اطلاعات تماس
  • 041333*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140004135310416238

کاریابی رایگان کشوری

کد: 140004135310416238

https://bit.ly/3ynsJn6

، (اخبار رسمی): کاریابی رایگان کشوری از خدمات بارز سامانه ملی کار می باشد همانطور که می دانید اکثر کاریابی ها امروزه به صور ت حضوری غعالیت می کنند و در این زمینه ارائه خدمات برای افراد غیربومی عملا امکان پذیر نمی باشد.

کاریابی رایگان کشوری
کاریابی رایگان کشوری

در  اول لازم به ذکر است که رایگان بودن این سامانه برای کارجویان از بارزترین ویژگی های این سامانه می باشد و تمام تلاش خود را به کاربسته ایم تا کارجویان در کمترین زمان شغل مورد نظر خود را برحسب ...

کاریابی رایگان کشوری از خدمات بارز سامانه ملی کار می باشد همانطور که می دانید اکثر کاریابی ها امروزه به صور ت حضوری غعالیت می کنند و در این زمینه ارائه خدمات برای افراد غیربومی عملا امکان پذیر نمی باشد.

در این صور ت وجود یک کاریابی معتبر که خدمات خود را به طور الکترونیکی ارائه می دهد عملا یک برگ برنده برای کارجویانی می باشد که تمایل دارند دارند در کمترین زمان ممکن شغل مورد نظر خود را پیدا نمایند.

کاریابی رایگان

یکی از کاریابی های معتبر در این زمینه ، سامانه الکترونیکی ملی کار می باشد که در این مقاله شما را با برخی از ویژگی های بارز و کم نظیر این سامانه آشنا می نماییم.

در  اول لازم به ذکر است که رایگان بودن این سامانه برای کارجویان از بارزترین ویژگی های این سامانه می باشد و تمام تلاش خود را به کاربسته ایم تا کارجویان در کمترین زمان شغل مورد نظر خود را برحسب علایق و توانمندی ها پیدا نمایند.

پشتیبانی 12 ساعتع حتی در روزهای تعطیل از دیگر ویژگی های سامانه ملی کار می باشد که باعث شده است تا کارجویان و کارفرمایان در صورت داشتن نیاز به هرگونه راهنمایی با مشاوران و کارشناسان ما در ارتباط باشند.

ارائه بانک جامعی از رزومه کارجویان برحسب نیاز کارفرمایان و همچنین ارائه روزمه براساس شهر جست و جوی مورد نظر شما به طوری که در کلانشهرها می توانید نیروی مورد نیاز خود را از نزدیکترین محل سکونت نسبت به محل کار جذب نمایید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید با بخش پشتیبانی ملی کار در ارتباط باشید.

با تشکر

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ملی کار

سامانه ملی کاریابی الکترونیکی

اطلاعات تماس
  • 041333*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

کار و استخدام | حقوقی و قانون