی یادگیری آلمانی از مبتدی تا پیشرفته را چندین و چند گام جلو بیاندازد. خوب است که اول چند عبارت مبتدی یاد بگیرید (کاربردی‌ترین‌هایش را انتخاب کنید که بتوانید  با آن‌ها ارتباط بگیرید و پیغامتان را انتقال دهید). به این فکر کنید که اگر بخواهید روزی به آلمان یا به یک کشور آلمانی زبان سفر کنید می‌توانید از این عبارات و اصطلاحات استفاده کنید. روحیه گرفتید؟ همین امروز شروع کنید.

راه ششم: فیلم به زبان آلمانی ببینید

بعد از اینکه عبارات ساده به زبان آلمانی را یاد گرفتید حالا وقت آن رسیده که خلاق باشید و فیلم‌هایی که قبلا دیده اید را با دوبله آلمانی ببینید. حتی می‌توانید فیلم را با دوبله آلمانی و زیر نویس انگلیسی ببینید تا در ابتدای کار، فیلم دیدن به یک زبان جدید برایتان آسان تر باشد. مثلا وقتی فیلمی مثل ” تایتانیک” را به زبان آلمانی ببینید واقعا حس می‌کنید زبان جدید را درک کرده اید و حتی آن را متوجه می‌شوید.

راه هفتم: به زبان آلمانی خبر بخوانید.

اگر می‌خواهید از صفر تا صد زبان آلمانی را یاد بگیرید بعد از اینکه در معرض زبان آلمانی در فیلم‌ها قرار گرفتید برای تقویت مهارت خواندن و درک مطلب به سراغ اخبار در زبان آلمانی بروید. اگر در هنگام خواندن خبر با کلمه ای مواجه شدید که اصلا معنی آن را نمی‌دانستید، کلمه را هایلایت کنید و سپس در دیکشنری معنی آن را چک کنید،مثال یاد بگیرید و با استفاده از تکنیک جعبه لایتنر آن را به حافظه بلند مدت خود بسپارید.

راه هشتم: پادکست گوش کنید و کتاب داستان به زبان آلمانی بخوانید.

روزانه تنها 30 دقیقه به فراگیری زبان آلمانی بپردازید. اختصاص دادن این زمان کوتاه کافیست تا بتوانید به درستی و با تلفظ صحیح به زبان جدیدتان صحبت نموده و در آن به مهارت دست یابید. پادکست‌های پیمزلر و کتاب های داستان به زبان آلمانی که از سطح مبتدی تا پیشرفته همراه با سی دی صوتی هستند می‌توانند به شما در راه رسیدن به این هدف کمک کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه آنلاین سفیرمال

فروشگاه اینترنتی سفیرمال عرضه کننده محصولات فرهنگی آموزشی بوده و تمرکز اصلی آن بر روی کتابها، ویدئوها و پادکستهای آموزش زبان انگلیسی و فرانسه است. علاوه بر این، بازیهای فکری که در تقویت هوش و یادگیری موثر هستند نیز در این فروشگاه به فروش میرسند.

اطلاعات تماس
  • 021843*****
[نمایش اطلاعات]