اطلاعات تماس
  • 041333*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140103256136516238

استخدام رایگان شد

همین امروز استخدام شوید

کد: 140103256136516238

https://bit.ly/3N5IMNk

، (اخبار رسمی): کاریابی ها امروزه خدمات خود را بیشتر به صورت آنلاین در اختیار کارجویان قرار می دهند. یکی از مهم ترین مسائل مورد توجه در کاریابی های آنلاین امکان دسترسی آسان و سریع به عناوین شغلی است

همین امروز استخدام شوید!

مزایای کاریابی آنلاین

از سوی دیگر جهت مشاهده یک عنوان شغلی دیگر نیاز نیست مسافتی زیادی را برای مراجعه به یک کاریابی حضوری طی نمایید. در کاریابی های آنلاین هیچ گونه محدودیتی در نمایش رزومه ها وجود ندارد و می توان بی نهایت رزومه را به طور رایگان مشاهده کرد.

یکی از مهم ترین مسائل قابل توجه در این راستا امکان ارسال رزومه برای کارفرمایان می باشد به طوری که کارفرمایان در پنل خود رزومه شما را دریافت کرده و می توانند راحت تر با شما در ارتباط باشند.

از جمله مهم ترین مزیت های کاریابی های الکترونیکی می توان تسریع در امور استخدام اشاره کرد. به طور فرض شما بتوانید در کمترین زمان ممکن رزومه خود را به طور رایگان به تعداد کثیری از کارفرماها ارسال کند

در این حالت کارفرماهای زیادی می توانند در کمترین زمان ممکن با شما تماس حاصل کرده و از شما برای مصاحبه حضوری دعوت نمایند. در روند مصاحبه معمولا کارفرما در زمینه مهارت ها و تجارب شما سوالاتی خواهد پرسید و اگر قبلا در جای دیگری مشغول به کار بودید علت ترک کار شما را جویا خواهد شد. کارجو نیز بهتر است قبل از عقد قرارداد در زمینه حقوق و مزایا و نحوه پرداخت آن و سوالات دیگر از جمله بیمه تامین اجتماعی، زمان پرداخت حقوق، ساعات کاری، مرخصی ها، ساعات اضافه کاری را از کارفرما یا مسئول استخدامی بپرسد.

در سامانه های کاریابی آنلاین هم چنین می توانید رزومه خود را به طور رایگان ثبت کنید

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ملی کار

سامانه ملی کاریابی الکترونیکی

اطلاعات تماس
  • 041333*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کارآفرینی و استارتاپ