اطلاعات تماس
  • 021885*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140105106331218929

قابلیت‌های اختصاصی تایگر برای دستگاه گشت و نگهبانی

کد: 140105106331218929

https://bit.ly/3blObDc

، (اخبار رسمی): دستگاه گشت و نگهبانی T-61391 تایگر، یکی از تجهیزات امنیتی است، که می‌توانید از آن در حراست و نگهبانی از یک مجموعه یا سازمان استفاده کنید. تامین امنیت سازمان‌ها یکی از مسائلی است، که هر کسب و کاری با آن رو به رو است. حفاظت از دارایی‌ها، بالابردن ایمنی کارکنان و حفظ امنیت داده‌ها از مهم‌ترین وظایف...

قابلیت‌های اختصاصی تایگر برای دستگاه گشت و نگهبانی
قابلیت‌های اختصاصی تایگر برای دستگاه گشت و نگهبانی

دستگاه گشت و نگهبانی T-61391 تایگر، یکی از تجهیزات امنیتی است، که می‌توانید از آن در حراست و نگهبانی از یک مجموعه یا سازمان استفاده کنید. تامین امنیت سازمان‌ها یکی از مسائلی است، که هر کسب و کاری با آن رو به رو است. حفاظت از دارایی‌ها، بالابردن ایمنی کارکنان و حفظ امنیت داده‌ها از مهم‌ترین وظایف نگهبانان و پرسنل امنیتی به شما می‌رود.

پرسنل امنیتی باید با دقت و توجه بسیار بالایی تمام تهدیدات احتمالی را شناسایی کنند و از بروز آن‌ها جلوگیری نمایند، که رایج‌ترین این تهدیدها شامل دزدی و سرقت، هک سیستم‌ها، آتش سوزی است.

عمر مفید باتری

  • این دستگاه مجهز به یک باتری لیتیومی قابل شارژ با ولتاژ 3.7 ولت و جریان 2000 میلی آمپری است. که بسیار قدرتمند عمل می‌کند. اما با انجام یک تست ساده می‌توانید درک بهتری از عملکرد و عمر مفید این باطری‌ها داشته باشید.
  • با توجه به اینکه انجام این تست می‌تواند زمان زیادی را از شما بگیرد، ما نتایج این تست را در اختیارتان قرار داده‌ایم. این نتایج می‌تواند به شما در انتخاب و خرید این دستگاه کمک زیادی نماید.
  • 9 روز استفاده متوالی از دستگاه با ثبت 500 رکورد در روز و روشن بودن چراغ قوه به مدت 2 ساعت در روز 45 روز استفاده متوالی از دستگاه با ثبت 500 رکورد بدون استفاده از چراغ قوه 16 روز استفاده متوالی از دستگاه با ثبت 500 رکورد در زمانی که شارژ باتری دستگاه ضعیف است.

نحوه عملکرد دستگاه گشت زنی

بعد از تعیین نقاط گشت زنی و نصب تگ‌هایRFID، نگهبانان می‌توانند طبق برنامه تعیین شده، مراحل گشت زنی را انجام دهند. نگهبانان بعد از بازرسی هر منطقه، دستگاه را به تگ مربوطه نزدیک می‌کنند و اطلاعات تگ‌ها را می‌خوانند.

نگهبانان با استفاده از این دستگاه‌ها می‌توانند از فاصله 3 تا 5 سانتی‌متری تگ‌ها را اسکن کنند و بعد از آن رویداد مورد نظرشان را ثبت کنند. این دستگاه از روش‌های مختلفی مانند هشدار صوتی، ویبره و نمایشگر OLED برای نشان دادن وضعیت دستگاه استفاده می‌کند.

به عنوان مثال ثبت موفق تگ‌ها، وضعیت باتری، حافظه و ... از طریق این آلارم و هشدارها به نگهبان اطلاع داده می‌شود. هم‌چنین زمان شروع فرآیند بازرسی و انجام به موقع گشت زنی را می‌توان از طریق این آلارم‌ها به نگهبانان یادآوری کرد.

قابلیت‌های اختصاصی سیستم گشت و نگهبانی

از آنجایی که شرکت تایگر همیشه نیازهای مشتریان خود را در اولویت قرار داده است، از این رو قابلیت‌هایی را به این دستگاه اضافه کرده است تا بتواند پاسخگوی همه‌ی نیازهای شما باشد. این قابلیت‌ها اختصاصی عبارتند از:

امکان تعریف 5 اثر انگشت برای هر نگهبان

این قابلیت این امکان را به شما می‌دهد، تا در صورت آسیب دیدن یکی از انگشت‌ها دست، بتوانید از انگشت دیگری برای ثبت و احراز هویت نگهبان استفاده کنید.

افزایش تعداد اثر انگشت دستگاه به 500 عدد

با استفاده از این قابلیت شما می‌توانید از این دستگاه در مجموعه‌ها و سازمان‌های بزرگ مانند کارخانه‌ها، انبارها و اماکنی که دارای تعداد زیادی پرسنل امنیتی هستند، استفاده نمایید.

اختصاص و تعریف 40 مسیر گشت زنی در نرم افزار

فرض کنید شما صاحب چندین سوله بزرگ هستند و باید روزانه سر ساعات مشخصی از آن‌ها بازرسی کنید، شما باید بتوانید مسیر‌ها مختلفی برای هر یک از سوله‌های خود مشخص کنید و طبق برنامه‌ریزی‌های تعیین شده از آن‌ها سرکشی کنید.

قابلیت اختصاص و تعریف 40 مسیر به شما این امکان را می‌دهد تا مسیرها و نقاط بیش‌تری برای گشت زنی در نرم افزار تعریف کنید. هم‌چنین می‌توانید اماکن مورد حراست و نگهبانی را به صورت ترتیبی و براساس جدول زمانبندی مشخص کنید.

قابلیت تعریف شیفت نگهبانی برای هر مسیر

شما می‌توانید برای هر مسیر به صورت جداگانه یک نگهبان تعریف کنید، تا نگهبانان مطابق با جدول زمان‌بندی سر پست خود حاضر شوند و وظایفشان را انجام دهند.

همانطور که می‌دانید شغل نگهبانی جزو یکی از مشاغل سخت و حساس است. نگهبانان باید انرژی و تمرکز کافی را برای انجام مراحل گشت زنی داشته باشند تا بتوانند به نحو احسن به وظایفشان عمل کنند. با توجه به همین امر هر یک از نگهبانان شیفت‌های مختلفی دارند تا بتوانند زمان استراحت کافی برای انجام شیفت بعدی خود داشته باشند.

شما می‌توانید برای شیفت‌های هر یک از نگهبانان خود مسیرهای گشت زنی مشخصی را اختصاص دهید. یه عنوان مثال نگهبان شماره 1 تنها از مسیر شماره 8،9 و ... بازرسی کند و به همین ترتیب نگهبانان بعدی از مسیرهای دیگری بازرسی کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 021885*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

صنعت و تولید | شهر و جامعه