اطلاعات تماس
  • 021843*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140007035447912957

ثبت نام در دوره جدید سلتا در ایران

کد: 140007035447912957

https://bit.ly/39AXwlM

، تهران , (اخبار رسمی): با همکاری مشترک بین موسسه سفیر گفتمان و دانشگاه کمبریج، دوره جدید سلتا برای مدرسان زبان انگلیسی از مهر ماه سال 1400 آغاز خواهد شد.

ثبت نام در دوره جدید سلتا در ایران
ثبت نام در دوره جدید سلتا در ایران

به اعتقاد بسیاری از اساتید رشته زبان انگلیسی در دانشگاه‌ها، سلتا معتبرترین دوره تدریس زبان انگلیسی است که مدرسین را با استانداردهای بین‌المللی آشنا کرده و فرصت اشتغال به عنوان معلم زبان در سراسر جهان را برای آنها فراهم می‌سازد.

مدیر دپارتمان تحقیق و توسعه سفیر درباره برگزاری دوره سلتا در ایران گفت: سال‌هاست مدرسین زبان در ایران به دنبال گذراندن این دوره‌ی بین‌المللی با حضور اساتید شناخته شده در جهان هستند و هم اکنون این فرصت برای آن‌ها فراهم شده است.

او خاطر نشان کرد تا به حال، متقاضیان چاره‌ای جز سفر به کشورهای همسایه با هزینه‌های بالای اقامت در این کشورها جهت گذراندن این دوره را نداشته و این امر سبب خروج سرمایه ارزی از کشور میشد. در حال حاضر با امکان برگزاری دوره سلتا به صورت آنلاین، این محدودیت برداشته شده و می‌توان دوره را برای متقاضیان تدریس در کشور خودمان و با هزینه‌ای بسیار کمتر برگزار نماییم.

لازم به ذکر است، هموار کردن راه برای پرداخت هزینه دوره سلتا، هماهنگی‌های مربوط به مصاحبه ورودی و همچنین برگزاری کلاس‎‌های آنلاین با همکاری موسسه سفیرگفتمان و کمبریج ایران انجام می‌گردد.

دوره جدید سلتا آنلاین در ایران از تاریخ 3 اکتبر سال 2021 آغاز خواهد شد و در حال حاضر امکان ثبت‌نام برای آن برای عموم از طریق مراجعه به سایت iranceltaonline.com و یا تماس با شماره تلفن 02184347461 وجود دارد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه آنلاین سفیرمال

فروشگاه اینترنتی سفیرمال عرضه کننده محصولات فرهنگی آموزشی بوده و تمرکز اصلی آن بر روی کتابها، ویدئوها و پادکستهای آموزش زبان انگلیسی و فرانسه است. علاوه بر این، بازیهای فکری که در تقویت هوش و یادگیری موثر هستند نیز در این فروشگاه به فروش میرسند.

اطلاعات تماس
  • 021843*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش