اطلاعات تماس
  • 041333*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140010195626516238

روند استخدام

آشنایی با روند استخدام بر اساس نیاز شرکت‌ها

کد: 140010195626516238

https://bit.ly/34t6kuJ

، (اخبار رسمی): روند استخدام در شرکت ها بسته به نوع شرکت متفاوت است و می توان گفت که یکی از نیاز های اساسی هر شرکت، داشتن نیروی کار ماهر و خبره است

روند استخدام
استخدام

روند استخدام در شرکت ها بسته به نوع شرکت متفاوت می باشد و می توان گفت که یکی از نیاز های اساسی هر شرکت، داشتن نیروی کار ماهر و با خبره می باشد.

روند استخدام در شرکت

 

در واقع داشتن نیروی کار ماهر و خبره کمک زیادی در پیشرفت شرکت خواهد داشت ودر همین راستا هر کارفرمایی سعی دارد تا بهترین نیرو را در کمترین زمان ممکن جذب کند. در برخی از شرکت ها به دلیل حساسیت بالای کار برای کارکنان خبره و با  تجربه علاوه بر حقوق ثابت، حق فنی نیز در نظر گرفته می شود.در روند استخدام معمولا کارفرمایان ابتدا رزومه کارجویان را مشاهده می کنند و بعد از تایید اولیه و در صورت صلاح دید از کارجویان برای مصاحبه حضوری دعوت می کنند.

در مصاحبه حضوری شرکت ها، توانایی ها و مهارت های فرد و شرایط حقوق و مزایا را مورد بررسی قرار می دهند. بعد از اتمام مصاحبه کارکنان بخش گزینش، فرم های پر شده را به دقت بررسی و از کارجویانی که شرایط آنها مطابق با شرایط شرکت باشد جهت عقد قرارداد دعوت می شود.

یکی از مهم ترین مسائل موجود در این زمینه داشتن توانایی ومهارت می باشد و اگر فرد توانایی لازم را داشته باشد بدون شک می تواند در کمترین زمان ممکن شغل مرتبط را پیدا کند. شرکت های زیادی امروزه از روش های گوناگونی اقدام به جذب نیرو می کنند که ازرایج ترین آنها چسابدن آگهی تبلیغاتی به دیوارها، انتشار آگهی استخدام در رزونامه ها و هم چنین انتشار آگهی در فضای اینرنت است.

طبق تحقیقاتی که انجام شده است بیشترین بازخورد جذب نیرو انتشار آگهی در فضای اینترنت بوده است و از این رو اکثر کارفرمایان تمایل دارند تا آگهی های شغلی خود را در فضای اینترنت انتشار دهند. انتشار آگهی درفضای اینترنت نیز دارای یک سری چارچوب کلی بوده که نیاز است قبل از انتشار آگهی مورد توجه قرار گیرد.

 

یکی از بهترین و کارآمدترین روشها انشتار آگهی در سایت های کاریابی آنلاین می باشد که یکی از مهم ترین و معتبرترین کاریابی های آنلاین موجود در سطح کشور سامانه ملی کار می باشد. در این سامانه کارفرما ها با هزینه بسیار اندک پنل اختصاصی را به مدت یکسال خریداری می کنند و می توانند به طور نامحدود رزومه کارجویان را مشاهده کنند. بعد از مشاهده رزومه می توانند از طریق پنل پیامکی یا ارسال پیام به پنل کارجویان از آنها برای مصاحبه حضوری دعوت به همکاری نمایند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید همه روزه از ساعت 9صبح تا 8 عصر با مشاوران و کارشناسان سامانه ملی کار در ارتباط باشید.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ملی کار

سامانه ملی کاریابی الکترونیکی

اطلاعات تماس
  • 041333*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش