اطلاعات تماس
  • 041333*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140102175957916238

استخدام

آشنایی با شیوه‌های استخدام

کد: 140102175957916238

https://bit.ly/3KVUokR

، (اخبار رسمی): در سامانه ملی کار روزانه آگهی های زیادی انتشار داده می شود تا کارجویانی که روزمه خود را در این سامانه ثبت کرده باشند پیامک دعوت به همکاری از جانب کارفرما ارسال شود.

استخدام
استخدام

استخدام

در سامانه ملی کار روزانه آگهی های زیادی انتشار داده می شود تا کارجویانی که روزمه خود را در این سامانه ثبت کرده باشند پیامک دعوت به همکاری از جانب کارفرما ارسال شود.

یکی از مهم ترین نکات قوت در این سامانه، رایگان بودن آن برای کارجویان از بدو تاسیس می باشد و همواره سعی شده است تا بدون پرداخت هزینه کارجویان بتوانند به طور رایگان رزومه خود را در ملی کار ثبت کننند.

همواره این نوید را به کارجویان می دهیم که خدمات این سامانه رایگان بوده و رایگان خواهد ماند تا کارجویان و فارغ التحصیلان دانشگاهی بتوانند در کمترین زمان ممکن شغل مورد نظر خود را پیدا کنند.

کارفرمایان نیز با نام نویسی در این سامانه می توانند رزومه های کارجویان را مشاهده نمایند تا در کمترین زمان ممکن موفق شوند نیروهای مورد نیاز خود را جذب کنند.

نام نویسی در این سامانه برای کارفرمایان و کارجویان محدودیت شغلی و شهری نداشته و با هر مدرک تحصیلی می توانید در این سامانه نام نویسی کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ملی کار

سامانه ملی کاریابی الکترونیکی

اطلاعات تماس
  • 041333*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کار و استخدام