اطلاعات تماس
  • 021843*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140106056378112957

5 روش یادگیری سریع زبان انگلیسی

کد: 140106056378112957

https://bit.ly/3CRYOJl

، تهران , (اخبار رسمی): یادگیری یک زبان جدید، زمان زیادی طول می‌کشد. برای اینکه واقعاً به زبان انگلیسی مسلط شوید، باید سال‌ها به طور مداوم با این زبان درگیر باشید و یک برنامه ریزی روزانه داشته باشید و به آن پایبند بمانید.

5 روش یادگیری سریع زبان انگلیسی
5 روش یادگیری سریع زبان انگلیسی

احساس می کنید زمان کافی برای یادگیری زبان انگلیسی ندارید؟ در این مقاله قصد داریم در مورد چند استراتژی برای جا دادن زبان انگلیسی در برنامه خود صحبت کنیم. 

5 روش برای یادگیری سریع زبان انگلیسی

1-هدف گذاری کنید.

اول از همه به اهداف خود فکر کنید. آیا یادگیری زبان انگلیسی برای شما مهم است؟ آیا یادگیری زبان انگلیسی به اندازه کارهای دیگری که با وقت خود انجام می‌دهید برای شما اهمیت دارد؟

زبان انگلیسی باید اولویت زندگی شما باشد. اگر یادگیری زبان انگلیسی واقعا برای شما مهم است، راحت‌تر می‌توانید زمان مناسب برای یادگیری زبان انگلیسی را پیدا کنید.

2-زمان بگذارید.

وقتی تصمیم گرفتید زبان انگلیسی را در اولویت قرار دهید، قدم بعدی این است که زمانی را برای آن در نظر بگیرید.  با روزی حداقل 35 دقیقه امتحان کنید. اگر زمان ثابتی را تعیین کنید، احتمال اینکه واقعاً آن را انجام دهید بسیار بیشتر است.

3-کارهای همیشگی‌تان را به زبان انگلیسی انجام دهید.

یکی از پیشنهادات عملی این است که راه‌هایی پیدا کنید تا کارهایی را که قبلا انجام می‌دادید را به فعالیت‌های یادگیری انگلیسی تبدیل کنید.

به عنوان مثال، شاید شما شب‌ها برنامه مورد علاقه‌تان را درتلویزیون می‌بینید. یا شاید شما معمولاً روز را با دنبال کردن یوتیوبر مورد علاقه خود شروع می‌کنید. با توصیف و خلاصه کردن جزئیات همین اتفاق‌ها به زبان انگلیسی می‌توانید زمان بیشتری در معرض یادگیری زبان انگلیسی باشید.

4-دنبال علاقه‌تان بروید.

اگر بتوانید علایق خود را به فعالیت‌های یادگیری زبان انگلیسی تبدیل کنید، متوجه خواهید شد که یادگیری، کاری واقعا لذت‌بخش و دوست‌داشتنی است.

مثلا اگر به آشپزی علاقه دارید، می‌توانید از آشپزی به عنوان راهی برای یادگیری زبان انگلیسی استفاده کنید. یا اگر عاشق جستجو و گوش دادن به موسیقی جدید هستید، سعی کنید به دنبال موسیقی از هنرمندان انگلیسی زبان باشید که واقعاً بتوانید از آن لذت ببرید. اگر عاشق بازی های ویدیویی هستید، آنها را به زبان انگلیسی بازی کنید.

5-دو کار را همزمان انجام دهید.

وقتی سعی می کنید دو کار را با هم انجام دهید، مانند مطالعه در حین تماشای تلویزیون یا مکالمه در حین مطالعه ، باید توجه خود را بین این دو کار تقسیم کنید و احتمالا نخواهید توانست در هیچ کدام از این دو به موفقیت 100 درصد برسید.

اما اگر شما در حال تلاش برای یادگیری نحوه انجام ویرایش ویدیو هستید و فیلم آموزشی نحوه ویرایش ویدئو را به انگلیسی می‌بینید، می‌توانیم به شما اطمینان دهیم که انجام همزمان این دو کار می تواند منجر به یادگیری 2 مهارت شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه آنلاین سفیرمال

فروشگاه اینترنتی سفیرمال عرضه کننده محصولات فرهنگی آموزشی بوده و تمرکز اصلی آن بر روی کتابها، ویدئوها و پادکستهای آموزش زبان انگلیسی و فرانسه است. علاوه بر این، بازیهای فکری که در تقویت هوش و یادگیری موثر هستند نیز در این فروشگاه به فروش میرسند.

اطلاعات تماس
  • 021843*****
[نمایش اطلاعات]