اطلاعات تماس
  • 041333*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140012255771716238

استخدام نصاب شبکه

کد: 140012255771716238

https://bit.ly/3tF9cz0

، (اخبار رسمی): نصاب شبکه یکی دیگر از شغل‌های آینده‌دار در رشته علوم کامپیوتر است که وظیقه نصب و راه اندازی شبکه‌های کامپیوتری را دارد و در ادامه  به بررسی مختصر وظایف، حقوق، آینده شغلی و نحوه استخدام نصاب شبکه خواهیم پرداخت.

استخدام نصاب شبکه
استخدام

باتوجه به اطلاعات کسب شده، بیشترین موردی که قبل از استخدام شدن نصاب‌های شبکه مورد توجه واقع می‌شوند، رزومه کاری و سوابق شغلی کارجویان در این زمینه است.

استخدام نصاب شبکه

نصاب شبکه یکی دیگر از شغل‌های آینده‌دار در رشته علوم کامپیوتر است که وظیقه نصب و راه اندازی شبکه‌های کامپیوتری را دارد و در ادامه  به بررسی مختصر وظایف، حقوق، آینده شغلی و نحوه استخدام نصاب شبکه خواهیم پرداخت.
همه چی در مورد استخدام نصاب شبکه
نصاب شبکه کیست و چه وظایفی دارد؟
نصاب شبکه؛ از نامش که پیداست وظیفه نصب و راه اندازی شبکه‌های کامپیوتری را دارد و باید بعد از طرح ریزی و کشیدن نقشه شبکه، اقدام به سیم کشی و اتصال تجهیزات سخت افزاری مانند روترها، هاب‌ها، سویچ‌ها و دیگر خدمات مربوطه به شبکه کند.
از نمونه خدمات نصاب شبکه نیز می‌توان به مواردی مانند، پیاده سازی تجهیزات مربوط به تلفن سنترال، اتاق مانیتورینگ، اتاق سرور، عیب یابی شبکه، نصب سیستم‌های امنیتی، احراز هویت، سنسورهای کنترلی و دوربین مدار بسته اشاره کرد.
آینده شغلی نصاب شبکه
همانطور که می‌دانید اکثریت موسسه و شرکت‌های کوچک و بزرگ باتوجه به نحوه فعالیتی که دارند، مستلزم یک شبکه برای فراهم کردن انجام فعالیت‌هایی مانند ارتباط و به اشتراک گذاری اطلاعات و داده‌ها، کنترل و نظارت بر فعالیت کارمندان و کارگران هستند.
می‌توان گفت، شبکه به مانند ستون فقرات یک موسسه و شرکت است.
همانطور که متوجه شدید، نیاز جامعه به نصاب شبکه برای شروع فعالیت سازمان‌های مختلف و ادامه فعالیت آن‌ها؛ امری بسیار ضروری است، پس با این حال می‌توان گفت عنوان شغلی نصاب شبکه از اهمیت و طول عمر بالایی در یک جامعه نوین برخوردار است.
حقوق و میزان درآمد نصاب شبکه
میزان درآمد و حقوق یک نصاب شبکه ارتباط مستقیمی با سطح کاریخود نصاب و پروژه‌‌هایی که دریافت می‌کند دارد.
باتوجه به حجم کاری و سنگینی یک پروژه می‌توان هزینه کلی پروژه را تعیین کرد ولی اگر فردی به عنوان نصاب شبکه برای تست، تنظیم و عیب‌یابی سیستم‌های شبکه‌ای در یک شرکت استخدام شود، باتوجه به سطح شرکت و بزرگی آن می‌توان گفت؛ میانگین حقوق مستخدمین در شرکت و سازمان‌های کوچک و متوسط به میزان 4.300.000 تومان در ماه تعیین شده و باتوجه به میزان و سطح فعالیت مستخدمین؛ میزان درآمد متغیر است.
میانگین حقوق مستخدمین در شرکت و سازمان‌های بزرگ به میزان 6.500.000 تومان در ماه تعیین شده و همانند دیگر سازمان‌های کوچک و متوسط، باتوجه به میزان و سطح فعالیت مستخدمین؛ میزان درآمد متغیر خواهد بود.
در نظر داشته باشید که این آمار و ارقام مربوط به سال 1400 است و احتمال تغییر این ارقام در روزهای آینده نیز وجود دارد.
استخدام نصاب شبکه
باتوجه به اطلاعات کسب شده، بیشترین موردی که قبل از استخدام شدن نصاب‌های شبکه مورد توجه واقع می‌شوند، رزومه کاری و سوابق شغلی کارجویان در این زمینه است.
پس بهتر است قبل از هر چیزی در وحله اول دارای سابقه کاری و سابقه اتمام پروژه‌های کوچک و متوسط باشید تا بتوانید راحت‌تر در یک سازمان به مراتب بزرگتر استخدام شوید.
در وحله دوم نیز باید یک رزومه با یاد کردن اطلاعات کاملی از مهارت‌ها، ویژگی‌ها و سوابق کاری طراحی شود.
 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ملی کار

سامانه ملی کاریابی الکترونیکی

اطلاعات تماس
  • 041333*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کار و استخدام