اطلاعات تماس
  • 041333*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140005125359916238

استخدام رایگان در کشور از دیگر خدمات بارز سامانه ملی کار است

کد: 140005125359916238

https://bit.ly/37gDLz5

، (اخبار رسمی): استخدام رایگان در کشور از دیگر خدمات بارز سامانه ملی کار می باشد.که در راستای کمک به اشتغال جوانان و فارغ التحصیلان دانشگاهی طرح فوق را اجرا گرده است.

استخدام رایگان در کشور از دیگر خدمات بارز سامانه ملی کار می باشد.
استخدام رایگان

به لطف خدا و اعتماد مردم از بدو تاسیس توانسته ایم تا زمینه اشتغال جوانان را در سطح کشور مهیا سازیم و مفتخریم که کارجویان زیادی از طریق سامانه ملی کار توانسته اند شغل مورد نظر خود را پیدا نمایند.

استخدام رایگان چیست؟ 

بله شاید سوالی که بیشتر کارجویان در این راستا از خود بپرسند مفهوم استخدام رایگان باشد. بهتر است این نکته را در ایتدای مقاله یادآوری نمایم که کلیه خدمات ارائه شده به کارجویان در سامانه ملی کار به طور رایگان ارائه شده و اهیچ هزینه ای از کارجویان دریافت نمی گردد.

پس همانطور که مطالعه فرمودید استخدام رایگان تنها شعا خالی نبوده و در راستای کمک به استخدام کارجویان در تلاشیم تا این خدمات کم نظیر را به بهترین نحو احسن اجرا نماییم تا رضایتمندی صددرصدی کارجویان را جلب نماییم.

به لطف خدا و اعتماد مردم از بدو تاسیس توانسته ایم تا زمینه اشتغال جوانان را در سطح کشور مهیا سازیم و مفتخریم که کارجویان زیادی از طریق سامانه ملی کار توانسته اند شغل مورد نظر خود را پیدا نمایند.

در این سامانه کارجویان می توانند تا 10 عنوان شغلی که در آنها علاقه یا مهارت لازم را دارند پر نمایند و این رزومه در دید کارفرمایان معتبری قرار می گیرد که به دنبال متخصص و نیروهای متناسب با شرایط شما هستند.

همچنین در این سامانه برای کارجویان پنل اختصاصی با گرافیک بالا و کاربری آسان در نظر گرفته شده است که می توانید در قسمت عناوین شغلی ، شغل های مورد نظر خود را که توسط کارفرمایان و شرکت های معتبر قرار داده شده است مشاهده فرمایید.

هم چنین در قسمت صندوق دریافتی می توانید پیام های ارسال شده از جانب کارفرمایان را برای دعوت به همکاری مشاهده نمایید.

یکی از ویژگی های بارز این سامانه داشتن پشتیبانی همه روزه می باشد تا در صورت بروز هر گونه مشکل بتوانید با مشاوران و کارشناسان این سامانه در ارتباط باشید.

همواره در قسمت کارفرمایان ، صاحبان مشاغل و کارگاه ها می توانند رزومه کارجویان را مشاهده نمایند.

در بخش کارفرمایان هم چنین می توانند به کارجویان از طریق ارسال پیامک و یا ارسال پیام به صندوق دریافتی پنل اختصاصی دعوت به همکاری ارسال نمایند.

این بانک اطلاعاتی دقیق از کارجویان در سطح کشور بدون شک می تواند یک کارفرما را از نبود کارجو نجات دهد و در کمترین زمان ممکن این نوید را به شما می دهیم که نیروهای مورد نیاز خود را جلب نمایید.

یکی از نکات قابل توجه در این راستا داشتن اطلاعات از مهارت ها و تجربه های کاری کارجو می باشد. کارفرمایان زیادی توانسته اند از طریق سامانه ملی کار نیروهای مورد نیاز خود را جذب نمایند و کارگاه خود را توسعه بدهند.

همواره کارشناسان و مشاوران ما همه روزه از ساعت 9صبح تا 17 عصر آماده پاسخگویی به سوالات شما همراهان می باشند و می توانید از مشاوره همکاران ما در این زمینه بهره لازم را ببرید.

با تشکر سامانه ملی کار

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ملی کار

سامانه ملی کاریابی الکترونیکی

اطلاعات تماس
  • 041333*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کار و استخدام