اطلاعات تماس
  • 021843*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140008095501212957

بهترین کتاب زبان آلمانی برای مهاجرت

کد: 140008095501212957

https://bit.ly/3CBKpOg

، تهران , (اخبار رسمی): اگر به دنبال سفر یا مهاجرت به کشور آلمان هستید باید بدانید دانستن زبان آلمانی یک اصل است. روش های گوناگونی برای مهاجرت به کشور آلمان وجود دارد. دانستن زبان آلمانی به شما کمک می کند تا روند گرفتن ویزا به کشور آلمان سریع انجام شود.

بهترین کتاب زبان آلمانی برای مهاجرت
بهترین کتاب زبان آلمانی برای مهاجرت

امروزه افراد بسیاری متقاضی مهاجرت به کشور آلمان هستند. نوع مهاجرت هر فرد ممکن است متفاوت از دیگری باشد که به طور مثال می‌توان به مهاجرت تحصیلی و یا کاری اشاره کرد. دلیل عمده این تصمیم نیز اقتصاد بسیار مطلوب و شرایط مناسب زندگی برای مردم این کشور است. این کشور دارای دانشگاه‌هایی معتبر و بازار کاری با تقاضای بالای نیروی کار است.
در نتیجه این کشور می‌تواند مقصد خوبی برای مهاجرت باشد. حال برای محقق کردن این هدف شما نیاز به دانش زبان آلمانی و توانایی برقراری ارتباط به این زبان دارید. بدین منظور، بهترین کتاب زبان آلمانی بیشترین کمک را به شما خواهد کرد.

برای یادگیری زبان آلمانی کتاب‌های گوناگونی وجود دارد، بهترین کتاب زبان آلمانی برای مهاجرت، کتاب منشن (Menschen) است. محتوای این کتاب بسیار جذاب و کاربردی بوده و از تصاویر زیبا و طراحی جذابی بهره برده است. مطالب کتاب منشن با موضوعات جذاب و قابل فهمی که ویژه بزرگسالان است در قالب مباحث گرامری، لغات، تمرین‌های شنیداری و گفتاری نگارش شده است.در ادامه به بررسی دلایل انتخاب کتاب Menschen به عنوان بهترین کتاب زبان آلمانی برای مهاجرت خواهیم پرداخت.

ویژگی‌ کتاب Menschen

کتاب Menschen که توسط انتشارات Hueber منتشر گردیده است، یک مجموعه‌ 6 جلدی و مناسب برای زبان آموزان بزرگسال در سطوح مختلف است. سطح پایه این کتاب یعنی A1 ویژه کسانی است که قصد شروع به یادگیری زبان آلمانی را دارند.
این کتاب زبان آلمانی در بسیاری از آموزشگاه‌ها و موسسات زبان تدریس می‌شود. این مجموعه شامل دو کتاب اصلی و کتاب کار است که نکات دستوری و واژگان کاربردی را آموزش می‌دهند. لغات جدید و مهم نیز با عکس در قسمت لغت‌نامه تصویری آموزش داده می‌‌شوند.
همچنین، مکالمات به همراه فایل‌های صوتی و ویدیویی ارائه شده‌اند. محتوای کتاب بسیار کاربردی و مرتبط با موضوعات روزمره است. در پایان هر درس در کتاب کار، یک خودآزمایی وجود دارد و با انجام آن می‌توان از پیشرفت آموزشی مطمئن شد.

شامل 12 درس با هدف تقویت مهارت‌های چهارگانه تمرین‌های مفید و متنوع برای آشنایی بیشتر با ساختارهای دستوری آشنایی با تلفظ صحیح لغات به همراه CD جنس کتاب:کاغذ گلاسه (کاغذ روغنی)

ویژگی‌های منحصر به فرد

اکثر افراد به دنبال کتاب زبان آلمانی هستند که مکالمه محور باشد و بتواند آن‌ها را در زمان برقراری ارتباط و مکالمات یاری کند. کتاب منشن بهترین کتاب زبان آلمانی برای مهاجرت در این زمینه است.

تمرکز کتاب Menschen بر روی کاربردی بودن آن در محیط کاری و تحصیلی می‌باشد. تمامی متون موجود در کتاب به زبان آلمانی بوده و شما را به طور کامل در معرض زبان آلمانی قرار می‌دهد که روشی موثر برای یادگیری این زبان است.
همانطور که پیش‌تر اشاره شد، این کتاب ویژگی‌های منحصر به فردی دارد که آن را به بهترین کتاب زبان آلمانی برای مهاجرت تبدیل می‌کند. از جمله این ویژگی‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ساختار منسجم و درس‌‎بندی موضوع محور
  • استفاده از به‌روزترین متدهای آموزشی
  • سادگی و شفافیت در ارائه مطالب
  • آموزش آلمانی کاربردی برای بزرگسالان
  • بهترین منبع آموزشی برای مهاجرت، ادامه تحصیل و اشتغال
  • پوشش دادن تمامی سطوح از مبتدی تا پیشرفته

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که به دنبال مهاجرت و ادامه تحصیل در کشور آلمان هستید و یا در حرفه خاصی تخصص دارید و قصد کار در این کشور را دارید، می‌توانید با مطالعه کتاب Menschen، زبان آلمانی را با سرعت بالا و به صورت کاربردی فرا گرفته و خود را به هدفتان یعنی مهاجرت نزدیک‌تر کنید.

قدم اول برای مهاجرت به کشور آلمان و بهره‌مندی از تمامی مزیت‌های زندگی در این کشور، یادگیری زبان آلمانی است. هر فرد بسته به نوع مهاجرت خود نیاز به تسلط بر این زبان در سطوح مختلف دارد.

مکالمه، برقراری ارتباط و یا شرکت در یکی از آزمون‌های زبان آلمانی همانند GOETHE و یا TESTDAF می‌توانند جزو اهداف شما باشند. برای این منظور، بهترین کتاب زبان آلمانی که Menschen نام دارد، می‌تواند شما را تا رسیدن به سطح زبانی دلخواهتان یاری کند.

این کتاب با روشی کاربردی و متناسب با محیط‌های تحصیلی و کاری، شما را یک قدم تا رسیدن به رویای مهاجرتتان نزدیک‌تر می‌کند. برای خرید این کتاب می‌توانید به سایت www.safirmall.com مراجعه کرده و سطح مناسب کتاب منشن را با توجه به سطح زبانی خود تهیه کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه آنلاین سفیرمال

فروشگاه اینترنتی سفیرمال عرضه کننده محصولات فرهنگی آموزشی بوده و تمرکز اصلی آن بر روی کتابها، ویدئوها و پادکستهای آموزش زبان انگلیسی و فرانسه است. علاوه بر این، بازیهای فکری که در تقویت هوش و یادگیری موثر هستند نیز در این فروشگاه به فروش میرسند.

اطلاعات تماس
  • 021843*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش