اطلاعات تماس
  • 041333*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140102246073016238

استخدام مهندس

استخدام مهندس

کد: 140102246073016238

https://bit.ly/3ld2zyO

، (اخبار رسمی): آمار استخدام مهندس کامپیوتر بخصوص استخدام برنامه نویس کامپیوترکه در زمینه برنامه نویسی تحت وب فعالیت می کنند درچندین سال اخیر در کشور عزیزمان بسیار بالا رفته است و پیش بینی می شود که این روند در آینده نیزهمچنان صعودی باشد.

استخدام مهندس به صورت کشوری با ثبت نام رایگان در سامانه ملی کار

استخدام مهندس

گرایش مهندسی نرم افزار و سخت افزار دو گرایش اصلی این رشته تحصیلی است، که گرایش سخت افزار به گرایش الکترونیک نزدیک بوده و در این رشته به قطعات، بردها، تجهیزات و در نهایت به سیستم های کامپیوتری در مقیاس های گوناگون پرداخته می شود.

گرایش نرم افزار نیز آموزش و پژوهش در حوزه زبان های مختلف برنامه نویسی، طراحی انواع الگوریتم ها و سیستم های عامل مختلف را شامل می شود.

آینده شغلی و استخدام مهندس کامپیوتر

با گسترش روز افزون حوزه کامپیوتر و فناوری اطلاعات در جهان، درخواست ها نیز برای انواع نرم افزارهای کامپیوتری نوین در صنایع مختلف بسیار افزایش یافته است.

به صراحت می توان گفت که آینده شغلی و بازار کار و استخدام مهندس کامپیوتر در حوزه های کامپیوتری به نسبت سایر رشته ها شرایط بهتری دارد.

کارجویان رشته مهندسی کامپیوتر می توانند در واحدهای آی تی سازمان های دولتی، شرکت های تولید کننده محصولات نرم افزاری فعالیت کنند و همچنین می توانند به صورت پروژه ای و شخصی فعالیت داشته و از این طریق بتوانند آینده شغلی خود را تضمین نمایند.

عواملی مانند داشتن تجربه کافی، مهارت و تسلط بر فناوری و زبان های برنامه نویسی اصلی ترین موارد دراستخدام مهندس کامپیوتر در جامعه ما می باشد.

آمار استخدام مهندس کامپیوتر بخصوص استخدام برنامه نویس کامپیوترکه در زمینه برنامه نویسی تحت وب فعالیت می کنند درچندین سال اخیر در کشور عزیزمان بسیار بالا رفته است و پیش بینی می شود که این روند در آینده نیزهمچنان صعودی باشد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ملی کار

سامانه ملی کاریابی الکترونیکی

اطلاعات تماس
  • 041333*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کار و استخدام