اطلاعات تماس
  • 021843*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140009275583712957

چرا ماک آیلتس سفیر؟

کد: 140009275583712957

https://bit.ly/3p8h4Xo

، تهران , (اخبار رسمی): از ابتدای سال 1400 تا کنون بیش از هزار نفر در آزمون آزمایشی آیلتس که توسط موسسه سفیر در تهران برگزار می‌شود، شرکت کرده‌اند. ماک آیلتس سفیر به صورت هفتگی و در چهار مرکز، که در چهار نقطه تهران (شمال، مرکز، شرق و غرب) قرار دارند، و با استانداردهای مشابه با آزمون اصلی آیلتس برگزار می‌گردد.

چرا ماک آیلتس سفیر؟
چرا ماک آیلتس سفیر؟

نتیجه مصاحبه با شرکت کنندگان در ماک آیلتس سفیر نشان می‌هد، دلیل اصلی شرکت در آزمون آزمایشی آیلتس قبل از آزمون اصلی آشنایی با فضای آزمون و قرار گرفتن در شرایط آزمون اصلی است. از طرفی، قیمت آزمون آزمایشی آیلتس سفیر بسیار پایین‌تر از هزینه شرکت در آزمون اصلی است؛ به همین دلیل داوطلبین با شرکت در چند آزمون ماک آیلتس توانایی خود را محک زده و از نقاط ضعف و قوت خود آگاه می‌شوند. طبق نظر این افراد، شرکت در امتحان ماک، به آنها برای برنامه‌ریزی هدف‌مندتر در جهت موفقیت در آزمون اصلی آیلتس کمک شایانی کرده است.

آمار نشان می‌دهد، بیش از 54 درصد از افرادی که در چند آزمون ماک آیلتس سفیر شرکت کرده‌اند، نمره‌ای مشابه با میانگین نمرات‌شان در آزمون ‌های آزمایشی آیلتس گرفته و حدود 40 درصد با اختلاف نیم نمره (معمولا بالاتر از آزمون ماک) در آزمون اصلی به موفقیت دست یافتند. شرکت کنندگان در ماک آیلتس سفیر از استاندارد بودن سئوالات، شباهت کامل شرایط آزمون با آزمون اصلی، ارائه کارنامه تحلیلی همراه با فیدبک و ارائه راهکار برای پوشش نقاط ضعف و همچنین برگزاری این آزمون در چهار منطقه تهران به عنوان مزایای این آزمون یاد کردند.

ماک آیلتس سفیر در دو نوع آیلتس آکادمیک و آیلتس جنرال برگزار می‌گردد. داوطلبین با توجه به هدفی که دارند، می‌بایست نوع آزمون ماک آیلتس را انتخاب نمایند. به عنوان مثال افرادی که برای کار یا تحصیل به کشورهای دیگر مهاجرت می‌کنند بهتر است در ماک آیلتس آکادمیک و سایر افراد بهتر است در ماک آیلتس جنرال شرکت کنند.

سئوالات آزمون آزمایشی آیلتس سفیر، همگی استاندارد و unseen بوده و پس از انجام پروسه‌های آماری از جمله ارزیابی reliability، validity و factor analysis جهت استفاده در آزمون انتخاب می‌شوند. سطح سختی این سئوالات مشابه آزمون اصلی آیلتس بوده و محک خوبی برای سنجش توانایی‌های شما به حساب می‌آیند. بخش listening در ماک آیلتس سفیر از طریق هدفون پخش می‌شود تا شرایط کاملا مشابه با شرایط آزمون اصلی است.

شما در زمان ثبت‌نام در ماک آیلتس سفیر، می‌توانید نوع کارنامه مورد نظرتان را نیز انتخاب نمایید. کارنامه استاندارد مشابه کارنامه آزمون اصلی آیلتس بوده و نمرات شما به تفکیک هر مهارت و نمره کلی در آن درج شده است. در کارنامه تحلیلی، علاوه بر نمرات هر بخش، نقاط ضعف داوطلبین نوشته شده و راهکارهای مناسب برای ارتقا نمره به آنها ارائه می‌شود. آمار نشان می‌دهد، ماک آیلتس با کارنامه تحلیلی از محبوبیت بیشتری در میان داوطلبین دارد.

برای شرکت در ماک آیلتس سفیر به صورت آنلاین می‌توانید به سایت ielt.safirmall.com مراجعه کنید و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 02184346 تماس حاصل فرمایید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه آنلاین سفیرمال

فروشگاه اینترنتی سفیرمال عرضه کننده محصولات فرهنگی آموزشی بوده و تمرکز اصلی آن بر روی کتابها، ویدئوها و پادکستهای آموزش زبان انگلیسی و فرانسه است. علاوه بر این، بازیهای فکری که در تقویت هوش و یادگیری موثر هستند نیز در این فروشگاه به فروش میرسند.

اطلاعات تماس
  • 021843*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید