اطلاعات تماس
  • 021843*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140010255636212957

چگونه مدرس زبان انگلیسی شویم؟

کد: 140010255636212957

https://bit.ly/3rjCWPl

، تهران , (اخبار رسمی): رویای معلم زبان انگلیسی شدن! شاید اگر از کسی بپرسیم هدف شما از یادگیری زبان انگلیسی چیست؟، شنیدن پاسخ‌ها به این سوال برای شما جالب باشد. مهاجرت تحصیلی، علاقه‌ی شخصی و یا ادامه تحصیل از جمله این جواب‌ها است.

چگونه مدرس زبان انگلیسی شویم؟
چگونه مدرس زبان انگلیسی شویم؟

 یک دسته از افراد هم هستند که رویای معلم زبان انگلیسی شدن را در سر می‌پرورانند و می‌خواهند قدم در عرصه‌ی تدریس بگذارند. این شغل پر از هیجان، چالش و پیشرفت است و اگر با علاقه قلبی به سمت آن بروید، مطمعنا حسی غیرقابل وصف و لذت بخش از انجام آن را تجربه خواهید کرد.

حال سوال اینجاست که چگونه معلم زبان انگلیسی شویم؟ اکثر زبان آموزانی که قصد دارند معلم زبان انگلیسی شوند، همواره این سوال را از اساتید خود می‌پرسند که “چقدر طول می‌کشد تا من یک معلم زبان انگلیسی شوم؟” یا اینکه “یک معلم زبان انگلیسی باید چه مهارت‌هایی داشته باشد؟“

مهارت‌های لازم

 برای تبدیل شدن به یک معلم زبان انگلیسی خوب شما به چند مهارت احتیاج دارید. در وهله اول همانطور که می‌دانید شما نیاز به سطحی بالا از دانش زبان انگلیسی دارید، یعنی سطح C2 یا همان سطح پیشرفته یا Advanced به منظور تسلط بر گرامرها، لغات، اصطلاحات و… در زبان انگلیسی و توانایی به کار بردن آن‌ها در بستر‌های مناسب.

مسلما شما زمانی می‌توانید مطلبی را به فردی دیگر درس بدهید که به آن کاملا مسلط باشید و به خوبی آن‌را درک کرده باشید که این خود نیازمند صرف زمانی طولانی برای مطالعه و تحقیق است. این نکته را به خاطر داشته باشید که تبدیل شدن به یک معلم زبان انگلیسی یک شبه امری محال و انجام نشدنی است. پس داشتن انگیزه، پشتکار و صبر در راه یادگیری زبان انگلیسی جزو پیش نیازهای تبدیل شدن به یک معلم زبان انگلیسی خوب و مسلط است.

مدارک مورد نیاز

تمام کسانی که مشتاقانه قصد آموزش زبان انگلیسی به زبان آموزان سنین مختلف را دارند باید در دوره های تربیت مدرس یا همان TTC داخلی که توسط موسسات معتبر در صنعت آموزش کشور طراحی می‌شود شرکت نمایند و در صورت قبولی می‌توانند به عنوان مدرس مشغول به کار شوند.

اما اگر رویای شما تدریس بان انگلیسی در سطح بین المللی قطعا باید در دوره‌ی بین‌المللی تربیت مدرس سلتا CELTA، که توسط دانشگاه کمبریج و نماینده‌های رسمی آن در سرتا سر دنیا برگزار می‌گردد شرکت کنید و در صورت طی کردن تمامی مراحل و انجام تکالیف و قبولی در دوره با مدرک بین المللی تدریس زبان انگلیسی سلتا پا در عرصه آموزش زبان بگذارید.

برقراری ارتباط

بعد از گذراندن دوره TTC و یا اخذ مدرک بین المللی تدریس زبان انگلیسی به بزرگسالان، ممکن است فکر کنید این همه‌ی آن چیزی است که یک معلم زبان انگلیسی باید داشته باشد که باید بگوییم این به تنهایی کافی نیست. شخصیت، دیدگاه و طرز فکر شما، و همچنین توانایی شما در انتقال مطالب نیز به اندازه سطح زبان انگلیسی شما مهم وقابل توجه است. به علاوه این مهارت‌ها، به توانایی خود در برقراری ارتباط با افراد دیگر با فرهنگ ها و خلقیات مختلف هم توجه کنید.

راهکارها

اگر تا این بخش از مقاله همچنان خود را در قالب یک معلم زبان انگلیسی تصور می‌کنید پس شروع به برداشتن قدم‌های لازم برای رسیدن به این هدف بزرگ و هیجان انگیز کنید. در صورتی که سطح زبان انگلیسی شما پایین تر از سطح مورد نیاز است، می‌توانید در کلاس‌های مختلف زبان انگلیسی گروهی و خصوصی شرکت کنید، به صورت خودخوان با استفاده از پک‌های خودآموز مطالعه داشته باشید، یا از ویدیوهای خودآموز استفاده کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه آنلاین سفیرمال

فروشگاه اینترنتی سفیرمال عرضه کننده محصولات فرهنگی آموزشی بوده و تمرکز اصلی آن بر روی کتابها، ویدئوها و پادکستهای آموزش زبان انگلیسی و فرانسه است. علاوه بر این، بازیهای فکری که در تقویت هوش و یادگیری موثر هستند نیز در این فروشگاه به فروش میرسند.

اطلاعات تماس
  • 021843*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کار و استخدام