اطلاعات تماس
  • 041333*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140104286304416238

استخدام و کاریابی آنلاین

کد: 140104286304416238

https://bit.ly/3v5Hxrd

، (اخبار رسمی): همانطور که می دانید کسب اطلاع سریع و به موقع از آخرین اخبار، فراخوان های جذب نیرو و آگهی های استخدامی محلی و کشوری، مهمترین گام در جهت پیدا کردن شغل و استخدام شدن است.

(( استخدام رایگان )) از طریق سامانه کشوری ملی کار

 استخدام و کاریابی آنلاین ملی کار

همانطور که می دانید کسب اطلاع سریع و به موقع از آخرین اخبار، فراخوان های جذب نیرو و آگهی های استخدامی محلی و کشوری، مهمترین گام در جهت پیدا کردن شغل و استخدام شدن است.

امروزه به دلیل کثرت منابع خبری کاغذی و یا اینترنتی، روزنامه ها، نیازمندی ها، آگهی های شغلی محلی و سراسری، سایت ها و … بطور حتم یک فرد قادر به تهیه، بررسی و اطلاع به هنگام از کلیه اخبار، آگهی ها و فراخوان ها و نحوه اقدام برای آنها نیست.

وب سایت کاریابی سامانه ملی کار

وب سایت کاریابی سامانه ملی کار با بخش دایرکتوری استخدام و کاریابی خود با راه اندازی سرویس هوشمند ارسال آگهی در کشور و اخذ مجوزهای قانونی از مراجع ذیربط، تمامی اخبار، آگهی های استخدامی محلی و کشوری را چند لحظه پس از اعلام و انتشار توسط صاحبان آگهی های استخدامی و گرفتن تاییدیه صحت آنها، در پایگاه اینترنتی خود تجمیع و بازنشر نموده و پس از تفکیک آنها براساس رشته تحصیلی، تخصص کاری و شهر و استان به کاربران متقاضی خود به نمایش می گذارد.
بدیهی است کاربران با استفاده از خدمات سایت سامانه ملی کار به موقع از آگهی های استخدامی  روزنامه ها، سایت ها و سایر منابع اخبار و آگهی مطلع میشوند و تیم استخدام و کاریابی سامانه ملی کار به جای کاربران تمام روزنامه ها، نیازمندی ها، وب سایت ارگانهای دولتی و خصوصی و کلیه منابع اخبار و آگهی های استخدامی موثق و معتبر را بررسی می کند.
برای استفاده از خدمات کاریابی و مشاوره شغلی به کاریابی ملی کار مراجعه نمائید.
شایان ذکر است سامانه ملی کار دارای کلیه مجوزهای لازم از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و وزارت صنعت و معدن و تجارت در حوزه فعالیت اش بوده و مستندات آن نزد سایت موجود و محفوظ است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ملی کار

سامانه ملی کاریابی الکترونیکی

اطلاعات تماس
  • 041333*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کار و استخدام