اطلاعات تماس
  • 041333*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140003295185216238

اهمیت کاریابی آنلاین

اهمیت کاریابی آنلاین در زمینه استخدام جوانان به قدری پر اهمیت است که....

کد: 140003295185216238

https://bit.ly/3gJ2O33

، (اخبار رسمی): اهمیت کاریابی آنلاین در زمینه استخدام جوانان به قدری پر اهمیت است که نتوان به سادگی از آن چشم پوشی کرد.و همواره یکی از اهداف کاریابی ها در سطح کشور افزایش اشتغال جوانان می باشد.

اهمیت کاریابی آنلاین در زمینه استخدام جوانان به قدری پر اهمیت است که....
کاریابی آنلاین

اگر به عنوان یک کارجو در زمینه های شغلی متفاوت دارای مهارت هستید می توانید تا 10 شغل را به عنوان علاقه مندی در رزومه خود ثبت نمایید.

اهمیت کاریابی آنلاین

امروزه در نظر داریم تا شما را با یک سامانه الکترونیکی به نشانی اینترنتی mellikar.com آشنا نماییم.

بنا به درخواست کاربران و عدم آشنایی برخی از کارجویان با کاریابی ها در نظر داریم شما را با انواع کاریابی ها و شرایط ارائه خدمات کاریابی ها آشنا نماییم.

در این مقاله قصد داریم شما را با اهمیت کاریابی ها آشنا نماییم. همواره یکی از اهداف کارایابی های آنلاین پیدا کردن شغل مناسب کارجویان در مدت زمان کم  وبدون پرداخت هزینه می باشد.

یک کاریابی انلاین در اولین قدم باید تلاش نمایید تا شغل مورد نظر کارجو را به طور رایگان در اخیتار او قرار دهد و جهت مغرفی شغل و همچنین تهیه رزومه مناسب هیچ گونه هزینه ای از کارجو دریافت نکند.

در واقع هداف اصلی تاسیس کاریابی آنلاین ایجاد یک بستر مناسب برای کارجویان و کارفرمایان می باشد تا بدون پرداخت هزینه کارفرمایان بتوانند نیروی مورد نیاز خود را جذب نمایند.

یکی از معتبرترین کاریابی ها در سطح کشور که دراای مجوز از مراجع مربوطه بوده سامانه الکترونیکی کلی کار می باشد. این سامانه از بدو تاسیس در تمام تلاش خود را  به کار بسته است تا رضایت صددرصدی کارجویان را به دست اورد و در همین راستا کلیه خدمات تهیه و ساخت رزومه آنلاین به صورت رایگان در اختیار کارجویان قرار می گیرد.

روش کار در این سامانه به این صورت می باشد که فرد پس از وارد شدن در سایت گزینه ثبت نام رایگان کارجو را انتخاب کرده و پس از نام نویسی و پر کردن فیلدهای مورد نیاز یک رزومه خوب و قوی برای خود تهیه می کند.

در قسمت داشبورد همچنین می تواند صندوق دریافتی خود را مشاهده نمایید و کلیه آگهی های شغلی مورد نظر خود را در  این صندوق دریافتی مشاهده نمایید.

نکته قابل توجه در سامانه ملی کار امکان مشاهده آگهی های شغلی موجود در سطح کشور می باشد و شما می توانید شغل هایی که مرتبط با زمینه تحصیلات شما نیستند ولی علاقه  و مهارت لازم را در این زمینه شغلی مورد نظر دارید را مشاهده نمایید.

اگر به عنوان یک کارجو در زمینه های شغلی متفاوت دارای مهارت هستید می توانید تا 10 شغل را به عنوان علاقه مندی در رزومه خود ثبت نمایید.

کلیه رزومه های ثبت شده در این سامانه توسط کارشناسان و مسئولان مورد بررسی قرار می گیرد و در کمتر از 48 ساعت کاری و نداشتن نواقص مورد تایید واقع می شود.

همواره می توانید جهت کسسب اطلاعات بیشتر همه رزوه از ساعت 9صبح تا 18 عصر با مشاوران و کارشناسان ما در ارتباط باشید.

با تشکر سامانه الکترونیکی ملی کار

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ملی کار

سامانه ملی کاریابی الکترونیکی

اطلاعات تماس
  • 041333*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کار و استخدام