اطلاعات تماس
  • 041333*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140010085610516238

استخدام

آشنایی با شیوه‌های مختلف استخدام

کد: 140010085610516238

https://bit.ly/3Gz99bT

، (اخبار رسمی): سامانه ملی کار برای آن تاسیس شده است که بتواند ارتباط بین کارجو و کارفرما را قوی تر کنید.

استخدام
استخدام

پس از بررسی های لازم به این نتیجه رسیدیم که عدم ارتباط مستقیم بین کارجو و کارفرما باعث شده است تا کارجویان نتوانند شغل مناسب و کارفرمایان نتوانند کارجوی مورد نظر را پیدا نمایند.

استخدام

در ابتدا کارجویان می توانند با مراجعه به سایت https://mellikar.com/Regkjo1.aspx رزومه خود را به طور رایگان ثبت و شغل مورد نظر خود را پیدا کنند.

استخدام یکی از مشکلات فارغ التحصیلان و کارجویان می باشد و از سوی دیگر کارفرماها به دنبال نیروی کار هستند.

استخدام رایگان و داشتن شغل مناسب و همچنین نیاز به کار یکی از نیاز های اساسی بشر از زمان های گذشته بوده و همواره یکی از راه های کسب درآمد داشتن شغل می باشد.

ملی کار چگونه مشکل استخدام شما را حل می‌کند؟

سامانه کاریابی الکترونیکی ملی کار  به عنوان استخدام معتبرترین مرجع درخصوص خدمات کار و استخدام رایگان در تبریز به کارجویان و کارفرمایان کمک میکند که در کوتاه‌ترین زمان ممکن بهترین فرصت‌های شغلی استخدامی را در دید کار جویانی که دارای سابقه کار درخشان در حیطه مورد نظر کارفرما هست را ببینند.

در دنیای امروزه که تعداد شرکت‌ ها و سازمان‌ ها گسترش یافته و همچنان در حال گسترش است و از طرف دیگر تعداد افراد تحصیل‌ کرده روز به‌ روز بیشتر می‌ شود، جذب نیرو توسط کار فرما به سادگی امکان پذیر می باشد.

امروزه نیز یکی از دغدغه های اصلی افراد به خصوص جوانان پیدا کردن شغل متناسب با زمینه تحصیلات و مهارت ها می باشد.

جهت پیدا کردن شغل مورد نظر خود به طور رایگان می توانید رزومه خود را در این سامانه ثبت نمایید.

پس از بررسی های لازم به این نتیجه رسیدیم که عدم ارتباط مستقیم بین کارجو و کارفرما باعث شده است تا کارجویان نتوانند شغل مناسب و کارفرمایان نتوانند کارجوی مورد نظر را پیدا نمایند.

در همین راستا سامانه ملی کار را تاسیس کردیم تا بتوانیم ارتباط بین کارجو و کارفرما را قوی تر کنیم و به لطف خدا و اعتماد کارفرمایان و کارجویان توانستیم زمینه اشتغال بیش از چند هزار کارجو را فراهم آوریم.

جهت دسترسی سریع و آسان کارجویان به عناوین شغلی و انواع آگهی های استخدامی از آسان ترین روش در این سامانه استفاده شده است و کارجویان می توانند در کمترین زمان ممکن تعداد زیادی آگهی شغلی را مشاهده نمایند.

کارفرمایان نیز می توانند به تعداد نامحدود رزومه کارجو را مشاهده نمایند و بعد از بررسی سوابق اولیه در صورتی که شرایط لازم را داشته باشند از کارجویان برای همکاری و قرار زمان مصاحبه حضوری هماهنگی های لازم را انجام می دهند.

در ملی کار که یک سامانه کشوری هست کلیه آگهی های شغلی به صورت روزانه و در برخی موارد ساعتی به روز رسانی می شود و با وجود هم چین سامانه ای دیگر لازم نیست نگران استخدام خود و فرزندانتان باشید.

جهت دسترسی کارفرمایان به رزومه های دقیق و استاندارد نیز به روزرسانی های رزومه کارجویان را به صورت رزوانه در اولویت کاری خود قرار داده ایم.

پیدا کردن شغل در این سامانه محدود به شهرهای خاص نبوده و همانطور که در بالا اشاره کردیم می توانید از تمام نقاط کشور رزومه خود را در این سامانه به طور رایگان ثبت نمایید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ملی کار

سامانه ملی کاریابی الکترونیکی

اطلاعات تماس
  • 041333*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کارآفرینی و استارتاپ