اطلاعات تماس
  • 021843*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140009145559212957

بهترین انیمیشن‌های یادگیری زبان کودکان کدامند؟

کد: 140009145559212957

https://bit.ly/31A7qUh

، تهران , (اخبار رسمی): با نگاهی به چرخه یادگیری زبان در کودکان چه زبان مادری و چه زبان دوم، می‌توان به اهمیت تمرین و تکرار و ایجاد فضای یادگیری مناسب به آن زبان اشاره کرد. برای یادگیری هر چه بهتر به عنوان زبان خارجی هرچقدر بیشتر فرزندان خردسال‌مان را در معرض انگلیسی قرار دهیم خیلی زودتر می‌توانیم آنها را 2 زبانه کنیم.

بهترین انیمیشن یادگیری زبان کودکان
بهترین انیمیشن‌های یادگیری زبان کودکان کدامند؟

انیمیشن‌ها و ویدئو‌های آموزش زبان انگلیسی با هدف در معرض قرار دادن کودکان و با استفاده از تصاویر شاد و جذاب، موسیقی، شعر و آهنگ، فضای مناسب برای یادگیری ایجاد می‌کنند.

آنچه باید بدانیم این است که کودکان با تکرار می‌آموزند. همانطور که می‌دانید کودکان از شنیدنِ دوباره و دوباره هیچ داستانی خسته نمی‌شوند؛ در مورد ویدئو هم چنین چیزی صدق می‌کند. به عبارتی کودکان از دیدن چندین و چند باره‌ی ویدئو لذت می‌برند و با تکرار و تقلید آنچه در ویدئو می‌بینند و می‌شنوند، زبان انگلیسی را می‌آموزند.

بنابراین اگر به فکر دو زبانه کردن کودکان هستید از جادوی تاثیر‌گذار انیمیشن‌ به زبان انگلیسی و ویدئو های آموزش زبان انگلیسی کودکان غافل نشوید.

در ادامه به معرفی بهترین ویدئوهای آموزش زبان انگلیسی به کودکان برای سنین مختلف می‌پردازیم.

این مجموعه با هدف آموزش موضوعات مختلفی از قبیل حروف الفبا، اعداد، اشکال هندسی، رنگ‌ها، حیوانات، هنر، موسیقی و بسیاری موضوعات دیگر تهیه و تولید شده است. کودکان اقوام گوناگون و موسیقی های خاص آنها، جهت آموزش در این مجموعه انتخاب شده اند.

استفاده از تصاویر واقعی و اصل ” آموزش و تکرار ” که در این مجموعه به کار گرفته شده است، روشی نتیجه بخش است. این مجموعه آموزشی به هر کودکی با هر پیش زمینه ذهنی کمک می کند تا آموزشی توام با لذت را تجربه نماید.

همچنین این مجموعه مورد تایید روانشناسان، والدین و معلمین در سرتاسر دنیا بوده و دارای جوایز متعدد بین المللی است که این امر باعث تمایز آن از دیگر مجموعه های آموزشی می شود.

  • مجموعه آموزشی Brilliant Baby (مناسب برای سنین 1 تا 4 سال)

این مجموعه یک مجموعه ویدئویی یکپارچه، موثر و کارشناسی شده به شمار می‌آید که نوآوری را برای والدین به ارمغان می آورد.” رویاها به حقیقت می پیوندند ”شعار این مجموعه آموزشی است. مجموعه "کودک هوشمند" یکی از برترین محصولات به شمار می آید. این مجموعه شامل آموزش بخش‌های ذیل است.

حروف الفبا، اعداد، رنگها، اشکال و فرم ها، حیوانلت، صداها، غذاها و ...

  • مجموعه آموزشی Phonics For Beginners &First Sight Words (مناسب کودکان 3 تا 10 سال)

بخش آواهای زبان انگلیسی:

در این بخش با کمک روشی سرگرم کننده و آهنگین کودکان می‌توانند صدای رایج هر حرف را یاد بگیرند . در این مجموعه، صدای هر حرف و نحوه تلفظ آن کاملا نمایش داده می‌شود و کودکان تشویق می‌شوند تا تلفظ آنها را تمرین نمایند. زبان آموزان طی یک بازی سرگرم کننده، می‌خواهند که زودتر از گوینده پاسخ درست را بگویند. آنها حروف را ترکیب می‌کنند تا واژگان جدیدی را بخوانند و از این کار احساس غرور می‌کنند.

بخش کلمات متداول اولیه:

به فرزند خود این شانس را بدهید که بتواند کلمات انگلیسی را بخواند. Sight Wordsها متداول‌ترین واژگان در داستان‌های کودکان هستند. شخصیت‌های انیمیشنی فریبنده و شعر‌های جذاب کمک می‌کنند تا کودکان این واژگان را در متن های پیوسته و معنی دار بیاموزند و در تشخیص و مقایسه آنها به مهارت دست یابند.

  • ویدئو آموزشی Alphabet & Letter Sounds (مناسب کودکان 2 تا 10 سال)

بخش الفبا:

در این بخش، کودکان با موسیقی‌های جذاب، برای هر حرف شعر می‌خوانند، بازی‌های موزیکال انجام می‌دهند و شعر‌های قدیمی و جدید الفبای زبان انگلیسی را فرا می‌گیرند. کودکان همچنان که مهارت‌های تشخیص حروف را بالا می برند، ارتباط بین آنها را می‌آموزند و دایره لغات خود را غنی می‌سازند. در این مجموعه، به عنوان بخش ویژه مکمل، کودکان نوشتن حروف بزرگ و کوچک و همچنین اعداد را یاد می‌گیرند.

بخش حروف و صدای آنها:

موسیقی‌های پر انرژی و فعالیت‌های سرگرم کننده، فرایند یادگیری خواندن زبان انگلیسی را هیجان انگیز می‌کنند. این مجموعه، حروف بزرگ و کوچک الفبای انگلیسی، صدای هر حرف و فرم‌های مختلف نوشتاری آنها را به کمک بیش از 130 مثال برای حروف ، همرا با تصاویر زیبا در گروههای مختلف مانند حیوانات، اشیا و … آموزش می‌دهد. 

  • مجموعه آموزشی Sight Words Level 1-3 (مناسب برای سنین 4 تا 12 سال)

Sight Word ها متداول ترین کلمات در ادبیات کودکان به شمار می‌آیند. این مجموعه به کودکان کمک می‌کند تا به آسانی این ترکیبات و واژه‌ها را بخوانند. هنگامیکه Brad و دوستانش به ماجراجویی هیجان انگیز خود می‌روند، به آنها بپیوندید. آنها این واژگان را تمرین می کنند، آهنگ های به یاد ماندنی و یا حتی داستان های ساده می خوانند. 

برای خرید ویدئوهای آموزش زبان انگلیسی کودکان به سایت سفیرمال به آدرس www.safirmall.com مراجعه نمایید و یا برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره آموزش برای خرید محصول مناسب سن فرزندتان با شماره 02174056000 تماس بگیرید

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه آنلاین سفیرمال

فروشگاه اینترنتی سفیرمال عرضه کننده محصولات فرهنگی آموزشی بوده و تمرکز اصلی آن بر روی کتابها، ویدئوها و پادکستهای آموزش زبان انگلیسی و فرانسه است. علاوه بر این، بازیهای فکری که در تقویت هوش و یادگیری موثر هستند نیز در این فروشگاه به فروش میرسند.

اطلاعات تماس
  • 021843*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش