اطلاعات تماس
  • 021843*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140005165365212957

بهترین روش یادگیری زبان آلمانی

کد: 140005165365212957

https://bit.ly/3s2NYbC

، تهران , (اخبار رسمی): یادگیری زبان آلمانی در ذهن اکثر مردم ممکن است شبیه به ماموریت غیرممکن باشد، اما لازم است بدانید که شکست دادن این غول، به آن سختی که فکر می‌کنید نیست. در هر حال، مادامی که شما روی صندلی آموزش بنشینید، یادگیری یک زبان صورت می‌پذیرد.

بهترین روش یادگیری زبان آلمانی
بهترین روش یادگیری زبان آلمانی

اگر بخواهیم صادقانه بگوییم با توجه به منابع آنلاین رایگانی که در اختیار دارید، دیگرهیچ مانعی برای یادگیری زبان آلمانی در خانه وجود ندارد. راه‌های مختلفی برای یادگیری زبان آلمانی در خانه وجود دارد که در این مقاله به بررسی آن‌ها می‌پردازیم.

بهترین روش یادگیری زبان آلمانی 

1.با محتوای درسی راه خود را پیش ببرید.

برای شروع یادگیری زبان آلمانی، ایده‌ی خوبی است که از یک راهنما کمک بگیرید. برای اینکار گزینه‌های زیادی پیش روی شماست. بدون خرج کردن هیچ پولی، شما می‌توانید یادگیری این زبان را با استفاده از برنامه‌های فلش کارتی یا یک روش داستانی مثل پروژه آلمانی (The German project) شروع کنید.

2.اخبار و پادکست‌های آلمانی گوش کنید.

بعد ازاینکه یک مقدار از گرامر و لغات سطح پایه‌ی آلمانی را فرا گرفتید، وقت آن است که خود را با این زبان به طور کامل درگیر کنید. پادکست‌های بسیاری برای شما و حتی آلمانی زبان‌ها وجود دارد. برای تقویت مهارت listening، دو راه پیش روی شماست، رادیو و ضبط خود را روی ایستگاه‌های رادیویی آلمانی تنظیم کنید و اجازه دهید زبان آلمانی همراه همیشگی شما در جریان زندگی تان باشد.

3.برنامه‌های تلویزیونی به زبان آلمانی ببینید.

همانند رادیو، تلویزیون و برنامه‌های تلویزیونی یکی از راه‌های ارتباط با زبان آلمانی است. می‌توانید از روش‌های آکادمیک نیز بهره ببرید، یعنی استفاده از یک خودکار و دفتر برای یادداشت لغات و اصطلاحات جدید (یک دوست جدید نیز در کنار شماست، زیرنویس آلمانی!)، حتی برای استراحت عصرگاهی بعد از یک روز بلند کاری، می‌توانید کنترل تلویزیون خود را بردارید و شبکه‌های آلمانی را بدونی نگرانی اینکه چیزی متوجه می‌شوید یا نه، تماشا کنید.

4.با آلمانی زبان‌ها آشنا شوید.

تبادل زبان به صورت آنلاین در حال رونق و پیشرفت است. تلفن همراه خود را بردارید و یک اپلیکیشن مثل Speaky، و یا Busuu نصب کنید، یا حتی دنبال گروه‌های آنلاینی بگردید که بتوانید در آن با آلمانی زبان‌ها صحبت کنید. همچنین اگر توانایی مالی دارید، یک معلم خصوصی آلمانی بگیرید.

5.برای یک سفر مجازی به آلمان چمدان خود را ببندید.

شاید سفر کردن به آلمان در حال حاضر برای شما امری غیرممکن و دشوار باشد، ولی هیچ چیز جلودار یک سفر مجازی به برلین نخواهد بود. دسترسی به بسیاری از موزه‌ها با تمام مجموعه‌های هنری شان در فضای مجازی و پلتفرم Google’s Arts and Culture platform  و همچنین شرکت در کنسرت‌های آنلاین Berlin Philharmonic’s Digital concert hall همگی بخش‌هایی از این سفر جذاب هستند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه آنلاین سفیرمال

فروشگاه اینترنتی سفیرمال عرضه کننده محصولات فرهنگی آموزشی بوده و تمرکز اصلی آن بر روی کتابها، ویدئوها و پادکستهای آموزش زبان انگلیسی و فرانسه است. علاوه بر این، بازیهای فکری که در تقویت هوش و یادگیری موثر هستند نیز در این فروشگاه به فروش میرسند.

اطلاعات تماس
  • 021843*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش