اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140105086325419105

نصب کولر گازی

کد: 140105086325419105

https://bit.ly/3vuLs14

، تهران , (اخبار رسمی): نصب کولر گازی در تهران - نصب انواع برند کولر گازی در تهران اعزام نیرو در کمتر از 1 ساعت.انجام 0 تا 100 نصب کولر گازی و انواع اسپلیت.لوله کشی و نصب یونیت داخلی و خارجی با کمترین هزینه به صورت شبانه روزی بدون محدودیت 02166593368-02144284743- 02122669196-02177241505-02155795334

نصب کولر گازی
نصب کولر گازی

نصب کولر گازی در تهران - نصب انواع برند کولر گازی در تهران اعزام نیرو در کمتر از 1 ساعت.انجام 0 تا 100 . نصب کولر گازی اعم از لوله کشی و نصب یونیت داخلی و خارجی با کمترین هزینه

نصب کولر گازی (Install the air conditioner) برای نصب کولر گازی خود کافیست با نزدیکترین نمایندگی تهران سرویس آنلاین به خود تماس حاصل نمایید ،تا در کمترین زمان نصب کولر گازی شما انجام شود. نصب کولر گازی با بهترین کیفیت با لوله کشی اصولی را تنها از تهران سرویس آنلاین بخواهید.
انجام صفر تا 100 تمامی مراحل نصب کولر گازی اعم از نصب یونیت داخلی و خارجی ،سیم کشی و لوله کشی با ارزانترین نرخ و ضمانت 6 ماه در سراسر تهران با کارشناسان مجرب تهران سرویس آنلاین در 24 ساعت شبانه روز.

نصب کولر گازی و اسپیلت را به تهران سرویس آنلاین بسپار

نصب کولر گازی و اسپیلت، از جمله خدمات پردرخواست فصل بهار و تابستان است، اگر به دنبال یک متخصص حرفه‌ای هستید؛ تهران سرویس آنلاین برای شما بستری فراهم کرده است تا در بیش از 44 شهر بتوانید درخواست خود را فراهم کنید. همچنین پس از درخواست نصب کولر گازی خود، به رایگان قیمت نصب را دریافت می‌کنید.

در ادامه علاوه بر هزینه نصب کولر گازی در سال 1401 و عوامل اثر گذار بر آن، به آموزش فارسی نصب کولر گازی اشاره شده است که در صورتی که بخواهید خودتان اقدام به نصب اسپیلت و لوله کشی کولر گازی کنید؛ از آن بهره مند شوید. 

خدمات نصب کولر گازی و اسپیلت

در بستر آنلاین تهران سرویس آنلاین، متخصصین نصب کولر گازی خدمات زیر را ارائه می‌دهند: 

  • بررسی محل و انتخاب مناسب ترین محل نصب کولر گازی
  • لوله کشی کولر گازی
  • نصب پنل داخلی اسپیلت
  • نصب پنل خارجی کولر گازی در بالکن، پشت بام و..
  • نصب کولر گازی پرتابل، ایستاده و پنجره ای
  • نصب پنل کولر گازی در ارتفاع
  • نصب اسپیلت انواع برندها
  • هزینه نصب کولر گازی

هزینه نصب کولر گازی در تهران با توجه به شرایط نصب اسپلیت قابل تعغیر می باشد هزینه نصب بسته به مقدار لوله مصرفی هنگام نصب متغیر می باشد هزینه حدودی نصب کولر گازی در تهران شامل موارد زیر می باشد: هزینه نصب کولر گازی 450 هزار تومان هزینه پایه دیواری کولر گازی 260 هزار تومان هزینه پایه زمینی کولر گازی 000/25 هزار تومان هزینه لوله کشی کولر گازی 6 و 10 (عایق+ نوار+ کابل) 280 هزار تومان هزینه لوله کشی کولر گازی 6 و 10 6 و 12 (عایق+ نوار+ کابل) 300 هزار تومان هزینه لوله کشی کولر گازی 6 و 10 12 و 10 (عایق+ نوار+ کابل) 320 هزار تومان هزینه لوله کشی کولر گازی 6 و 10 16 و 10 (عایق+ نوار+ کابل) 000/55 هزار تومان هزینه لوله کشی کولر گازی 6 و 10 16 و 12 (عایق+ نوار+ کابل) 360 هزار تومان هزینه لوله کشی کولر گازی 6 و 10 12 و 20(عایق+ نوار+ کابل) 480 هزار تومان هزینه لوله کشی کولر گازی 6 و 10 16 و 20 (عایق+ نوار+ کابل) 000/85520 هزار تومان هزینه های بالا مر بوط به نصب کولر گازی در تهران می باشد و طبق شرایط قابل تعغیر می باشد لطفا قبل از سفارش به صورت تلفنی یا از قسمت تعرفه ها هزینه های نصب را برسی کنید در نصب کولر گازی ابتدا باید پنل داخلی را نصب کرد. برای نصب ابتدا به مراحل زیر توجه کنید.

قیمت نصب کولر گازی به چه عواملی بستگی دارد؟

اغلب اوقات، مردم بدون تحقیق مناسب به دنبال یک نصاب کولر گازی می گردند تا نصب کولر گازی در تهران را برای آنها انجام دهد. بنابراین، آنها موفق به دریافت خدمات مناسب برای نیازهای خود نمی شوند. بهترین کار این است که فاکتورهای قیمت نصب فهرست کنید و آنها را با هم مقایسه کنید تا مطمئن شوید که هزینه مناسبی را برای خانه یا محل کار خود پرداخت می کنید. علاوه بر این، شما باید یک نصاب حرفه ای برای نصب کولر گازی در تهران استخدام کنید. پس نه آنقدر باید ارزان و نه آنقدر باید گران باشد. در کل قیمت نصب کولر گازی در تهران بر اساس عوامل زیر تعیین می شود.

برند کولر گازی

نوع دیواری، پنجره ای، ایستاده یا دو پنله

میزان لوله کشی و سیم کشی

شارژ کولر گازی بعد از نصب

جاسازی پنل خارجی

هزینه ایاب و ذهاب نصاب

نصب کولر گازی در تهران :

نصب یونیت داخلی:

در ابتدا باید این نکته را متذکر شد که تا جای ممکن همزمان از کولرگازی و کولر ابی در یک محیط استفاده نکنید زیرا این دو وظایفی متضاد با یکدیگر دارند، کولرگازی از محیط رطوبت میگیرد ولی کولر ابی به محیط رطوبت میدهد. در نصب کولر گازی باید دقت داشت که محل نصب یونیت داخلی به دکوراسیون آسیب وارد نکرده و با نظر چیدمان محیط سازگار باشد. دقت کنید در نصب کولر گازی باید اتصال بین یونیت داخلی و خارجی به راحتی ایجاد شود و کمترین متراژ و اخلاف ارتفاع را داشته باشد. محلی که برای نصب کولر گازی انتخاب میکنید باید مناسب با وزن پنل باشد تا به راحتی وزن کولر گازی را تحمل کند و باید قبل از نصب کولر گازی به جنس دیوار دقت کنید.هم چنین پنل در محلی نصب شود که پرتاب باد مناسب با محیط را انجام دهد.

برای نصب پنل داخلی کولر گازی برای جلوگیری از کثیف شدن محیط بهتر است از دریل های کیسه دار استفاده شود و قبل از عملیات سوراخ کاری نهایی بهتر است از مته راهنما استفاده شود و در زمان سوراخ کاری دقت داشته باشید که سوراخ کاری با شیب کمی به سمت بیرون انجام شود. در زمان نصب سینی پشتی کولر گازی، دقت کنید که پنل به صورت افقی نصب گردد. لوله تخلیه آب در زمان نصب پنل داخلی کولر گازی باید در پایین ترین سطح قرار داشته باشد.و توجه شود که لوله آب خروجی پنل کولر گازی نشتی نداشته باشد در غیر این باعث رطوبت گرفتن دیوار خواهد شد.هم چنین لوله تخلیه آب باید به صورت شیب دار نصب گردد. باید در نظر داشت که خروجی هوای کولر گازی در زمان نصب مسدود نشده باشد زیرا باعث اختلال در روند کاری دستگاه میگردد.در زمان نصب کولر گازی دقت شود که محل نصب به صورتی باشد تا در صورت نیاز سرویس دستگاه به راحتی انجام گیرد. برای نصب کولر گازی حتما از افراد متخصص استفاده کنید مجموعه تهران سرویس آنلاین با تکنسین های با تجربه و دوره دیده اماده خدمات رسانی با پایین ترین قیمت و در محل می باشد.

نصب یونیت خارجی:

در نصب یونیت خارجی(کندانسور) باید به نکات زیر توجه کرد: اگر یونیت خارجی در محلی نصب شود که چندین دستگاه دیگر در مجاورت آن قرار داشته باشد باید توجه کرد که فاصله آن با دستگاه های دیگر کم تر از 80 سانتی متر نباشد زیرا کندانسور زمانی که به صورت موازی در کنار کندانسوری دیگر قرار گیرد تحت تاثیر هوای خروجی یک دیگر قرار می گیرند و هم چنین فضای اطراف کندانسور کولر گازی به صورتی در نظر گرفته شود که در صورت نیاز به سرویس ، سرویسکار و تعمیرکار به صورت کامل به دستگاه تسلط داشته باشد. به دلیل کثیف نشدن کویل یونییت خارجی باید دقت داشت که در نزدیکی محل نصب یونییت خارجی، نباید دودکش و هواکش های محیط های آلوده و قابل اشتعال وجود داشته باشد زیرا در صورت آلوده شدن و کثیف شدن کویل ضریب انتقال حرارت آن کاهش میابد. محل نصب کندانسور در بهترین صورت نباید در معرض تابش مستقیم نور خورشید باشد.زیرا نور ورشید باعث کم شدن عملکرد سرمایش و کاهش راندمان کولر گازی اسپلیت خواهد شد.

باید توجه داشت که اگر محیط مناسب برای برای نصب یونییت خارجیاز نظر تابش نور خورشید وجود نداشت باید از سایه بان برای کندانسور استفاده کرد. هم چنین اگر لازم بود که نصب یونییت خارجی بر روی لبه پنجره صورت گیرد باید حتما از لرزه گیر استفاده شود و هم پنین استحکام کافی را داشته باشد تا بتواند وزن کندانسور را به خوبی تحمل کند. اگر در نصب کولر گازی مجبور به نصب یونییت خارجی بر روی سطح شیبدار باشید باید با دقت خیلی زیادی تراز شود تا مشکلی برای دستگاه ایجاد نشود و اگر مجبور به سوراخ کردن سقف بودید بعد از سراخکاری و عبور لوله ها باید حتما سوراخ را با خمیر مخصوص پر کرد. باید دقت داشت که برای کندانسور بعد از نصب درپوش تخلیه آب کولر گازی یک مسیر مناسب برای خالی شدن آب مشخص کرد. محل نصب کولر گازی(کندانسور) باید به صورتی باشد که هوای خروجی کندانسور به راحتی خارج شده در غیر این صورت برگشت هوا ایجاد شده و دستگاه اورلود میکند. در آخر باید توجه داشت که یونییت خارجی در محلی نصب گردد که هوای خروجی و صدای دستگاه نه برای خود فرد و نه برای همسایگان مشکل ایجاد نکند.

نصب و راه اندازی کولر گازی در تهران:

نصب کولر گازی یا اسپیلت ها نیاز به داشتن اطلاعات تخصصی از نحوه استقرار پنل داخلی و خارجی کولر گازی، لوله کشی های توکار کولر گازی و سایر انواع لوله کشی ها، اتصالات شیلنگ کندانسور و رطوبت زدای سیستم، عایق بندی لوله های مبرد یا گاز، تست نشتی گاز و شارژ اولیه گاز کولر گازی دارد. به علاوه، داشتن این اطلاعات به تنهایی کافی نبوده و حتما تجربه قبلی نصب اسپیلت نیز می بایست به آن اضافه شود.بنابراین هنگام نصب کولر گازی در تهران دقت لازم را داشته باشید که بهترین نصاب کولر گازی را انتخاب کنید

تذکر: در صورت نصب کولر گازی در تهران به صورت اشتباه، مشکلاتی چون افزایش مصرف برق، سر و صدای زیاد، نشتی گاز، خنک نکردن کولر گازی، پرتاب آب به همراه باد و مشکلات دیگری که می تواند بهای سنگینی برای شما داشته باشد، رخ خواهد داد. به همین دلیل بهترین تکنسین های متخصص نصب کولر گازی در تهران را تنها درتهران سرویس آنلاین می توانید بیابید. تهران سرویس هیچ جای نگرانی بابت نصب صحیح کولر را باقی نمی گذارد نصاب های کولر گازی گروه تهران سرویس آنلاین در تهران با داشتن تجربه بالای ۱۰ سال در نصب انواع کولر گازی و اسپیلت توانسته اند خدمات با ارزشی را به مردم عرضه کنند و نصب کولر گازی در تهران را با بهترین کیفیت به مشتری ارائه دهند.

نکات مهم در نصب کولر گازی:

1-در ابتدا در نظر داشته باشید اگر از کولر آبی استفاده میکنید .اصلا سراغ کولر گازی نروید.اصلا کار درستی نیست که در کنار کولرهای گازی که یک سیستم تهویه مطبوع است، یک نوع کولر آبی نیز نصب شود. درپاسخ به این سوال که چرا نباید همزمان ازاین دو سیستم تهویه استفاه کرد باید گفت : کولر گازی رطوبت هوا را کنترل میکند و کولر آبی رطوبت هوا را افزایش میدهد .استفاده همزمان از این دو سیستم تهویه عملکرد کولر گازی را مختل میکند .
2-ظرفیت کولر گازی خود را متناسب با متراژ مد نظر به درستی تعیین کنید چرا که خرید کولر گازی با ظرفیت کمتر یا بیشتر علاوه بر تحمیل هزینه بیشتر برای شما ممکن است نتیجه مطلوب را برای شما به همراه نداشته باشد. از مساحت 32 تا 37 متر مربع، کولرگازی با ظرفیت 9000 انتخاب نمایید. از مساحت 38 تا 41 متر مربع، کولرگازی با ظرفیت 10000 انتخاب نمایید. از مساحت 42 تا 50 متر مربع، کولرگازی با ظرفیت 12000 انتخاب نمایید. از مساحت 51 تا 64 متر مربع، کولرگازی با ظرفیت 14000 انتخاب نمایید. از مساحت 65 تا 91 متر مربع، کولرگازی با ظرفیت 18000 انتخاب نمایید. از مساحت 92 تا 117 متر مربع، کولرگازی با ظرفیت 24000 انتخاب نمایید. برای خرید کولر گازی کم مصرف میتوانید با کارشناسان تهران سرویس آنلاین تماس حاصل نمایید.
3-در هنگام استفاده از کولر گازی تمام منافذ و درزهای موجود را گرفته و از اتلاف انرژی جلوگیر به عمل آورید.
4-برای نصب پنل خارجی فاصله مناسب با سایر اجزا را در نظر بگیرید پنل خارجی باید با فاصله یک کمتر از سایر وسایل قرار بگیرد .چرا که باید فضای کافی را برای پرتاب داشته باشد.
5-همچنین برای نصب کولر گازی باید دقت کنید که نور خورشید مستقیما بر روی دستگاه قرار نگیرید.
6-اگر بخواهید یونیت خارجی را بر روی پنجره نصب کنید باید دقت کنید که از یک دستگاه لرزه گیر برای نگه داشتن یونیت استفاده کنید.
7-حتما از عایق برای تمامی لوله ها استفاده کنید این کار مانع بروز اتلاف انرژی در کولر گازی شما خواهد شد.
8-پس از نصب و لوه کشی کولر گازی، تمامس لوله و اتصالات را تست نشتی کنید.
9-هرگز دو یونیت داخلی و بیرونی را در اختلاف سطحی بیش از حد استاندارد نصب نکنید این کار باعث جمع شدن روغ کمپرسور در یونیت داخلی شده و برگشت آن به یونیت خارجی و کمپرسور را مشکل می‌کند و باعث صدمه دیدن کمپرسور می‌شود.
10- مسیری را انتخاب کنید که به حداقل خم کاری نیاز داشته باشد.
11-به آب بندی لوله کشی درین دستگاه دقت نمایید. در صورت آب بندی نشدن صحیح اتصال درین این قطرات بر روی سقف کاذب چکه کرده و سقف را خراب می‌کنند.
12- از مکان‌هایی که در آن ممکن است گاز نشت کند و یا غبار نفت یا گوگرد وجود دارد بپرهیزید.
13-دیوار باید برای نگه داشتن وزن واحد دیواری کولر گازی به اندازه کافی محکم باشد. ممکن است به ساخت یک فریم از چوب یا فلز برای پشتیبانی از آن نیاز داشته باشید.

نصب کولر گازی در شمال تهران:

تهران سرویس آنلاین با داشتن شعبه در شمال تهران امکان اعزام نیرو درکمتر از یک ساعت را برای مشتریان عزیز شمال شهر فراهم نموده است .کافیست با شماره تلفن 22669196 تماس حاصل نمایید.

نصب کولر گازی در غرب تهران:

همشهریان عزیز ساکن غرب تهران برای ثبت سفارشات خود کافیست با شماره تماس 44284743 تماس بگیرند ،تا از تمامی خدمات کولر گازی تهران سرویس آنلاین با ضمانت 6 ماه بهرمند شوند.

نصب کولر گازی در شرق تهران :

تهران سرویس آنلاین تعمیر کولر گازی را در سراسر شرق تهران در کمترین مدت زمانی با ضمانت نامه و ارائه داغی قطعات تعویضی انجام میدهد .تمامی خدمات بر اساس نرخ اتحادیه و در پایان کار از مشتریان عزیز دریافت میشود .تماس با 77241505

نصب کولر گازی در مرکز تهران :

متخصصان تهران سرویس آنلاین در تمام مناطق مرکزی حتی مناطق دارای طرح ترافیک در کمتر از یک ساعت حاضر و اقدام به تعمیر پکیج مشتریان عزیز مینمایند. ضمانت نامه تهران سرویس آنلاین برای تمامی خدمات کولر گازی صادر و مشتریان عزیز با عضویت در باشگاه مشتریان ما از 10 درصد تخفیف برخودار میگردد.شماره تلفن شعبه مرکزی 66593368

نصب کولر گازی در جنوب تهران :

تهران سرویس آنلاین برای رفاه حال مشتریان عزیز جنوب تهران شعب این منطقه را با شماره تماس 55795434 تاسیس و تمامی خدمات تعمیر سرویس و نصب کولر گازی را به مشتریان عزیز ارائه میدهد.

نحوه ثبت سفارش در تهران سرویس آنلاین:

برای ثبت سفارش در تهران سرویس آنلاین میتوانید به نزدیکترین شعبه ما به محل سکونت خود تماس حاصل نمایید و یا با ارسال پیامک مشخصات خود برای کارشناسان ما ارسال کنید،پس از ارسال پیامک کارشناسان تهران سرویس با شما تماس خواهند گرفت و نزدیکترین تکنیسین را برای شما اعزام میکنند.مشترکین قبلی با گفتن کد اشتراک و یا شماره فاکتور قبلی میتوانند از 10 درصد تخفیف مجموعه ما بهرمند شوند.

ساعت مراجعه تکنیسین چه ساعتی از روز خواهد بود:

در حال عادی بعد از تماس شما با مجموعه ما و ثبت سفارش نزدکترین تکنیسین در کمتر از 1 ساعت به محل شما اعزام خواهد شد.در صورت در نظر داشتنن ساعت خاصی از شبانه روز برای حضور تکنیسین ساعت مد نظر را با کارشناسان در میان بگذارید ،تا در ساعت مقرر شده تکنیسین به محل شما اعزام شود.

اگر از ارائه خدمات ناراضی باشیم چه کاری باید انجام دهیم:

بعد از اتمام ارائه خدمات توسط کارشناسان ما در صوررت عدم رضایت از نحوه انجام کار و یا هرگونه مشکل پیش امده کافیست با شماره تماس مرکزی تهران سرویس آنلاین تماس حاصل نمایید، تا شکایت شما از طریق دفتر مرکزی پیگیری شود و نتیجه آن به شما ابلاغ شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کسب و کار و خرده فروشی