اطلاعات تماس
  • 021843*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140103036095312957

معرفی پرفروش ترین کتاب های لغت و گرامر

کد: 140103036095312957

https://bit.ly/39PiQHJ

، تهران , (اخبار رسمی): برای همه افرادی که در حال یادگیری زبان انگلیسی هستند، یکی از اصلی ترین اهدافشان این است که زبان انگلیسی را به بهترین شکل ممکن صحبت کنند

معرفی پرفروش ترین کتاب های لغت و گرامر
معرفی پرفروش ترین کتاب های لغت و گرامر

استفاده از منابع و کتاب‌های لغت و گرامر از سطوح پایه بسیار مهم است و در این مقاله قصد داریم با ۵ کتاب پر فروش لغت و گرامر انگلیسی آشنا شویم

استفاده از منابع و کتاب‌های لغت و گرامر از سطوح پایه بسیار اهمیت دارد و در مطلب معرفی پرفروش ترین کتاب های لغت و گرامر قصد داریم با ۵ کتاب پر فروش لغت و گرامر انگلیسی آشنا شویم.

قبل از اینکه با بهترین کتاب‌های آموزش لغت و گرامر انگلیسی آشنا شویم، لازم است به شما یادآوری کنیم که رمز موفقیت در استفاده از این کتاب‌ها این است که کتاب مناسب سطح‌تان را تهیه نمایید. پس قبل از هر کاری از سطح زبان‌تان مطمئن شوید و با گرفتن مشاوره آموزشی از کارشناسان آموزش سفیرمال و تعیین سطح رایگان، کتاب متناسب با سطح‌تان را تهیه نمایید. برای دریافت مشاوره و اطلاعات تکمیلی با شماره ۰۲۱۷۴۰۵۶۰۰۰ تماس حاصل فرمایید.

حال بیایید با محبو‌ب‌ترین و پر فروش‌ترین کتاب‌های لغت و گرامر آشنا شویم.

معرفی پر فروش‌ترین کتاب‌ لغت انگلیسی:

    1. کتاب Oxford Word Skills

    یکی از محبوب‌ترین و پر‌ فروش‌ترین کتاب‌های آموزش لغت انگلیسی در حال حاضر مجموعه آکسفورد ورد اسکیلز است. این مجموعه با هدف تقویت دایره واژگان و بهبود مهارت فراگیری لغات در سه سطح مبتدی، متوسطه و پیشرفته طراحی شده است. این کتاب لغت انگلیسی با ارائه لغات و اصطلاحات کاربردی و معانی به صورت کوتاه و روشن، به تقویت اعتماد بنفس دانشجویان در به کارگیری لغات جدید در مکالمات کمک می کند.

     

    کتاب وکب این یوز English Vocabulary in use

    کتاب English Vocabulary in Use در ۴ جلد برای سطوح مختلف از مبتدی تا پیشرفته جهت تقویت لغات و اصطلاحات انگلیسی با استفاده از روش‌های نوین آموزش زبان ( Vocabulary in context) طراحی شده است.

     

    کتاب ۴۰۰۰ لغت ضروری Essential English Words

    ۴۰۰۰ لغت ضروری، یک مجموعه ۶ جلدی است. بیشترین تمرکز این کتاب روی لغات پر استفاده و کاربردی زبان انگلیسی است. این مجموعه کتاب برای سطوح Elementary تا Advanced قابل استفاده است. مجموعه لغات گردآوری شده در این کتاب‌ها، درصد قابل توجهی از لغات استفاده شده در زبان محاوره و متن‌های روزمره را پوشش می‌دهد. همچنین، بعد از اینکه زبان آموزان توانستند این لغات را به خوبی یاد بگیرند قادر خواهند بود فرم‌های دیگر این لغات را در زبان محاوره و نوشتار تشخیص دهند یا از آنها استفاده نمایند.

     

    معرفی پر فروش‌ترین کتاب‌ گرامر انگلیسی:

    1. کتاب آکسفورد پرکتیس گرامر Oxford Practice Grammar

    کتابOxford Practice Grammar با استفاده از روش‌های نوین تدریس گرامر (inductive teaching) دستور زبان انگلیسی را در سه سطح Basic ، Intermediate و Advanced آموزش می‌دهد.

     

    ویژگی‌های کتاب آکسفورد پرکتیس گرامر

    • شامل ۱۰۹ درس همراه با تست پس از پایان هر بخش حاوی قوانین گرامری و مثالهای متعدد
    • تمرینهای متنوع و مفید با Answer Key همراه با سی دی آموزشی قابل استفاده به صورت خودآموز

    کتاب گرامر این یوز Grammar in Use

    کتاب Grammar in Use هم همانند کتاب قبلی با استفاده از روش‌های نوین تدریس گرامر (inductive teaching) دستور زبان انگلیسی را از سطح مبتدی تا پیشرفته آموزش می‌دهد. این کتاب پرفروش‌ترین کتاب گرامر در جهان است و میلیون‌ها زبان آموز را در یادگیری زبان انگلیسی و تقویت مکالمه کمک کرده است‌.

    هر کتاب شامل ۱۱۳ درس حاوی قوانین گرامری و مثال‌های متعدد تمرین‌های متنوع و مفید با Answer Key همراه با سی دی آموزشی قابل استفاده به صورت خودآموز

    کتاب گرامر کورس Oxford English Grammar Course

    یکی دیگر از کتاب‌های پرفروش گرامر در زبان انگلیسی سری کتاب Oxford English Grammar Course است و در سه سطح Basic، Intermediate و Advanced برای آموزش گرامر مورد نیاز در انگلیسی محاوره‌ای و نوشتاری تالیف شده است. نویسندگان این مجموعه Michael Swan و Catherine Walter هستند که هر دو از بزرگ‌ترین و مطرح‌ترین اساتید در زمینه آموزش گرامر در جهان به حساب می‌آیند.

     

     

    ### پایان خبر رسمی

    اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

    پروفایل ناشر گزارش تخلف
    درباره منتشر کننده:

    فروشگاه آنلاین سفیرمال

    فروشگاه اینترنتی سفیرمال عرضه کننده محصولات فرهنگی آموزشی بوده و تمرکز اصلی آن بر روی کتابها، ویدئوها و پادکستهای آموزش زبان انگلیسی و فرانسه است. علاوه بر این، بازیهای فکری که در تقویت هوش و یادگیری موثر هستند نیز در این فروشگاه به فروش میرسند.

    اطلاعات تماس
    • 021843*****
    [نمایش اطلاعات]
    منتشر شده در سرویس:

    علم و آموزش