اطلاعات تماس
  • 041333*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140009235576916238

استخدام

آشنایی با ثبت نام استخدام رایگان

کد: 140009235576916238

https://bit.ly/3dMJfob

، (اخبار رسمی): کارجویان هم برای یافتن فرصت های شغلی مناسب، می توانند به این کاریابی های آنلاین مراجعه کنند و رزومه شغلی خود را برای آگهی های استخدامی بفرستند. سایت های کاریابی نیز باید مانند دفاتر کاریابی اداره کار از وزارت کار و امور اجتماعی بایستی مجوز فعالیت دریافت کنند.

استخدام
استخدام

به عبارت دیگر سایت های کاریابی به وجود آمده، تا به عنوان یک پل ارتباطی مابین کار جو و کارفرما عمل کرده و کار جویان را برای استخدام به کارفرمایان متصل کنند.

استخدام

استخدام رایگان و داشتن شغل مناسب و همچنین نیاز به کار یکی از نیاز های اساسی بشر از زمان های گذشته بوده و همواره یکی از راه های کسب درآمد داشتن شغل می باشد.

امروزه نیز یکی از دغدغه های اصلی افراد به خصوص جوانان پیدا کردن شغل متناسب با زمینه تحصیلات و مهارت ها می باشد.

جهت پیدا کردن شغل مورد نظر خود به طور رایگان می توانید رزومه خود را در این سامانه ثبت نمایید.

همچنین کارفرمایان نیز می توانند با نام نویسی در این سامانه رزومه های ثبت شده را مشاهده کرده و در کمترین زمان ممکن نیروی مورد نیاز خود را جذب نمایند.

عقد قرارداد استخدام بعد از مصاحبه

بعد از انجام اقدامات اولیه و مصاحبه کارفرما از میان این داوطلبان شخصی را انتخاب می کند و با قراردادی به صورت توافقی و طبق ضوابط قانون کار بین آنها منعقد می شود که بعد از این مراحل می توان گفت که شخص به مشغول به کار شده است.

در حقیقت استخدام حسابدار مهم‌ترین اتفاقات زندگی هر فردی می تواند باشد و می توان به صراحت بیان کرد که انتخاب شغل و محل کار از نظر درجه اهمیت در کنار تصمیم‌های تأثیر گذاری زندگی مانند انتخاب رشته تحصیلی و انتخاب همسر قرار داد.

در این پروسه نیرو توسط کارفرما نیز اساسی‌ترین وظایف هر کارفرما، شناخت کامل از توانایی ها ، استعدادها و قابلیت های منحصر به فرد کارجویان می باشد تا با کمک این شناخت ها انتخاب دقیق تری از میان افراد کارجو که متناسب با حیطه و تخصص کاری مورد نیاز خود باشند.

جذب نیرو در کمترین زمان

یک کار فرما برای اینکه بتواند نیروی مورد نیاز خود را در کمترین زمان ممکن جذب نماید، به ناچار باید عناوین شغلی خود را در سایت های آنلاین کاریابی ثبت نماید.
در واقع استخدام در تبریز به روش های آنلاین و یا اینترنتی به تمامی روشهایی که برای یافتن شغل از طریق سایت های کاریابی و یا تبلیغاتی و همچنین شبکه های اجتماعی را شامل می شود.

به عبارت دیگر سایت های کاریابی به وجود آمده، تا به عنوان یک پل ارتباطی مابین کار جو و کارفرما عمل کرده و کار جویان را برای استخدام به کارفرمایان متصل کنند.

روش های ثبت آگهی استخدامی

در این زمینه سایت ها، اپلیکیشن ها و کانال های کاریابی های بسیاری پا به عرصه گذاشته و به شرکت ها و کسب و کارها این امکان را داد اند تا آگهی های استخدامی خود را به صورت وسیع و نا محدود منتشر کرده و افراد کارجوی مناسبی را برای استخدام پیدا کنند.
همچنین کارجویان هم برای یافتن فرصت های شغلی مناسب، می توانند به این کاریابی های آنلاین مراجعه کنند و رزومه شغلی خود را برای آگهی های استخدامی بفرستند. سایت های کاریابی نیز باید مانند دفاتر کاریابی اداره کار از وزارت کار و امور اجتماعی بایستی مجوز فعالیت دریافت کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ملی کار

سامانه ملی کاریابی الکترونیکی

اطلاعات تماس
  • 041333*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه