اطلاعات تماس
  • 021843*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140011045656012957

راهنمای خرید کتاب زبان ترکی استانبولی

کد: 140011045656012957

https://bit.ly/35chDYF

، تهران , (اخبار رسمی): زبان ترکی استانبولی یکی از زبان‌های جذاب و پرطرفدار دنیاست. در کشور ترکیه عموم مردم تسلط زیادی روی زبان انگلیسی ندارند؛ بنابراین اگر قصد مهاجرت و سکونت در این کشور را دارید، دیر یا زود باید به سراغ یادگیری این زبان شیرین بروید.

راهنمای خرید کتاب زبان ترکی استانبولی
راهنمای خرید کتاب زبان ترکی استانبولی

همیشه یکی از بهترین، امن‌ترین و جذاب‌ترین راه‌های یادگیری زبان کمک گرفتن از کتاب‌هاست. کتاب زبان ترکی استانبولی هم در صورتی که درست و آگاهانه انتخاب شود، می‌تواند معلم خوبی باشد. با این حال از جایی که زبان ترکی استانبولی شهرت و محبوبیت زبان انگلیسی را ندارد، شاید انتخاب منابع خوب کار چندان راحتی نباشد؛ چطور می‌توانیم بهترین کتاب زبان ترکی را بخریم؟

چند معیار ساده و مهم برای خرید کتاب زبان ترکی استانبولی

استاندارد و اصولی باشد

یک کتاب زبان ترکی استانبولی خوب، باید طبق اصول و استانداردهای این زبان طراحی شده باشد؛ یعنی طوری زبان را به شما آموزش بدهد که از پس آزمون‌های معتبر این کشور مثل آزمون تومر و... بربیایید.

سطح‌بندی شده باشد

یک کتاب آموزشی خوب کتابی است که بتواند شما را از گام‌های ابتدایی تا گام‌های پیشرفته‌تر همراهی کند. پس وقت خرید کتاب زبان ترکی دقت کنید که کتاب از سطح مبتدی تا سطح پیشرفته را شامل شود و برای هر سطح برنامه‌ای خاص و متناسب داشته باشد.

روی هر چهار مهارت تمرکز کند

وقت خرید کتاب آموزشی، دقت کنید که مطالب کتاب به هر چهار مهارت گفتاری، شنیداری، خوانایی و نوشتاری بپردازند. یک آموزش استاندارد هر چهار مهارت را در برمی‌گیرد و برای هرکدام تمرین‌های خاصی دارد.

خشک و خسته‌کننده نباشد

یک معلم سخت‌گیر و بدون خلاقیت، می‌تواند شما را به سرعت خسته و دلزده کند، تا حدی که از یادگیری زبان پشیمان شوید! یادگیری یک زبان جدید کار ساده‌ای نیست، بنابراین فرایند یادگیری باید جذاب و متنوع باشد. برای انتخاب کتاب زبان ترکی استانبولی حواستان باشد کتابی انتخاب کنید که از تمرین‌ها، مثال‌ها، عکس‌ها و حتی داستان‌ها برای جذاب‌تر کردن یادگیری استفاده کرده باشد.

به فروشگاه کتاب زبان ترکی استانبولی سفیرمال خوش آمدید

بعد از شناختن معیارها، ممکن است سوال «از کجا کتاب آموزش زبان ترکی بخریم؟» به سراغتان بیاید. فروشگاه کتاب زبان ترکی استانبولی سفیرمال با در نظر گرفتن تمام معیارها برایتان مجموعه‌ای از بهترین کتاب‌های آموزشی را آماده کرده است. کتاب‌هایی که هم سطح‌بندی دارند، هم از نظر علمی تایید شده‌اند و هم متنوع و جذاب‌اند. به‌طور مثال در این فروشگاه می‌توانید منابع‌ زیر را بخرید:

کتاب ینی هیتیت

ینی هیتیت یکی از محبوب‌ترین کتاب‌های آموزش زبان ترکی در سرتاسر دنیاست. کتابی‌ که در دانشگاه آنکارا طراحی شده و از نظر علمی اعتبار زیادی دارد. ینی هیتیت گام‌به‌گام و با روندی جذاب شما را وارد دنیای زبان ترکی می‌کند. این کتاب در سه سطح مبتدی، متوسط و پیشرفته طراحی شده و هر چهار مهارت را هدف قرار می‌دهد. همچنین ضمیمه شدن سی‌دی و کتاب حل تمرین باعث می‌شود هم مهارت شنیداری‌تان تقویت شود و هم با حل تمرین‌ها درک بهتری از زبان ترکی پیدا کنید.

کتاب یدی ایکلیم

یدی ایکلیم که به معنای هفت اقلیم است، از دیگر منابع یادگیری ترکی استانبولی است. اگر به دنبال کتاب زبان ترکی استانبولی خوب می‌گردید، این کتاب می‌تواند به نیازهایتان پاسخ بدهد و یک معلم صبور و باحوصله باشد. یدی ایکلیم بسیار ساده طراحی شده و در واقع یک کتاب خودآموز مفید است. همچنین کتاب سطح‌بندی شده و روش آموزشی‌اش استفاده از بازی و سرگرمی است. با مطالعه‌ی یدی ایکلیم نه‌تنها زبان ترکی را به‌آرامی و به‌صورت اصولی یاد می‌گیرید، بلکه در لابه‌لای این یادگیری با فرهنگ ترکیه، باورهای مردم و عقایدشان هم آشنا می‌شوید؛ در واقع می‌توان گفت مطالعه‌ی این کتاب زبان ترکی استانبولی یک تیر و چند نشان است.

کتاب استانبول

استانبول یکی از جدیدترین و به‌روزترین کتاب‌های آموزش زبان ترکی است. کتاب شامل تمرین‌های ساده و مفید و فایل‌های صوتی است که سرعت و کیفیت یادگیری را چند برابر می‌کند. در ضمن برای مطالعه‌اش نیازی به معلم ندارید و می‌توانید به صورت خودآموز یادگیری را شروع کنید.

پادکست‌ ترکی

فروشگاه کتاب زبان ترکی استانبولی سفیرمال، در کنار کتاب‌های استاندارد، برایتان پادکست‌های آموزشی هم آماده کرده است. پادکست‌ها امروز یکی از مهم‌ترین ابزارهای یادگیری‌اند؛ چرا؟ چون می‌توانند زمان‌های مرده مثل انتظار در ترافیک، مطب و... را زنده کنند، روی مهارت شنیداری‌ و گفتاری‌تان کار می‌کنند و تاثیر زیادی در یادگیری دارند.

کلاس خصوصی ترکی استانبولی

با توجه به تفاوت‌هایی که بین ترکی استانبولی و ترکی آذری وجود دارد، شرکت در کلاس خصوصی ترکی استانبولی حتی برای افرادی که به زبان ترکی آذری تسلط دارند هم لازم و ضروری است. کلاس‌های خصوصی ترکی استانبولی در سفیرمال توسط اساتید مجرب که در کشور ترکیه زندگی و کار می‌کنند و با استفاده از کتاب‌های خوب و استاندارد ترکی استانبولی تدریس شده و زبان‌آموزان را برای شرکت در مکالمات موفق ترکی استانبولی آماده می‌سازند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه آنلاین سفیرمال

فروشگاه اینترنتی سفیرمال عرضه کننده محصولات فرهنگی آموزشی بوده و تمرکز اصلی آن بر روی کتابها، ویدئوها و پادکستهای آموزش زبان انگلیسی و فرانسه است. علاوه بر این، بازیهای فکری که در تقویت هوش و یادگیری موثر هستند نیز در این فروشگاه به فروش میرسند.

اطلاعات تماس
  • 021843*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش