اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140104076163319105

سرویس داکت اسپلیت در تهران

کد: 140104076163319105

https://bit.ly/3u9vVCS

، تهران , (اخبار رسمی): سرویس داکت اسپلیت - سرویس انواع برند داکت اسپلیت در سراسر تهران با ضمانت 6 ماه خدمات دهی 24 ساعته

 سرویس داکت اسپلیت  در تهران
سرویس داکت اسپلیت در تهران

 سرویس داکت اسپلیت (Duct split service) یکی از جدیدترین سیستم های تهویه مطبوع داکت اسپلیت ها هستند ،که با دارا بودن قابلیت سرمایش و گرمایش آسایش و آرامش را  در طول سال برای ما مهیا می کنند. یکی از از بارزترین ویژگی های داکت اسپلیت که منجر شده محبوبیت بسیاری در بین مردم داشته باشد، این است که ما را از تهیه و نصب سیستم های سرمایشی و گرمایشی به صورت همزمان بی نیاز می کند.

چه زمانی باید داکت اسپلیت خود را سرویس کنیم ؟

این مساله که، تا زمانی که داکت اسپلیت ما خراب نشده و از کار نیافتاده است نباید به سرویس کار استاد سرما زنگ بزنیم و بگوییم که بریا سرویس بیاید، باعث میشود تا شما در هنگام مواجهه با خرابی سیستم داکت اسپلیت به عنوان یکی از عناصر اصلی سیستم تهویه خنک در منزل و یا محل کار شما در فصل تابستان باعث می شود تا شما متحمل هزینه های گرانی شوید تا بتوانید داکت اسپلیت خود را که خریدن نو آن کمی هزینه بردار است را تعمیر کنید.
تجربه تعمیرکاران داکت اسپیلت تهران سرویس آنلاین به شما پیشنهاد می کند که، افرادی که اقدام به سرویس اول فصل داکت اسپیلت می کنند تا 95% از خرابی و هزینه تعمیرات داکت اسپیلت در امان هستند. گرمای تابستان و خارج نشدن کامل گرمای کندانسور داکت اسپیلت باعث داغ شدن کمپرسور داکت اسپیلت و در نتیجه پائین آمدن راندمان دستگاه می شود.

هزینه سرویس داکت‌اسپلیت چقدر است؟

هنگامی که صحبت از تعمیر یا سرویس وسیله و دستگاهی به میان می آید، 90 درصد مردم بعد از در نظر گرفتن کیفیت کار تعمیرکار، می خواهند از قیمت و هزینه های کلی آن با خبر شوند. عواملی مانند نوع و درجه خرابی دستگاه، تعداد و نوع داکت اسپلیت، زمان صرف شده، کانل کشی و لوله کشی و غیره همگی هزینه های سرویس و تعمیر Duct split را تحت الشعاع خود قرار می دهد.

البته لازم به ذکر است که بدون بازدید و بررسی کارشناسان نمی توان قیمت دقیقی را ارائه داد، زیرا در وهله اول متخصصین ما سیستم شما را بررسی کرده و بعد هزینه سرویس داکت‌اسپلیت را اعلام می دارند.

شستشوی کندانسور داکت اسپیلت

شستشوی کندانسور داکت اسپیلت یکی از مواردی است که برای سرویس داکت اسپیلت شما باید حتما این کار را انجام دهید .

در هنگام شستن کندانسور اول باید برق دستگاه را قطع کرده و همانند عملکرده قاپ روی آن را باز کرده و با آب فشار بالا کندانسور را شستشو می دهیم

نکته : باید روی فن و کمپرسور را با روکش بپوشانید تا هنگام شستشو خیس نشود و آسیب نبیند. در صورت امکان صبر کنید تا داکت به خوبی خشک شود

سپس گاز را باز کرده و دستگاه را روشن کنید

تخصصی ترین مرکز سرویس و تعمیر داکت اسپلیت

در برخی مواقع داکت اسپلیت شما با مشکل جدی روبرو می‌شود که نیاز به تعمیر داکت اسپلیت دارد و یا اینکه پس از نصب داکت اسپلیت پس از مدتی نیاز به سرویس داکت اسپلیت دارید برای انجام این کارها باید به یک مرکز تخصصی معتبر مراجعه کنید.
چرا باید یه یک مرکز تخصصی معتبر مراجعه کنید؟ در جواب به این سوال باید بگویم اگر تعمیر و سرویس داکت اسپلیت را به دست افراد تازه کار و اماتور بسپارید این امکان وجود دارد که به دستگاه شما ضربه وارد کرده و باعث شود بعضی از قطعات داکت اسپلیت را خراب کنند و پس از آن باید آن‌ها را به صورت کلی تعویض کنید

سرویس داکت اسپلیت

همه وسیله‌های برقی بدون استثنا پس از مدتی که کار می‌کنند نیاز به سرویس دارند. همچنین داکت اسپلیت هم پس از مدتی که کار می‌کند سرویس داکت اسپلیت باید برای آن انجام شود چرا که دچار اختلال در عملکرد آن شده و آن زمان باید تعمیر داکت اسپلیت انجام شود.


سرویس داکت اسپلیت شامل:

1. بررسی کانال‌های داکت اسپلیت و در صورت مسدود بودن آن‌ها را تخلیه کنید.

2. بررسی لوله‌های مسی که ارتباط بین کندانسور و هواساز را برقرار می‌کند و در صورتی که نشتی داشتند نشتی آن‌ها را گرفته و یا آن‌ها را تعویض کنید.

3. کمپرسور بررسی شود و در صورت نیاز گرد و خاک‌های روی آن را پاک کنید.

4. فن دستگاه را تمیز کنید و اگر به درستی کار نکرد آن را تعویض کنید.

5. برد دستگاه بررسی شود و از سالم بودن همه قطعات آن اطمینان حاصل کنید.

6. برق کشی دستگاه را بررسی کنید و اگر سیم‌ها در طولانی مدت پوسیده بودند آن‌ها را تعویض کنید.

شارژ گاز داکت اسپلیت

در برخی موارد که باد داکت اسپلیت گرم است و محیط را نمی‌تواند خنک کند ممکن است که شارژ داکت اسپلیت به اتمام رسیده باشد. در این حالت باید گاز داکت اسپلیت را شارژ کنید.
شارژ گاز داکت اسپلیت یک کار تخصصی است و باید مانند تعمیر و سرویس داکت اسپلیت توسط نیروهای متخصص انجام شود. چرا که در صورت استاندارد شارژ نشدن گاز داکت اسپلیت ممکن است باز هم باد گرم خارج کند و دوباره نیاز به شارژ مجدد داشته باشد.
یکی از خدمات زرین سرویس شارژ گاز داکت اسپلیت می‌باشد که تعمیرکاران و سرویسکاران تهران سرویس انلاین این کار را همانند سرویس و تعمیر داکت اسپلیت به بهترین شکل ممکن انجام می‌دهند.

برندهای تحت پوشش زرین سرویس برای تعمیر داکت اسپلیت

تهران سرویس آنلاین مرکز تخصصی سرویس و تعمیر داکت اسپلیت در تهران می‌باشد که نمایندگی تعمیر و سرویس داکت اسپلیت در انواع برندهای مختلف را دارد.
از مجموع برندهای داکت اسپلیت تحت پوشش  تهران سرویس آنلاین می‌توان به:

  • ال جی
  • سامسونگ
  • هیتاچی
  • میدیا
  • پاناسونیک
  • اوجنرال
  • گری
  • جنرال
  • توشیبا
  • بوش
  • دایکین
  • پاناسونیک
  • هایسنس

و … اشاره کرد.


در صورتی که نام برند داکت اسپلیت شما بین برندهای نام برده شده نبود اصلا نگران نباشید چرا که متخصصان ما قادر به سرویس و تعمیر داکت اسپلیت‌ها در همه برندهای مختلف هستند. 

سوالات و مشکلات متداول داکت اسپلیت 

چرا داکت اسپلیت محیط را خنک نمی‌کند؟ برای پاسخ دادن به این سوال می‌گویم که چند علت متفاوت وجود دارد.


دلیل خنک نکردن داکت اسپلیت شامل:

  • نشت لوله‌های مسی
  • بروز اختلال در عملکرد کمپرسور
  • سوختن قطعات روی برد
  • جرم گرفتن و کثیف شدن فیلترها
  • به اتمام رسیدن گاز داکت اسپلیت
  • خرابی ترموستات
  • قرار گرفتن یونیت خارجی در معرض نور خورشید
  • خرابی فن

سرویس نکردن داکت اسپلیت در طولانی مدت

برای اینکه از این حالت خارج شود باید تعمیر داکت اسپلیت انجام شود و یا در اکثر مواقع این مشکل با سرویس داکت اسپلیت هم برطرف می‌شود.

علت سر و صدای داکت اسپلیت چیست؟

علت سر و صدای داکت اسپلیت می‌تواند شل شدن پیچ و مهره‌ها و یا افتادن یکی از قطعات روی فن باشد. با سرویس داکت اسپلیت می‌توانید این مشکل را برطرف کنید.

چرا خروجی باد داکت اسپلیت یخ می‌زند؟

در پاسخ به این سوال می‌گویم که فن خراب شده است و باد سرد را به بیرون منتقل نمی‌کند و هوای خنک در یک قسمت مانده و باعث یخ زدن خروجی باد می‌شود. در این حالت باید تعمیر داکت اسپلیت را انجام داده و فن را تعویض و یا تعمیر کنید.

آیا داکت اسپیلت احتیاج به سرویس و شارژ گاز دارد؟

بله داکت اسپلیت احتیاج به سرویس و شارژ گاز دوره ای دارد و دلیل این است که با سرویس و شستشوی کندانسور و اواپراتور و بلووری فن یونیت داخلی و خارجی هوا به خوبی در جریان میوفتد و باعث بالا رفتن راندمان کاری داکت شما و در نتیجه سرمای خیلی بیشتر و استراحت بیشتر موتور و کمتر شدن مصرف انرژی میشود که امری بسیار مفید برای دستگاه داکت اسپلیت است.

ما با بهره گیری از متد روز تعمیرات و نگهداری داکت اسپلیت با بهترین تکنسینهای ایران در خدمت شما عزیزان هستیم تکنسینهای بیتا سرویس وقت شناس و با هنر دستان خود همیشه اماده خدمت رسانی به شما میباشند تعمیرات فن داکت و کمپرسور داکت اسپلیت در محل تعمیرگاه شرکت تهران سرویس آنلاین در کمترین زمان انجام میشود.

 چرا رسیدگی و سرویس داکت اسپلیت از اهمیت بالایی برخوردار است؟

داکت اسپلیت ها یکی از سیستم های تهویه مطبوع هستند که قادرند طی فصول سرد سال به مهیا کردن فضای گرم و در روزهای سرد به خنک سازی محیط بپردازند. یکی از دلایلی که استفاده و به کارگیری از این سیستم ها با استقبال بالایی مواجه شده است، مجهز بودن به همین ویژگی دوحالته سرمایشی و گرمایشی می باشد. جهت استفاده بهینه از این سیستم ها، بهتر است به صورت دوره های منظم به آنها رسیدگی کنیم. رسیدگی، تعمیر و سرویس داکت اسپلیت به این دلیل مهم است که با انجام اینکار، علاوه بر اینکه طول عمر مفید دستگاه افزایش می یابد، به بهبود عملکرد آن هم کمک می کند.

یکی دیگر از مزایای سرویس و تعمیر این سیستم های سرمایشی این است که در طی فرآیند رسیدگی و نگهداری دستگاه، سرویسکار می تواند مشکلات و خرابی های احتمالی را شناسایی و از بروز آنها جلوگیری کند.

راه اندازی سرمایش داکت اسپلیت و تنظیم گرمایش داکت اسپلیت یکی دیگر از کار های مهمی است ،که باید در زمان سرویس داکت اسپیلت انجام شود.برای راه اندازی داکت اسپلیت در فصل تابستان و زمستان باید قبل از شروع فصل آن را تنظیم نمایید.برای نحوه تنظیم سرمایش و گرمایش داکت اسپلیت باید ابتدا حالت قبلی داکت اسپلیت را غیر فعال نماییدبرای مثال اگر برای تنظیم گرمایش داکت اسپلیت روی حالت سرمایش فعال است آن را غیر فعال کرده و سپس اقدام به فعال کردن حالت گرمایش کولر گازی شوید.

نحوه شست و شوی داکت اسپلیت :

توجه داشته باشید در صورت نداشتن تجربه و علم کافی لطفا از انجام این کار امتناع کنید و با تکنسین های مربوط تماس حاصل نمایید.

  • برق دستگاه را قطع کنید.
  • با استفاده از پیچ گوشتی قاب دستگاه را باز کنید.
  • روی قطعات الکتریکی مانند برد ، کمپرسور و فن را بپوشلنید.
  • با استفاده از فشار باد کمپرسور را بشورید
  • مراقب باشید آب هرگز روی دستگاه برد دستگاه نریزد
  • قاب دستگاه را ببندید و کمی صب کنید تا اطمینان حاصل کنید کولر گازی کاملا خشک شده است
  • مجدد دستگاه را به برق وصل کنید

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تجارت و بازار