اطلاعات تماس
  • 021843*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140006175420312957

یادگیری زبان آلمانی (معرفی کلاس و منابع)

کد: 140006175420312957

https://bit.ly/3E9QQJG

، تهران , (اخبار رسمی): زبان آلمانی بعد از زبان انگلیسی رایج‌ترین زبان در اروپا بوده و بجز در خود کشور آلمان در کشورهایی همچون اتریش، بلژیک، لهستان، سوییس و لیختن اشتاین زبان رسمی است. اقتصاد کشور آلمان به صورت پیوسته رو به رشد است و کشور آلمان را به یکی از قوی‌ترین قطب‌های اقتصادی دنیا تبدیل نموده است.

یادگیری زبان آلمانی (معرفی کلاس و منابع)
یادگیری زبان آلمانی (معرفی کلاس و منابع)

بسته به هدف شما از یادگیری زبان آلمانی که می‌تواند ادامه تحصیل، سفر تفریحی و یا حتی کار در آلمان باشد، در قدم اول باید منابع و سیستم آموزشی درست و اصولی را به دقت انتخاب کنید.

بسته به شرایط زمانی و موقعیت هر فرد، روش یادگیری زبان آلمانی و سرعت پیشرفت می‌تواند متفاوت باشد. افرادی که به دنبال سیستم آموزشی مناسب و رسیدن به سطح مطلوب و در نهایت آمادگی برای آزمون‌های زبان آلمانی در کوتاه‌ترین زمان ممکن هستند، می‌توانند با شرکت در کلاس‌ خصوصی آلمانی سفیرمال، که توسط مدرسین مجرب زبان آلمانی به صورت خصوصی و آنلاین برگزار می‌گردد، خود را به سطح مطلوب برسانند. 

کلاس خصوصی:

سفیرمال برگزار کننده کلاس‌های خصوصی یادگیری زبان آلمانی به صورت آنلاین است. پلتفرم مورد استفاده برای تشکیل این کلاس‌ها ادوبی کانکت و یا اسکایپ است. روند برگزاری کلاس و روز و ساعت آن به انتخاب زبان‌آموزان خواهد بود.
تمام کسانی که متقاضی شرکت در کلاس‌های خصوصی آلمانی سفیرمال هستند، می‌توانند کلاس‌های خود را با اطمینان خاطر پیش برده و خیالشان از بابت یادگیری زبان آلمانی در کوتاه‌ترین زمان ممکن و پیشرفت سطح خود راحت باشد.

این کلاس‌‎ها در تمامی سطوح برگزار شده و اساتید با تجربه و حرفه‌ای سفیرمال با در نظر گرفتن روند پیشرفت و یادگیری زبان‌آموزان و بهره گیری از بهترین منابع آموزشی زبان آلمانی، هر فرد را در کوتاه‌ترین زمان ممکن به سطح مورد نظر و یا آمادگی برای آزمون‌های آلمانی خواهند رساند. 

منابع آموزشی و کتاب های زبان آلمانی:

انتخاب منابع آموزشی به روز و مناسب برای یادگیری زبان آلمانی، یکی از مهم‌ترین بخش‌های یادگیری زبان است. کتاب‌های آموزشی منشن و اشتارتن ویر، پادکست‌ها و کتاب داستان‌های مختلف در سطح بندی های متفاوت برای تقویت مهارت‌های زبان آلمانی وجود دارند.

همانطور که پیشتر هم اشاره شد، از جمله کتاب‌های کاربردی و به‌روز در یادگیری زبان آلمانی می‌توان به کتاب منشن (Menschen) و کتاب اشتارتن ویر (Starten Wir!) از سطح پایه تا پیشرفته اشاره کرد.
این کتاب‌ها بر اساس استاندارد CEFR اروپا بخش‌بنده شده اند و از سطح A۱ شروع می‌شوند. این کتاب‌ها در بخش کتاب زبان آلمانی فروشگاه سفیرمال موجود بوده و شما می توانید این کتاب ها را به صورت آنلاین خریداری نموده و در تهران به رایگان دریافت کنید.

۱. کتاب منشن Menschen 

کتاب Menschen  که توسط انتشارات Hueber منتشر گردیده است، اولین کتاب از مجموعه‌ای شش جلدی است و مناسب برای زبان آموزان بزرگسال در ۶ سطح بر حسب استاندارد CEFR اروپا است. این کتاب زبان آلمانی در بسیاری از آموزشگاه‌ها و موسسات زبان تدریس می‌شود و همچنین می‌تواند منبع مناسبی برای یادگیری به صورت خودآموز باشد. از ویژگی‌های مثبت این کتاب می‌توان به سادگی و شفافیت در ارائه اطلاعات اشاره کرد. دستور زبان به صورت ساده و شفاف با مثال‌های مختلف و تمرینات طبقه‌بندی شده از ساده به پیچیده به زبان‌آموزان کمک می‌کند تا گام به گام مطالب را فرا گیرند.

۲. کتاب اشتارتن ویر Starten Wir! 

مجموعه کتب Starten Wir یکی از جدیدترین منابع آموزش زبان آلمانی هستند که توسط انتشارات Hueber منتشر شده‌اند. کتاب Starten Wir شامل سه جلد است. هر سطح شامل کتاب اصلی و کتاب کار و ۱۲ درس است. محتوای کتاب کاملا به روز و کاربردی است. همین امر باعث می‌شود تا زبان‌آموزان با علاقه بیشتری اطلاعات را دنبال کنند.
درس‌ها کاملا شفاف و مشخص با موضوعاتی مفید و متنوع و با تمرکز روی مهارت‌های چهارگانه زبان به شما کمک می‌کنند تا در مسیر دشوار یادگیری زبان آلمانی تجربه‌ه­ایی شیرین کسب کنید.

در هر درس فعالیت­‌های کلاسی گوناگون به همراه تصاویر، فایل‌­های صوتی، فایل­‌های تصویری، متون متنوع و سوالاتی برای سنجش و خودآزمایی زبان آموزان وجود دارند. نحوه آموزش دستور زبان آلمانی در این کتاب زبان آلمانی بر اساس جدیدترین متد آموزش است.

اگر قصد یادگیری زبان آلمانی را دارید و می‌خواهید توانایی مکالمه به این زبان در کشور آلمان را داشته باشید و یا برنامه شرکت در یکی از آزمون‌های زبان آلمانی را دارید، شرکت در کلاس‌های خصوصی آنلاین سفیرمال بهترین و سریع‌ترین راهکار برای رسیدن به هدفتان است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه آنلاین سفیرمال

فروشگاه اینترنتی سفیرمال عرضه کننده محصولات فرهنگی آموزشی بوده و تمرکز اصلی آن بر روی کتابها، ویدئوها و پادکستهای آموزش زبان انگلیسی و فرانسه است. علاوه بر این، بازیهای فکری که در تقویت هوش و یادگیری موثر هستند نیز در این فروشگاه به فروش میرسند.

اطلاعات تماس
  • 021843*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش