اطلاعات تماس
  • 041333*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140006145415616238

استخدام رایگان 

کد: 140006145415616238

https://bit.ly/3ArBC0q

، (اخبار رسمی): استخدام رایگان از دیگر خدمات سامانه ملی کار می باشد. در این سامانه همواره تمام تلاش خود را به کار بسته ایم تا بتوانید در کمترین زمان شغل موردن نظر خود را بدون پرداخت هزینه دریافت نمایید.

استخدام رایگان 

 در سامانه ملی کار کارجویان می توانند با ثبت رایگان رزومه کاری، می توانید علاوه بر مشاهده کلیه اگهی های شغلی، توانایی های خودتان را در معرض دید کارفرمایان قرار بدهید و همچنین کارفرمایان نیز با ثبت نام رایگان علاوه بر ثبت نامحدود آگهی شغلی، می توانید رزومه های کارجویان را کامل مشاهده کنند.

امروزه برای پیشرفت جامعه کاری می توان از روش های مدرن کاریابی  استفاده کرد که در این مقاله در رابطه با این سامانه های کاریابی و استخدام رایگان می پردازیم.

کلمه استخدام در لغت به معنای «به خدمت گرفتن» و در اصطلاح به قراردادی که بین کارمند و کارفرما بسته می‌شود، می‌گویند.

 قرارداد  استخدامی می‌تواند به صورت شفاهی با کتبی باشد که امروزه اکثرقراردادها به صورت کتبی منعقد می شوند.  قرارداد ها  در زمینه ارائه خدمات و کنترل و نظارت بر انجام کاری بسته می شود. در قرارداد استخدامی شرایطی از ازجمله نوع کار ، میزان حقوق، ساعات کاری وسایر موارد مهم به صورت کاملا شفاف توافق می شود.

مجموعه ملی کار  با هدف پیاده سازی  سیستم کاریابی آنلاین رایگان و هوشمند کار خود را شروع کرده است.  در این سامانه کارجویان به صورت کاملا رایگان  می توانند در سایت ثبت نام کنند و آگهی های استخدامی  و جدیدترین فرصت های شغلی را  در پنل کاربری خود مشاهده نمایید . کارفرمایان نیز به هزینه اندک و ناچیز می توانند در این سامانه ثبت نام کنند . به صورت نامحدود آگهی های خود را ثبت نمایند.

برخی از کارفرمایان اطلاعات کافی برای جذب و استخدام نیروی کار را ندارد و نمی دانند چه اقداماتی باید انجام دهند و برای اینکه بتوانید برای کسب و کار خود نیروی مناسب استخدام کنند و یا کارگر یا کارمندی به هر دلیلی در نخواهد همکاری کند مداوم آگهی استخدام رایگان ثبت نکند و بهتر است از بین کارجویانی که از قبل برای شما رزومه ارسال کردند به دنیال ویژگی های مدنظر خود باشید مثلا مسئولیت‌پذیری، شخصیت، نوع گفتار و رفتار، صداقت در گفتار، زبان بدن و تاثیری که اولین دیدار روی شما میگذارد.

فرایند ثبت آگهی استخدام اینترنتی توسط کارفرما به این طریق است که کارفرما در سایت کاربابی عضو می شود و اطلاعات خود را به طور کامل واد و تایید می نماید . بعد از ایجاد حساب کاربری می توانند آگهی های استخدامی و شغلی مد نظر خود را در سامانه درج کنند.

در این زمینه باید توجه داشته باشند که در متن این آگهی ها حتمی روش‌های تماس و دریافت رزومه‌های کاری را در آگهی استخدام مشخص کنید. پس از درج آگهی استخدام باید منتظر باشید تا هربار رزومه‌های شغلی مرتبط با ردیف شغلی مورد نظر را دریافت نمایید.

با تشکر

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ملی کار

سامانه ملی کاریابی الکترونیکی

اطلاعات تماس
  • 041333*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کار و استخدام