اطلاعات تماس
  • 041333*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140105116332216238

ثبت رایگان آگهی شغلی

کد: 140105116332216238

https://bit.ly/3PRnMvH

، (اخبار رسمی): اغلب کارفرمایان و کارشناسان منابع انسانی که به دنبال جذب نیروی توانمند برای سازمان خود هستند، با بهترین و کارآمدترین روش‌های ثبت آگهی استخدام آشنایی ندارند.

درچ آگهی استخدامی در سامانه ملی کار رایگان است. پس همین حالا آگهی خود را ثبت نمایید.

ثبت رایگان آگهی شغلی

بسیاری از این روش‌ها رایگان هستند و به همین دلیل در بسیاری از هزینه‌های استخدام نیروی کار متخصص به سازمان‌ها کمک می‌کنند. اگر شما هم به دنبال بهترین روش‌های درج آگهی استخدام به‌صورت رایگان هستید، پیشنهاد می‌کنیم که مطالعه ادامه این مطلب را از دست ندهید.

انواع راه‌های انتشار آگهی استخدام رایگان
حتماً می‌دانید که امروزه راه‌های استخدام به روش سنتی دیگر جوابگو نیستند و نمی‌توان با استفاده از آن‌ها رزومه‌های زیادی از سمت کارجویان دریافت کرد. به همین دلیل در ادامه بهترین روش‌های انتشار آگهی استخدام را به شما معرفی خواهیم کرد.

درج آگهی استخدام در سایت‌های کاریابی
با روی کار آمدن سایت های کاریابی آنلاین، فرایند استخدام منابع انسانی سازمان‌ها، هم به‌صرفه‌تر شده است و هم کارفرمایان می‌توانند در سریعترین زمان ممکن نیروی موردنظر خود را پیدا کنند.

به همین دلیل یکی از بهترین راه‌های استخدام و جذب کارجویان، ثبت رایگان آگهی استخدام در سایت‌های کاریابی است که مزایای زیر را به همراه دارد:

  • دیده شدن آگهی استخدامی توسط میلیون‌ها کارجو
  • امکان مشاهده میلیون‌ها رزومه در بانک رزومه سایت‌های کاریابی
  • مشاهده منطبق‌ترین رزومه‌ها با شرایط استخدامی
  • مشاهده حقوق درخواستی کارجویان
  • امکان ثبت رایگان اولین آگهی
  • ارتباط مؤثر بین کارجو و کارفرما

با توجه به مزایای ثبت آگهی در سایت‌های کاریابی، شما می‌توانید اولین آگهی استخدام خود را به‌صورت رایگان در این سایت‌ها منتشر کرده و تعداد زیادی رزومه از توانمندترین کارجویان دریافت کنید.

با این کار اگر از خدمات این سایت‌ها راضی بودید، می‌توانید برای ثبت آگهی‌های بیشتر از آن‌ها کمک بگیرید. بدون شک هزینه‌هایی که برای ثبت بیشتر آگهی‌های استخدامی صرف می‌کنید، بسیار کمتر از هزینه‌های استخدام به روش سنتی است.

انتشار آگهی استخدام در شبکه‌های اجتماعی
شبکه‌های اجتماعی امروزه بخش بزرگی از زندگی روزمره افراد را تشکیل می‌دهد، به همین دلیل انتشار موقعیت شغلی فعال سازمانتان در این شبکه‌ها باعث جذب بسیاری از کارجویان خواهد شد.

یکی از بهترین شبکه‌های مجازی برای ثبت آگهی استخدام، لینکدین است. در لینکدین میلیون‌ها نفر در حوزه‌های شغلی مختلف فعالیت دارند که می‌توانند آگهی استخدامی شما را مشاهده کرده و برایتان رزومه بفرستند. همچنین شرکت‌های بزرگ زیادی در لینکدین دارای صفحه هستند که بهتر است از آن‌ها عقب نمانید و برای ارتقای برند کارفرمایی خود، یک صفحه در لینکدین برای سازمانتان بسازید.

انتشار آگهی استخدام در سایت رسمی شرکت
انتشار موقعیت‌های شغلی فعال در سایت رسمی شرکت بدون شک یکی از راحت‌ترین روش‌های رایگان درج آگهی استخدام است.

اگر سایت رسمی ندارید، حتماً پیشنهاد می‌کنیم برای ساخت آن دست‌به‌کار شوید و یک وب‌سایت با رابط کاربری قوی و جذاب برای کاربرانتان بسازید. سایت رسمی نه‌تنها برای جذب نیروهای جدید خوب است؛ بلکه مشتریان یا مخاطبان شما را با خدماتتان آشنا می‌کند. امروزه تمامی مردم به‌صورت آنلاین و مجازی فعال هستند و اگر از شبکه‌های اجتماعی و سایت‌ها دور بمانید، بسیاری از مشتریان بالقوه خود را از دست خواهید داد.

بهترین سایت‌های کاریابی آنلاین برای انتشار آگهی استخدام
همان‌طور که گفتیم شما می‌توانید در سایت‌های کاریابی بعد از ساخت حساب کاربری، به‌صورت رایگان یا با تخفیف اولین آگهی استخدامی خود را منتشر کنید. همچنین برخی از این سایت‌های کاریابی مزایای زیادی دارند که بدون شک بعد از ثبت آگهی استخدام در آن‌ها ترغیب خواهید شد که از خدمات به‌صرفه آن‌ها استفاده کنید. در ادامه این سایت‌های کاریابی را معرفی خواهیم کرد.

سامانه ملی کار

 یکی از معروف‌ترین و قدیمی‌ترین سایت‌های کاریابی آنلاین در ایران است که حتماً اسم آن به گوشتان خورده است.

 ثبت اولین آگهی استخدامی در آن کاملاً رایگان است و به همین دلیل می‌توانید به‌صورت رایگان تمامی خدمات این سایت را مشاهده کنید و بعد از رضایت، همکاری خود را با آن‌ها ادامه دهید. در این سامانه بیش از 120 هزار رزومه کارجو وجود دارد تا در کمترین زمان ممکن نیروهای مورد نیاز خود را جذب نمایید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ملی کار

سامانه ملی کاریابی الکترونیکی

اطلاعات تماس
  • 041333*****
[نمایش اطلاعات]