اطلاعات تماس
  • 021843*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140007195470012957

تکنیک طلایی یادگیری سریع زبان انگلیسی در خانه

کد: 140007195470012957

https://bit.ly/3lOwlet

، تهران , (اخبار رسمی): زبان انگلیسی زبانی جالب برای یادگیری است و اگرچه یادگیری آن نسبتا ساده و کتاب‌ها و لغات و متریال یادگیری در دسترس است، وجود 750000 کلمه و یادگیری املای آن‌ها می‌تواند هر زبان‌آموزی را فراری دهد و در نتیجه، یادگیری سریع زبان انگلیسی می‌تواند به نظر ماموریت غیرممکن باشد.

تکنیک طلایی یادگیری سریع زبان انگلیسی در خانه
تکنیک طلایی یادگیری سریع زبان انگلیسی در خانه

"یادگیری سریع زبان انگلیسی" آروزیی است که مثل آرزوی پیدا کردن گنج و یک شبه پولدار شدن ذهن اکثریت زبان آموزان را به خودش مشغول کرده است. حتما شما هم شنیده اید یا حتی با چشم خودتان کسانی را دیده اید که هیچ وقت در زندگی‌شان دنبال یاد گرفتن زبان انگلیسی نبوده اند ولی یک‌دفعه بخاطر مهاجرت تحصیلی یا یک موقعیت شغلی خیلی مناسب می‌بینند که ای دل غافل! دارند این موقعیت رو بخاطر بلد نبودن زبان انگلیسی از دست می‌دهند و می‌خواهند در کوتاهترین زمان ممکن از صفر تا صد زبان انگلیسی را یاد بگیرند.

معرفی تکنیک طلایی یادگیری سریع زبان انگلیسی 

1.هرچیزی که دم دستتان است را بخوانید.

ادبیات کلاسیک، کتاب، روزنامه، وب سایت، ایمیل، فضای مجازی، جعبه خوراکی هرچیزی که به زبان انگلیسی است را بخوانید. می‌پرسید چرا؟ این متن و محتوا پر از کلمات جذاب و جدید در کنار اطلاعاتی است که شما از قبل می‌دانید. این کار به پیشرفت سریع شما کمک می‌کند، یعنی علاوه بر اینکه شما را در معرض زبان انگلیسی قرار می‌دهد، این لغات را در ذهن شما تثبیت می‌کند.

2.همیشه لغات جدید را یادداشت کنید.

این توصیه در عین قدیمی بودن همیشه جوابگو است. در هنگام یادگیری یک زبان، ما از یادگیری یک لغت یا اصطلاح آنقدر لذت می‌بریم که فراموش کردن آن به نظر غیرممکن می‌آید. اما به ما اعتماد کنید.
همه‌ی لغات به یکباره در ذهن تثبیت نمی‌شوند. برای مقابله با فراموشی لغات، همیشه با خود یک دفترچه یادداشت یا اپلیکیشن برای نوت برداری مثل Evernote به همراه داشته باشید.

3.با انسان‌های واقعی صحبت کنید.

آیا یادگیری یک زبان با هدفی جز برقراری ارتباط اتفاق می‌افتد؟ البته که به لطف اپلیکیشن واتس‌اپ، انسان‌ها در برقراری ارتباط بدون گفتن حتی یک کلمه متخصص شده‌اند، اما در موارد نیاز، استفاده از یک زبان در مکالمات بسیار بیشتر از خواندن یا نوشتن به تثبیت و یادگیری شما کمک می‌کند.
به طور مثال، تنها کافی است به این فکر کنید که چندین بار کلمه understand را از کسانی که نمی‌توانند به زبان انگلیسی صحبت کنند، شنیده‌اید؟

4.دنبال کردن پادکست‌ها و شبکه‌های یوتیوب به زبان انگلیسی

به چه حوزه ای علاقه دارید؟ طنز؟ سیاست؟ وبلاگ نویسی و یا آشپزی؟ با موضوعاتی که همه‌ی سلیقه‌ها را پوشش می‌دهند، با خیال راحت می‌توانید پادکست‌ها و کانال‌های یوتیوب جذابی به زبان انگلیسی پیدا کنید و چند مورد از آن‌ها را دنبال کنید. به هنگام رانندگی پادکست گوش کنید و در مسیر مدرسه یا دانشگاه ویدیو تماشا کنید.
در ابتدا ممکن است لهجه native speakers را به سختی متوجه شوید اما با پشتکار و ادامه دادن به سرعت شروع به فهمیدن جملات و صحبت‌های آن‌ها خواهید کرد و همزمان لغات بسیاری را نیز یاد خواهید گرفت.

5.کمک گرفتن از دوستان
دوستانی دارید که به زبان انگلیسی در فضای مجازی فعالیت دارند؟
پست‌های آن‌ها را سرسری چک نکنید. اطلاعاتی را که به اشتراک می‌گذارند با دقت بخوانید و در مغزتان اسکن کنید و هر روز یک یا دو مورد را بررسی کنید. هرگونه محتوا همانند اخبار، مجلات، ویدیوها، موسیقی و ... مادامی که به زبان انگلیسی باشد و مورد علاقه‌ی شما، می‌تواند به شما کمک کند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه آنلاین سفیرمال

فروشگاه اینترنتی سفیرمال عرضه کننده محصولات فرهنگی آموزشی بوده و تمرکز اصلی آن بر روی کتابها، ویدئوها و پادکستهای آموزش زبان انگلیسی و فرانسه است. علاوه بر این، بازیهای فکری که در تقویت هوش و یادگیری موثر هستند نیز در این فروشگاه به فروش میرسند.

اطلاعات تماس
  • 021843*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش