اطلاعات تماس
  • 021843*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140008035493012957

آزمون آیلتس چیست؟ و چرا مهم است؟

کد: 140008035493012957

https://bit.ly/2ZyUz3P

، تهران , (اخبار رسمی): اگر دارید خودتان را برای شرکت در آزمون آیلتس آماده می‌کنید یعنی دارید به جمعیت 5 میلیون نفری می‌پیوندید که در 140 کشور در سرتا‌سر جهان قصد شرکت در این آزمون را دارند.

آزمون آیلتس چیست؟ و چرا مهم است؟
آزمون آیلتس چیست؟ و چرا مهم است؟

آزمون بین المللی آیلتس، یکی از مهم‌ترین و پر درخواست‌ترین آزمون‌های زبان انگلیسی است. سالانه تعداد بسیار زیادی از افراد در سراسر دنیا با سطوح زبان انگلیسی مختلف، به قصد مهاجرت تحصیلی یا کاری در این آزمون شرکت می‌کنند. در این مقاله به تعدادی از سوالات مهم مطرح شده توسط زبان‌آموزانی که به‌تازگی می‌خواهند خود را برای آزمون آیلتس آماده نمایند، پاسخ داده شده است.

روش نمره‌‌دهی آزمون آیلتس را به‌خوبی درک کنید.

مهم‌ترین نکته در زمان آماده‌سازی برای آزمون آیلتس این است که دقیقا بدانید مهارت‌های شما بر چه اساسی نمره داده خواهند شد تا بتوانید به‌خوبی پیشرفت خود را اندازه‌گیری نمایید. نمره‌دهی در آزمون آیلتس با عنوان Band شناخته می‌شود و به هر مهارت نمره‌ای بین 1 تا 9 اختصاص داده خواهد شد.

سبک و فرمت آزمون را به‌خوبی درک کنید.

برای موفقیت در هر آزمونی مخصوصا آزمون آیلتس باید بدانید سبک آن آزمون به چه صورت است تا بتوانید خود را به روش صحیح و اصولی برای آزمون آماده کنید و در روز آزمون شگفت زده نشوید و روی کیفیت پاسخ‌دهی به سوالات تمرکز کنید. وقتی به‌خوبی با شرایط آزمون آشنا شدید، در آزمون‌های آزمایشی شرکت کنید تا مهارت‌های خود را به درستی بسنجید.  آزمون بین المللی آیلتس IELTS، به دو دسته کلی جنرال و آکادمیک تقسیم می‌شود. آیلتس آکادمیک ‌(IELTS Academic)‌‌‌ برای افرادی که قصد ادامه تحصیل در مقطع ارشد به بالا و در واقع مهاجرت تحصیلی دارند مناسب است.

سطح فعلی زبان انگلیسی خود را بشناسید.

اگر آزمون آیلتس آزمون کاملا جدیدی برای شماست، بهترین راه شناسایی سطح واقعی زبانتان شرکت در آزمون ماک آیلتس ، تحت شرایط امتحانی قرار گرفتن در منزل، نمره‌دهی واقعی بر اساس معیار‌های نمره‌دهی آزمون آیلتس و سنجیدن دانش زبانی‌تان است.

هرچقدر بیشتر در آزمون آیلتس شرکت کنید بیشتر با فرمت امتحان آشنا خواهید شد. برای تکمیل کردن تست‌های آزمون آیلتس شما می‌توانید از کتاب‌های Cambridge IELTS که منبع قابل اعتماد و رسمی آزمون‌های آیلتس هستند استفاده نمایید.

خودتان را به ابزار مناسب مجهز کنید.

راه‌های زیادی وجود دارد که شما بتوانید خود را برای امتحان آیلتس آماده کنید و مهارت‌های خود را بهبود ببخشید. استفاده از کتاب‌هایی همچون IELTS Trainer , A to Z of IELTS و The official guide to IELTS می‌تواند بسیار مفید و کاربردی باشد.

اما به یاد داشته باشید که برای تقویت مهارت های تولید زبان (Productive skills) مثل صحبت کردن (Speaking) و نوشتن (Writing) شما نیاز به تصحیح شدن توسط کسی دارید که سطح زبانی اش از شما بالاتر است. نقاط ضعف خود را به عنوان یکی از کلیدی‌ترین نکات در آماده‌سازی برای امتحان آیلتس، بشناسید. اگر ندانید کجای کارتان ایراد دارد هیچگاه نمی‌توانید آن‌را بهبود ببخشید.

خود را در معرض زبان انگلیسی قرار دهید.

فقط با خواندن کتاب‌های درسی نمی‌توانید نمره بالایی در امتحان آیلتس کسب کنید. برای بخش Listening آزمون شما باید با لهجه‌های مختلف زبان انگلیسی آشنا باشید. برای اینکار می‌توانید به پادکست گوش کنید، برنامه‌های تلویزیونی با لهجه های مختلف ببینید و یا به اخبار گوش کنید.
 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه آنلاین سفیرمال

فروشگاه اینترنتی سفیرمال عرضه کننده محصولات فرهنگی آموزشی بوده و تمرکز اصلی آن بر روی کتابها، ویدئوها و پادکستهای آموزش زبان انگلیسی و فرانسه است. علاوه بر این، بازیهای فکری که در تقویت هوش و یادگیری موثر هستند نیز در این فروشگاه به فروش میرسند.

اطلاعات تماس
  • 021843*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش