اطلاعات تماس
  • 041333*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140005135360816238

استخدام رایگان در کشور

کد: 140005135360816238

https://bit.ly/37qBmSn

، (اخبار رسمی): استخدام رایگان در کشور از دیگر خدمات بارز سامانه ملی کار می باشد که در این مقاله به طور کامل خدمات این سامانه را مورد بررسی قرار می دهیم.

استخدام رایگان
استخدام رایگان

اگر به عنوان کارجو به دنبال شغل مورد نظر هستید پیشنهاد می شود در سامانه ملی کار در قسمت کارجویان نام نویسی نمایید و از آخرین فرصت های شغلی متناسب با مهارت ها و علایق خود آگاهی لازم را کسب نمایید..

استخدام رایگان

سامانه ملی کار در نظر دارد در این مقاله شما را با مفهوم واقعی استخدام رایگان آشنا نمایید. استخدام همواره یکی از نیاز های اساسی بشر بوده و نیاز به کار و کسب درآمد همواره از دغدغه های اصلی هر فردی می باشد.

در این راستا برخی از افراد با اینکه از مهارت و تجر به کافی برخوردار هستند متاسفانه نمی توانند شغل مورد نظر خود را پیدا نمایند. چرا که نمید اند کدوام واحد تولیدی یا شرکت خصوصی به مهارت ها و تجربه وی نیاز دارد.

از سوی کارفرمایان زیادی هستند که نمی توانند نیروی مورد نیاز خود را جذب نمایند چرا که تا از زمان مصاحبه هیچ آشنایی با تجربه ها و مهارت های فرد کارجو ندارند.

در این راستا سامانه ملی کار در اقدامی استخدام رایگان را در سطح کشور گسترش داده است تا بتواند در کمترین زمان ممکن شغل مورد نظر کارجویان را مهیا سازد.

از طرفی اگر کارجو به دنبال شغل مناسب باشد باید به به کاریابی های متفاوتی مراجعه نماید که در زمان کرونا بیشتر کارجویان از این کار دریغ می کنند.

از سوی دیگر ممکن است بعد از مراجعه به چند کاریابی خسته شده و به بقیه کاریابی ها مراجعه نکند و این درحالی هست کا ساعات کاری کاریابی های حضوری محدود بوده و اگر در زمان غیر از تعیین شده مراجعه نمایید ممکن است با در بسته مواجعه شوید.

در این راستا سامانه ملی کار خدمات خود را به صورت الکترونیکی در اختیار کارجویان و کارفرمایان قرار داده است تا بتوانند در صورت نیاز در هر ساعت از شبانه روز به دنبال شغل مورد نظر بگردند.

در این سامانه هیچ گونه هزینه ای از کارجویان دریافت نمی شود و کلیه کارجویان می توانند بدون پرداخت هزینه رزومه خود را تهیه کرده و آن را در دید کارفرمایان معتبری که در این سامانه نام نویسی کرده اند قرار بدهند.

لازم به ذکر است که خدمات این سامانه محدود به شهرهای بزرگ نبوده و در اقدامی این خدمات کم نظیر استخدام رایگان را در سطح کشور گسترش داده ایم تا کلیه هم وطنان از این خدمات استفاده کامل را داشته باشند.

به لطف خدا و اعتماد مردم توانسته ایم از بدو تاسیس زمینه اشتغال جوانان زیادی را فراهم سازیم و در این راستا و با جذب نیروهای کاری متخصص واحدهای تولیدی زیادی کسب و کار خود را رونق داده اند.

اگر به عنوان کارجو به دنبال شغل مورد نظر هستید پیشنهاد می شود در سامانه ملی کار در قسمت کارجویان نام نویسی نمایید و از آخرین فرصت های شغلی متناسب با مهارت ها و علایق خود آگاهی لازم را کسب نمایید.

در این سامانه هم چنین کارفرمایان می توانند با پرداخت هزینه ناچیزی کارجویان مورد نیاز خود را از طریق این سامانه جذب نمایند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با سامانه ملی کار مراجعه کرده و با مشاوران و کارشناسان ما در ارتباط باشید تا راهنمایی های لازم را در این زمینه کسب نمایید.

با تشکر سامانه ملی کار

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ملی کار

سامانه ملی کاریابی الکترونیکی

اطلاعات تماس
  • 041333*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کار و استخدام