اطلاعات تماس
  • 021843*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140103286141712957

برای پیشرفت در زبان انگلیسی چه باید کرد؟

کد: 140103286141712957

https://bit.ly/3Hz5V9H

، تهران , (اخبار رسمی): در دنیای امروزی، با توجه به جایگاه ارتباطات، تکنولوژی و تعاملات بین‌المللی، یادگیری زبان انگلیسی به یکی از اولویت‌های اصلی برای همه افراد در سنین مختلف از کودکی تا بزرگسالی تبدیل شده است

برای پیشرفت در زبان انگلیسی چه باید کرد؟
برای پیشرفت در زبان انگلیسی چه باید کرد؟

حال سوال اصلی که پیش می‌آید این است که راه‌های پیشرفت در زبان انگلیسی چیست؟

برای رسیدن به پاسخ صحیح و اصولی به این سوال، می‌بایست چند پارامتر را مد نظر قرار داد. به طور مثال، رده سنی، سطح کنونی دانش زبانی خود و زمان آزادی که می‌توان برای مطالعه و تقویت مهارت‌های زبان انگلیسی اختصاص داد. ممکن است در زمان مواجه با منابع بیشمار یادگیری زبان انگلیسی، احساس سردرگمی به شما دست دهد، اما جای نگرانی نیست.

با در دست داشتن منابع آموزشی استاندارد و متناسب با هدفی که دارید، می‌توانید در هر بخش از زبان انگلیسی به‌ویژه مکالمه انگلیسی پیشرفت کنید. به یاد داشته باشید که با قرارگیری در مسیر درست یادگیری زبان انگلیسی، این پیشرفت می‌تواند به سرعت صورت گیرد. تصورش را بکنید! پیشرفت سریع در زبان انگلیسی. در ادامه راه‌های پیشرفت در زبان انگلیسی را بررسی خواهیم کرد.

منابع آموزشی (کتاب‌ خودآموز زبان) یا منابع خودآموز زبان انگلیسی

یکی از مهم‌ترین فاکتورهای مهم برای قرارگیری در مسیر درست یادگیری زبان انگلیسی و پیشرفت در آن، انتخاب منابع آموزشی مناسب بر اساس سطح زبان شما و هدفی است که به دنبال آن هستید. با در نظر گرفتن رده سنی خود و هدفی که دارید، می‌توانید از پک‌ها وکتاب‌های خودآموز بهره بگیرید.

به طور مثال اگر هدف شما تقویت مهارت مکالمه انگلیسی است، پک‌ها و کتاب‌های خودآموز سفیرمال برای پیشرفت در این مهارت گزینه ایده‌آلی به شمار می‌آیند. پک‌های خودآموز انگلیسی طراحی شده توسط تیم آموزش سفیرمال به شما کمک می‌کنند تا با توجه به نیاز‌های آموزشی‌تان و مهارتی که قصد پیشرفت در آن را دارید در زمان فراغت و در منزل، لذت یادگیری زبان انگلیسی را تجربه کنید و همچنین بتوانید در زمان نیاز از پشتیبانی آموزشی برای استفاده بهتر از پک خوآموز نیز بهره ببرید.

کتاب‌های زبان موجود در این پک‌ها به‌صورت استاندارد سطح‌بندی شده‌ و  با تمرین‌ها و مثال‌های متنوع به‌همراه پاسخ‌نامه، کاملا به‌صورت خودآموز قابل استفاده‌اند. این راه یکی از سریع‌ترین راه‌های پیشرفت در زبان انگلیسی است. پک‌های خودآموز سفیرمال متناسب با رده سنی کودکان، نوجوانان، بزرگسالان برای تقویت 4 مهارت اصلی زبان و همچنین آزمون آیلتس و تافل با استفاده از بهترین کتاب‌ها و منابع آموزش زبان انگلیسی تهیه و گردآوری شده‌اند.

دوره های خودآموز زبان انگلیسی موسسه زبان سفیر

اگر به دنبال راهی مطمئن برای یادگیری صفر تا صد زبان انگلیسی به صورت خودآموز هستید، استفاده از بسته‌های آموزشی بروز و تعاملی گزینه‌ای ایده‎‌آل برای شما به حساب می‌آید. دوره خودآموز زبان انگلیسی CTM در تمامی سطوح زبان انگلیسی از مبتدی تا پیشرفته با بهره‌گیری از سیستم آموزشی نوین، اساتید مجرب و حرفه‌ای، طرح درس‌های اصولی و جلسات تعاملی، همان راه روشنی است که می‌تواند شما را به هدفتان برساند. با در دست داشتن پکیج آموزش زبان انگلیسی به صورت خودآموز می‌توان به راحتی در منزل به یادگیری زبان انگلیسی پرداخت و هر چهار مهارت اصلی زبان انگلیسی را به صورت خودآموز تقویت نمایید.

دوره‌های خود آموز زبان انگلیسی CTM شامل بخش‌های زیر است:

  • ویدیو آموزش کتاب Touchstone و Viewpoint توسط اساتید مجرب موسسه زبان سفیر
  • 48 تمرین‌ تعاملی زبان انگلیسی
  • 6 جلسه کلاس خصوصی رایگان زبان انگلیسی
  • پشتیبانی هفتگی
  • جلسات رفع اشکال خصوصی
  • دوره فشرده 180 روزه
  • دریافت مدرک معتبر
  • امکان دسترسی به محتوای آموزشی 24 ساعت شبانه‌روز و 7 روز هفته
  • مشاوره رایگان آموزشی
  • یادگیری براساس استانداردهای آموزشی
  • سیستم پاسخگویی به سوالات و رفع چالش‌های زبان آموزان

برای دریافت مشاوره آموزشی رایگان و ثبت نام در دوره های خودآموز زبان انگلیسی موسسه زبان سفیر به سایت study.safirmall.com مراجعه نمایید و یا با شماره 02174056000  تماس حاصل فرمایید. 

ثبت نام کلاس خصوصی زبان در سایت سفیرمال

همانطور که می‌دانید، سبک یادگیری در افراد متفاوت بوده و با کشف این مساله در مورد خود، می‌توان روش‌های سریعتر و راه‌های مفیدتری را برای یادگیری زبان انگلیسی و پیشرفت در آن در نظر گرفت. سبک یادگیری شما ممکن است به صورت دیداری، شنیداری، خواندن و نوشتن و یا حرکتی/لمسی باشد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه آنلاین سفیرمال

فروشگاه اینترنتی سفیرمال عرضه کننده محصولات فرهنگی آموزشی بوده و تمرکز اصلی آن بر روی کتابها، ویدئوها و پادکستهای آموزش زبان انگلیسی و فرانسه است. علاوه بر این، بازیهای فکری که در تقویت هوش و یادگیری موثر هستند نیز در این فروشگاه به فروش میرسند.

اطلاعات تماس
  • 021843*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش