اطلاعات تماس
  • 041333*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140101175799216238

آشنایی با استخدام و کاریابی

کد: 140101175799216238

https://bit.ly/38jSkW7

، (اخبار رسمی): استخدام و کاریابی امروزه دو مقوله جدا نشدنی از یک دیگر هستند چرا که کاریابی ها نقش مهمی در استخدام ایفا می کنند.

استخدام و کاریابی
استخدام و کاریابی

استخدام و کاریابی امروزه دو مقوله جدا نشدنی از یک دیگر هستند چرا که کاریابی ها نقش مهمی در استخدام ایفا می کنند.

استخدام و کاریابی

استخدام و کاریابی امروزه دو مقوله جدا نشدنی از یک دیگر هستند چرا که کاریابی ها نقش مهمی در استخدام ایفا می کنند.

کاریابی ها از آنجایی که با کارجو و کارفرما در ارتباط مستقیم هستند و معمولا اکثر کارفرماها تمایل دارند تا قبل از مصاحبه حضوری رزوممه و سوابق شغلی کارجو را بررسی نمایند و از سوی دیگر کارجویان نیز تمایل دارند قبل از مراجعه به دفتر و شرکت مورد نظر از شرایط و میزان حقوق دریافتی اطلاعاتی را داشته باشند.

در همین راستا و در زمان های گذشته کاریابی ها در زمان های گذشته بیشتر به صورت حضوری بودن که با گسترش عناوین شغلی و کارخانه ها و شرکت های معتبر نیاز به کاریابی های آنلاین به چشم خورد و در همین راستا کاریابی های آنلاین تاسیس شدند.

در کاریابی های آنلاین دیگر نیاز نیست تا کارجو برای پیدا کردن آگهی شغلی به تک تک کاریابی ها سر بزند و از سوی دیگر در شهرهای بزرگ مانند تهران دیگر این عمل ممکن نبود تا به همه کاریابی ها مراجعه و در آنجا فرم پر کرد.

به علاوه در کاریابی آنلاین فرد کارجو می تواند در طول شبانه روز که فرصت کرده باشد از آخرین آگهی های استخدامی با خبر شود و در صورت داشتن مهارت و تجربه برای کارفرما رزومه ارسال نماید.

از دیگر مزیت های کاریابی آنلاین می توان به طیف وسیعی از عناوین شغلی اشاره کرد که کارجو می تواند بر حسب مهارت و تجربه عناوین شغلی خود را دسته بندی نماید.

استفاده از این روش برای کارفرمایان نیز مزیت هایی دارد که در ز یر به برخی از آنها اشاره می کنیم.

در کاریابی آنلاین کارفرمایان می توانند از آخرین رزومه های ثبت شده با خبر شوند و این در حالی هست که در محل کار حضور داشته و نیاز نیست برای دسترسی به کارجو به کاریابی مراجعه نمایند.

علاوه بر این کارفرمایان ابتدا رزومه کارجویان را مشاهده کرده و در صورت داشتن شرایط مورد نظر برای کارجو  پیامک دعوت به همکاری ارسال می نمایند.

امروزه اکثر کارجویان تمایل دارند تا رزومه خود را در سایت های کاریابی آنلاین تکمیل نمایند تا بتوانند در کمترین زمان ممکن یک شغغل ایده آل برای خود دست و پا نمایند.

علاوه بر این کارفرمایان نیز به دلیل صرفه جویی در زمان و هزنیه نیز تمایل دارند تا رزومه های کارجویان را در سایت های کاریابی مشاهده نمایند که یکی از سایت های کاریابی معتبر در این زمینه سامانه ملی می باشد.

هم چنین کارفرمایان می توانند در صورت نیاز نیرو های خود را بر حسب مدرک دانشگاهی، سابقه بیمه، تجربه و مهارت جذب نمایند و این در حالی است که کارفرماها برای این کار تنها چند کلیک ساده در محیط کاری انجام می دهند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ملی کار

سامانه ملی کاریابی الکترونیکی

اطلاعات تماس
  • 041333*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کار و استخدام