اطلاعات تماس
  • 021843*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140105086324512957

معرفی بهترین ویدیوهای یادگیری زبان کودکان

کد: 140105086324512957

https://bit.ly/3BsUI9t

، تهران , (اخبار رسمی): روانشناسان کودک استفاده از کارتون را یکی از بهترین روش‌های اثرگذاری بر کودکان می‌دانند. دیگر زمانی که یک مجری مهربان در تصویر تلویزیون ظاهر می‌شد و به بچه‌ها می‌گفت با هم مهربان باشند، به بزرگ‌ترها احترام بگذارند و شب‌ها قبل از خواب مسواک بزنند، گذشته‌ است.

معرفی بهترین ویدیوهای یادگیری زبان کودکان
معرفی بهترین ویدیوهای یادگیری زبان کودکان

کودکان خودشان را به جای شخصیت‌های انیمیشنی می‌گذارند، با آن‌ها همذات‌پنداری می‌کنند و دوست دارند شبیه آن‌ها شوند و حتی مثل آن‌ها لباس بپوشند. اگر خرس قهوه‌ای کارتونی قبل از غذا دست‌هایش را بشوید، بچه‌ها هم کارش را تکرار می‌کنند، حتی ناخودآگاه سعی می‌کنند مثل آن‌ حرف بزنند.

تا حالا حساب کرده‌اید که فرزندتان چند ساعت در روز انیمیشن می‌بیند؟ خب نظرتان چیست از این پتانسیل فوق العاده برای دوزبانه کردن کودکانمان استفاده کنیم؟

انیمیشن‌های انگلیسی، دستیار معلم زبان خانگی

برگردیم به اولین صحبت‌هایی که راجع به انیمیشن داشتیم. بیاید تاثیر فوق‌العاده‌ی انیمیشن بر یادگیری کودکان را با آموزش زبان انگلیسی ترکیب کنیم و به معجون انیمیشن آموزش زبان کودکان برسیم. حالا که انیمیشن اینقدر موثر است، اگر از کارتون آموزش زبان کودکان برای یادگیری انگلیسی استفاده کنیم، قطعا زودتر فرزند دوزبانه خواهیم داشت.

برای استفاده از فیلم آموزش زبان انگلیسی برای کودکان باید صبور باشید، به خصوص اگر فرزندتان زیر چهار سال است. لازم نیست بچه را مجبور کنید جلوی تلویزیون میخکوب شود و عباراتی که شخصیت‌ها می‌گویند، تکرار کند. همین‌که صدای انیمیشن انگلیسی در خانه پخش شود و به گوش کودک برسد کافی است. او هم گهگاهی به تصاویر نگاه می‌کند و مفهوم عبارات را درک می‌کند؛ مثلا وقتی خرس کارتونی به خرگوش می‌گوید: come here  و خرگوش هم به سمت خرس می‌رود، کودک متوجه می‌شود که این عبارت یعنی بیا اینجا. در اکثر ساعات شبانه روز که کودک مشغول بازی یا غذاخوردن است این انیمیشن‌ها را پخش کنید تا ذهن کودک مثل زبان مادری با آن احساس آشنایی کند.

درباره‌ی زبان‌ ترکی هم همین اتفاق می‌افتد. کودک در طول روز هم عبارات ترکی و هم عبارات فارسی را از اطرافیان می‌شود، اما برایش مهم نیست به چه زبانی صحبت می‌کنند. او رفتارها و واکنش‌ها را با عبارتی که شنیده تطبیق می‌دهد و کلمات را یاد می‌گیرد.

معرفی بهترین ویدیو یادگیری زبان کودکان در سایت سفیرمال

  1. آموزش زبان انگلیسی با والت دیزنی
  2. مجموعه آموزشی Phonics Easy Readers
  3. ویدئو آموزشی Alphabet & Letter Sounds
  4. مجموعه آموزشی Magic English
  5. مجموعه آموزشی Brilliant Baby

یادگیری زبان با انیمیشن و در منزل یک فایده‌ مهم دیگر دارد. گاهی اوقت بچه‌ها فکر می‌کنند رفتن به کلاس، یعی دور شدن از مادر و چند ساعت دور از خانه بودن. اما با این روش کودکانی که امکان جدایی از مادرشان را ندارند، زبان را مثل یک فعالیت روزمره یاد می‌گیرند. مثل غذاخوردن، بازی کردن، خوابیدن و… یادگیری زبان هم یک کار عادی است که برای انجامش لازم نیست زمان جداگانه بگذارند و از خانه بیرون بروند. به خصوص اگر مادر خانه‌دار هستید، این روش برایتان بسیار مناسب است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه آنلاین سفیرمال

فروشگاه اینترنتی سفیرمال عرضه کننده محصولات فرهنگی آموزشی بوده و تمرکز اصلی آن بر روی کتابها، ویدئوها و پادکستهای آموزش زبان انگلیسی و فرانسه است. علاوه بر این، بازیهای فکری که در تقویت هوش و یادگیری موثر هستند نیز در این فروشگاه به فروش میرسند.

اطلاعات تماس
  • 021843*****
[نمایش اطلاعات]