اطلاعات تماس
  • 021843*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140104256296612957

5 دلیل برای یادگیری زبان اسپانیایی

کد: 140104256296612957

https://bit.ly/3aJnuYE

، تهران , (اخبار رسمی): به لطف اینترنت، موسیقی و نام غذاها، احتمالاً تعداد انگشت شماری از کلمات اسپانیایی را بلد هستید. اما آیا صرف زمان و هزینه برای یادگیری اصولی زبان اسپانیایی به صرفه است؟ بله!

5 دلیل برای یادگیری زبان اسپانیایی
5 دلیل برای یادگیری زبان اسپانیایی

اگر می خواهید بدانید که چرا اسپانیایی یاد بگیریم؟ در اینجا مهمترین دلایلی که چرا باید اسپانیایی یاد بگیرید آورده شده است:

معرفی 5 دلیل برای یادگیری زبان اسپانیایی

1-اسپانیایی زبان مادری بیش از 400 میلیون نفر در 20 کشور جهان است.

اسپانیایی یک زبان رسمی یا زبان دوم در 20 کشور است که در اروپا، آفریقا، مرکزی، جنوبی و آمریکای شمالی پراکنده شده اند و بیش از 400 میلیون نفر در جهان به این زبان صحبت می‌کنند. در واقع علاوه بر اسپانیا و کشورهای آمریکای لاتین، اسپانیایی زبان رسمی گینه استوایی و صحرای غربی و یک زبان اقلیت قابل توجه در جبل الطارق، بلیز، آندورا و ایالات متحده است. در واقع، در ایالات متحده،استفاده از زبان اسپانیایی بسیار رایج است. در حالی که آمار و ارقام متفاوت است، تخمین زده می‌شود که این زبان توسط حدود 45 میلیون نفر به عنوان زبان اول یا دوم صحبت می‌شود. همه اینها به اسپانیایی جایگاهی به عنوان یکی از رایج‌ترین زبان‌های جهان می‌بخشد.

2-اسپانیایی زبان‌ها دومین رتبه جمعیتی در سراسر جهان هستند.

اسپانیایی دومین زبان مادری رایج است که تنها از زبان چینی که بیش از یک میلیارد بومی دارد، کمتر جمعیت دارد. با این وجود، زبان اسپانیایی به مراتب بیشتر صحبت می‌شود، و آن را به زبانی فوق العاده مفید برای یادگیری تبدیل می‌کند.

3-یادگیری زبان اسپانیایی ساده است.

بله درست شنیدید! علیرغم اینکه در زبان اسپانیایی مذکر و مونث، 14 زمان برای صرف فعل، دو حرف تعریف و تعداد زیادی فع بی قاعده دارد، یادگیری این زبان به خصوص در سطوح پایه کار ساده‌ای است. میانبرهایی برای یادگیری اسپانیایی وجود دارد، به خصوص اگر یک زبان دیگر که ریشه لاتین دارد بلد باشید. زبان‌آموزانی که فرانسوی، ایتالیایی و پرتغالی صحبت می‌کنند، شباهت‌های زبانی بی‌پایانی با اسپانیایی پیدا خواهند کرد.

4-تلفظ لغات در اسپانیایی آسان است.

اسپانیایی یک زبان آوایی است، به این معنی که کلمات همانطور که نوشته شده‌اند، تلفظ می‌شوند. البته، تفاوت‌هایی در گویش‌ها بین مناطق و کشورها وجود دارد – اما اینها مانع بزرگی برای فهمیدن معنی کلمات به حساب نمی‌آیند.

5-زبان اسپانیایی برای خواندن ادبیات، بی‌نظیر است.

تقریباً هر شخص تحصیلکرده‌ای علاقه زیادی به سروانتس یا «Cien Años de Soledad» گابریل گارسیا مارکز دارد و دلیل آن واضح و مشخص است. اما نویسندگان اسپانیایی زبان مطرح دیگری نیز وجود دارند که آثار بسیار قابل تاملی دارند. کتابخانه خود را با آثار رابرت بولانیو، ایلدفونسو فالکونز، خولیو کورتازار، ماریو بارگاس یوسا، لئونورا کارینگتون، و کارمن مارتین گیت پر کنید تا از خواندن کتاب‌ها به زبان اسپانیایی لذت ببرید.

کلاس خصوصی زبان اسپانیایی سفیرمال

اساتیدی که برای تدریس کلاس‌های خصوصی سفیرمال انتخاب می‌شوند از بهترین اساتید اسپانیایی هستند و سابقه زندگی و کار در کشور اسپانیا را دارند. حداقل تجربه تدریس این افراد 5 سال است. و زبان اسپانیایی را همانند افراد Native صحبت می کنند. استاد کلاس خصوصی زبان اسپانیایی سفیرمال Native Speaker اسپانیایی هستند

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه آنلاین سفیرمال

فروشگاه اینترنتی سفیرمال عرضه کننده محصولات فرهنگی آموزشی بوده و تمرکز اصلی آن بر روی کتابها، ویدئوها و پادکستهای آموزش زبان انگلیسی و فرانسه است. علاوه بر این، بازیهای فکری که در تقویت هوش و یادگیری موثر هستند نیز در این فروشگاه به فروش میرسند.

اطلاعات تماس
  • 021843*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش