اطلاعات تماس
  • 021843*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140005185370412957

برای گرفتن مدرک آیلتس از کجا شروع کنیم؟

کد: 140005185370412957

https://bit.ly/3yGH6DA

، تهران , (اخبار رسمی): کسب نمره ۷ آیلتس در ۶ ماه شایعه ای است که توسط بسیاری از موسسات مهاجرت و با شعار تبلیغاتی مدرک آیلتس فوری مطرح شده و باور کردن آن نتیجه جز سرخوردگی و ناراحتی برای شما به همراه نخواهد آورد.

برای گرفتن مدرک آیلتس از کجا شروع کنیم؟
برای گرفتن مدرک آیلتس از کجا شروع کنیم؟

برای اینکه در نهایت بتوانید به سریعترین راه گرفتن مدرک آیلتس برسید باید مراحل گرفتن مدرک آیلتس را بخوبی بلد باشید و روی مهارت هایتان بخوبی تمرکز کرده باشید. با توجه به گران شدن امتحان آیلتس سعی کنید هر وقت به خودتان و مهارت هایتان ایمان داشتید در امتحان آیلتس شرکت کنید تا بتوانید نمره مورد نظرتان را کسب کنید.

مراحل گرفتن مدرک آیلتس

مرحله ۱: سطح عمومی دانش زبان انگلیسی خود را توسط کتاب های خود خوان یا پک های خودآموز به سطح فوق متوسطه یا B2 و ادونسد C1 ‌ برسانید.

مرحله دوم: روی مهارت های آیلتس تمرکز کنید و در کنار تقویت دانش عمومی زبان انگلیسی مهارت هایتان را مطابق نیاز آزمون آیلتس ارتقا دهید. پیشرفتتان در مهارت اسپکینگ و رایتینگ را حتما با یک معلم چک کنید و روی دایره لغت و ساختارهای گرامری خود تمرکز کنید.

مرحله سوم: روز مدیریت زمان و زمان بندی آزمون آیلتس تمرکز کنید. با استفاده از کتاب های کمبریج آیلتس خود را در فضای شبیه سازی شده به امتحان اصلی قرار دهید و یا در آزمون های آزمایشی آیلتس شرکت کنید. حتما قبل از امتحان اصلی بار ها و بار ها این شرایط را تمرین کنید تا بتوانید در روز امتحان اصلی بهترین عملکرد را داشته باشید.

مرحله چهارم: در آزمون آکادمیک یا جنرال به توجه به هدفتان ثبت نام کنید و در آزمون شرکت کنید.

شایعه یا واقعیت؟ گرفتن مدرک آیلتس بدون کلاس امکان پذیر است!

واقعیت. اگر شما از آن دسته زبان آموزانی هستید که وقتی اراده می کنید هدفمند تمام زمان خود را به یادگیری اختصاص می دهید و با استفاده از کتاب های خود آموز مهارت های خود را افزایش می دهید قطعا می  توانید مدرک آیلتس را هم در کوتاهترین مدت و با تکیه بر اراده فردی کسب کنید.

اما یادتان نرود حضور در کلاس خصوصی زبان نه تنها می تواند این پروسه گرفتن مدرک آیلتس را برای شما کوتاهتر کند یلکه می تواند روی مهارت های Productive ‌شما مثل اسپکینگ و لیسنینگ بسیار تاثیرگذار باشد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه آنلاین سفیرمال

فروشگاه اینترنتی سفیرمال عرضه کننده محصولات فرهنگی آموزشی بوده و تمرکز اصلی آن بر روی کتابها، ویدئوها و پادکستهای آموزش زبان انگلیسی و فرانسه است. علاوه بر این، بازیهای فکری که در تقویت هوش و یادگیری موثر هستند نیز در این فروشگاه به فروش میرسند.

اطلاعات تماس
  • 021843*****
[نمایش اطلاعات]