اطلاعات تماس
  • 041333*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140004135310516238

سامانه جامع قانون کار

سامانه جامع قانون کار یک سامانه کشوری می باشد

کد: 140004135310516238

https://bit.ly/3hx7XdZ

، (اخبار رسمی): سامانه جامع قانون کار یک سامانه کشوری می باشد که در جهت ارائه خدمات به کارجویان و کارفرمایان ارائه شده است و در این سامانه می توانید از آخرین اخبار مربوط به قوانین قانون کار و نحوه محاسبه حقوق و مزایا و همچنین اضافه کاری ها اطلاعات لازم را به دست آورید.

سامانه جامع قانون کار یک سامانه کشوری می باشد.
سامانه جامع قانون کار

سامانه جامع قانون کار یک سامانه کشوری می باشد که در جهت ارائه خدمات به کارجویان و کارفرمایان ارائه شده است.

سامانه جامع قانون کار 

سامانه جامع قانون کار یک سامانه کشوری می باشد که در جهت ارائه خدمات به کارجویان و کارفرمایان ارائه شده است و در این سامانه می توانید از آخرین اخبار مربوط به قوانین قانون کار و نحوه محاسبه حقوق و مزایا و همچنین اضافه کاری ها اطلاعات لازم را به دست آورید.

همچنین در صورت نیاز به راهنمایی می توانید با مشاوران و کارشناسان این سامانه در ارتباط باشید و پاسخ سوالات خود را در کمترین زمان ممکن دریافت نمایید.

در این سامانه همچنین می توانید انواع فرم ها و قراردادهای مورد نیاز خود را در کمترین زمان ممکن تهیه نمایید که می تواند روند  استخدام نیرو را به طور محسوسی کاهش دهد و هم چنین با وجود یک قرارداد معتبر و استاندارد بین کارجو و کارفرما از برخی مشکلات احتمالی  جلوگیری به عمل می آید.

در این سامانه می توانید نحوه پرداخت حق بیمه کارجو توسط کارفرما را به طور کامل مطالعه نمایید و در صورت نیاز و یا عدم پرداخت بیمه این مسئله را با کارفرما در میان بگذارید.

در این سامانه همچنین می توانید در صورت نیاز به مشاوره با قرار وقت قبلی از مشاوره  و راهنمایی کارشناسان با خبره راهنمایی های لازم را کسب نمایید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ملی کار

سامانه ملی کاریابی الکترونیکی

اطلاعات تماس
  • 041333*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

کار و استخدام | شهر و جامعه