اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140004075200516509

چگونه کوسنی مناسب با رنگ، طرح و جنس مبل انتخاب کنیم؟

نحوه صحیح ست کردن مبلمان با کوسن

کد: 140004075200516509

https://bit.ly/3wYRwxr

، تهران , (اخبار رسمی): برای انتخاب صحیح کوسن باید در درجه اول رنگ مبل را در نظر بگیرید، سپس با توجه به مدل، طرح و جنس مبل اقدام به خرید کوسن مناسب کنید.

نحوه صحیح ست کردن مبلمان با کوسن
انتخاب رنگ مناسب کوسن با مبل

در انتخاب رنگ کوسن و مبل پرده و فرش را در نظر بگیرید که یک هارمونی و هماهنگی مناسبی بین تمامی اجزای خانه وجود داشته باشد.

یکی از عواملی که باعث افزایش زیبایی و جذابیت مبلمان منازل و حتی مبلمان اداری می شود کوسن مبل است. اگر این کوسن به شکلی مناسب با مبل ست شود زیبایی مبل و خانه شما دو چندان شما و کمک زیادی به تغییر ظاهر دکوراسیون منزل می کند. در این مقاله قصد داریم در این مورد توضیحاتی برای شما ارائه دهیم تا بتوانید بهترین کوسن مناسب مبلتان را خریداری کنید.

در درجه اول شما باید اطلاعی هر چند اندک از اصول رنگ شناسی داشته باشید. البته اگر در این زمینه دانشی ندارید نگران نباشید می توانید از اینترنت نیز کمک بگیرید. 

در چرخه رنگ ما از رنگ های مشابه، مکمل و ضد استفاده می کنیم این رنگ ها در کنار هم باعث افزایش زیبایی بصری می شود. در زیر این رنگ ها را برای شما معرفی خواهیم کرد.

آبی

رنگ مکمل آبی، زرد است. به این دلیل که آبی رنگ سردی است باید از یک رنگ گرم در کنار آن استفاده کنیم که زرد بهترین گزینه می تواند باشد. 

قرمز

بهترین رنگ در کنار قرمز آبی است. آبی رنگ متضاد قرمز محسوب می شود و به همین دلیل زیبایی خاصی به محیط اطراف ما می بخشد. با توجه به اینکه آبی رنگ سردی است اگر به تنهایی استفاده شود ممکن است از نظر روحی ما را افسرده کند. قرمز نیز به تنهایی باعث تشویش در ما می شود اما استفاده از این دو در کنار هم شدت اثر هر دو را خنثی کرده و باعث جذابیت می شود.

خاکستری

رنگ خاکستری جزو رنگ های خنثی محسوب می شود. رنگ های خنثی اگر به تنهایی استفاده شوند ممکن است ما را بی حال و افسرده کنند. یکی از بهترین رنگ ها که در کنار خاکستری می توان به کار برد صورتی است. ترکیب این دو رنگ یک فضای مینیمال را برای ما ایجاد می کند. 

سبز

اولین چیزی که با شنیدن رنگ سبز به نظرمان می آید طبیعت و درختان است. در واقع برای استفاده از این رنگ در دکوراسیون از همان طبیعت باید ایده گرفت و چه رنگی بهتر از قهوه ای که رنگ درختان است. رنگ سبز به تنهایی آرامشبخش است اما ترکیب این دو باعث آرامش بیشتر روح و روان انسان می شود.

سفید و کرم

اگر مبل شما به رنگ هایی مانند سفید و کرم نزدیک است شما می توانید با توجه به رنگ مورد علاقه خود اقدام به انتخاب رنگ کوسن کنید و هیچ محدودیتی ندارید. البته در این مواقه بهتر است سایر اجزای خانه مانند رنگ پرده و فرش را در نظر بگیرید تا هارمونی خوبی بین تمامی وسایل منزل ایجاد شود.

قهوه ای

ممکن است رنگ قهوه ای به نظر دلگیر آید اما از این جهت که کمتر آلودگی را نشان می دهد خیلی از خانواده ها به خصوص کسانی که فرزند کوچک دارند اقدام به انتخاب آن می کنند. برای جلوگیری از دلگیری قهوه ای روشن ترین رنگ یعنی سفید بهترین نتخاب ممکن است.

کوسن های فانتزی

اگر سبک منزل شما مدرن یا به گونه ای است که می خواهید از کوسن های فانتزی استفاده کنید رنگ های جیغ یا رنگ های طلایی و مشکی انتخاب مناسبی است. این دسته از کوسن ها در اسکال مختلف مانند دایره، مثلث، شش ضلعی و ... موجود هستند.

اگر نیاز به اطلاعات بیشتر یا خرید مبل پایه استیل دارید می توانید به ساردین چوب نگاهی بیندازید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ساردین چوب

شرکت چوب ساردین با همکاری بهترین طراحان در عرصه محصولات چوبی از سال 1370 کار خود را آغاز کرده است. این شرکت با بهره گیری از پیشرفته ترین دستگاه ها تلاش کرده تا محصولاتی زیبا و در عین حال با کیفیت را عرضه کند. ساردین با تولید میز غذاخوری کار خود را آغاز کرده اما در حال حاضر در زمینه تولید مبلمان ، سرویس خواب بزرگسال، نوجوان و کودک، کمد، کنسول، میز تلویزیون ، صندلی و... برای ادارات و منازل فعالیت می کند. شرکت ساردین چوب با در کنار هم قرار دادن هنر و تخصص، محصولات متنوعی را تولید کرده تا سلایق و علایق مصرف کنندگان را در نظر گرفته باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

دکوراسیون و منزل