اطلاعات تماس
  • 021843*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140106166405612957

یادگیری زبان انگلیسی در خانه با 5 تکنیک موثر

کد: 140106166405612957

https://bit.ly/3TOC56L

، تهران , (اخبار رسمی): این روزها یادگرفتن زبان انگلیسی از نان شب هم واجب‌تر شده‌است؛ اما از آن‌جایی که آدمیزاد جماعت عاشق راحتی است و هیچ‌جا خانه‌ی خود آدم نمی‌شود؛ خیلی از ما بدمان نمی‌آید روی کاناپه‌ی مورد علاقه‌مان بنشینیم و زبان یاد بگیریم.

یادگیری زبان انگلیسی در خانه با 5 تکنیک موثر
یادگیری زبان انگلیسی در خانه با 5 تکنیک موثر

تا همین چند سال پیش این آرزوی ساده چیزی شبیه به آرزوی سفرکردن به کره‌ی ماه بود؛ اما حالا به لطف تکنولوژی و اینترنت، شما واقعاٌ می‌توانید در خانه بنشینید و با روش خودتان زبان یاد بگیرید. باور نمی‌کنید؟ تا پایان این مطلب با ما باشید تا با فوت و فن زبان‌آموزی در خانه و به شکل خودآموز آشنا بشوید.

یادگیری زبان انگلیسی در خانه

1. در هوای موسیقی نفس بکشید

از موسیقی خوشتان می‌آید؟ دوست دارید بدانید این خواننده‌ی بنده خدا که انقدر صدایش را دوست دارید دقیقاٌ چه می‌گوید؟ خب دست به کار بشوید. صدای اسپیکرهایتان را بلند کنید و سعی کنید به تک تک هجاها گوش بدهید. بعد وقتی احساس کردید همه‌ی زیر و بم ترانه را یادگرفته‌اید به سراغ گوگل عزیز بروید و متن ترانه را جستجو کنید؛ البته زیاد شوکه نشوید چون ممکن است یافته‌هایتان با متن اصلی کلی متفاوت باشد. اشکالی ندارد. همه از همین اشتباه‌ها شروع کردند. 

2. به دنیای گفتگوها سفر کنید

 دیدن مصاحبه‌ی بازیگرها برایتان جذاب است؟ یا از آن آدم‌هایی هستید که با دقت تمام تدتاک می‌بینید؟ خب بیایید از این به بعد به چشم آموزش به این ویدیوها نگاه کنید. این‌‌طوری هم از مفهوم ویدیو لذت می‌برید و هم آموزش می‌بینید. حتی می‌توانید به سراغ مستندهای زندگی‌ واقعی یا reality show بروید و این وسط کمی هم با زندگی روزمره و نحوه‌ی مناسبات اجتماعی آشنا بشوید. هیچ کدام را دوست ندارید؟ خب بگذارید ببینم از چه چیزی خوشتان می‌آید؟ اصول طراحی داخلی؟ چگونگی ساخت یک بازی اکشن و ماجراجویانه و یا…خوشبختانه این روزها از چگونگی ساخت بال مگس مصنوعی هم مستند وجود دارد. 

3. یک فیلم‌خوار واقعی شوید

 اگر به شعار «هوا را از من بگیر فیلم را نه» به شدت معتقد هستید؛ و بارها به خاطرش مواخذه شدید؛ حالا وقت آن است که به دیگران لبخند بزنید و نشان بدهید چطور می‌شود از آب هم کره گرفت. خیلی راحت می‌توانید از این به بعد به سریال‌ها و فیلم‌های سینمایی، به چشم مشاوران و استادهایی در آموزشگاه زبان انگلیسی نگاه کنید. به شرط این‌که این سریال‌ها را با زیرنویس انگلیسی ببینید و سعی کنید هر چه اصطلاح و لغت جدید می‌بینید؛ خوب به خاطر بسپارید. کمی که حرفه‌ای‌تر شدید می‌توانید با زیرنویس هم خداحافظی کنید و با شنیدن دیالوگ‌ها، وارد دنیای فیلم‌تان شوید.

4. برای آزمون‌های دوست‌داشتنی آماده شوید

 فرض کنید در یک جاده با سرعت زیادی در حال حرکت هستید؛ اگر هیچ تابلوی راهنمایی نباشد از کجا می‌خواهید بفهمید که مسیر را درست می‌روید؟ آزمون‌های آنلاین دقیقا همین تابلوهای وسط جاده هستند که قرار است شما را به راه راست زبان‌آموزی هدایت کنند. بعد از این‌که یکی دو ماهی با کتاب‌های خودآموزتان و یا فیلم و سریال‌هایتان خلوت کرده‌اید.

5. با انگلیسی‌زبان‌ها معاشرت کنید

حتما شما هم زمان زیادی را در شبکه‌هایی مثل فیس‌بوک و یا توییتر می‌گذرانید. خوب است به این سرگرمی‌تان کمی سروشکل آموزشی هم بدهید و چند رفیق انگلیسی زبان پیدا کنید؛ اگر برای شروع دوستی با رفقای خارجی هنوز مردد هستید به سراغ داخلی‌ها بروید و یکی دو دوست که مدرک آیلتس دارند؛ پیدا کنید. حالا وقت آن است که یک معاشرت خیلی جذاب و مفید ترتیب بدهید؛ با دوستانتان راجع به موضوعات مختلف صحبت کنید و اشکال‌های یکدیگر را تصحیح کنید.

فروشگاه کتاب زبان انگلیسی سفیرمال؛ مقصد مطلوب زبان آموزان

وقتی عزم‌تان را جزم کردید که برای یادگیری زبان سراغ کتاب زبان انگلیسی بروید، وقتی با معیارهای انتخاب زبان آشنا شدید، مرحله‌ی بعدی پیدا کردن پاسخی برای سوال «از کجا کتاب زبان انگلیسی بخریم؟» است. فروشگاه‌های زیادی برای فروش این کتاب‌ها وجود دارند، اما کدام فروشگاه کتاب زبان انگلیسی بر معیارهای کتاب زبان خوب پایبند است؟

فروشگاه کتاب زبان انگلیسی سفیرمال می‌تواند در این مواقع به دادتان برسد. این فروشگاه با در نظر گرفتن تمام اصول آموزشی و جدیدترین متدهای یادگیری زبان، کتاب‌های متنوعی برایتان آماده کرده است. در این فروشگاه می‌توانید از بین به‌روزترین، مشهورترین و معتبرترین کتاب‌ها، کتاب مدنظرتان را انتخاب کنید. به‌طور مثال کتاب‌های این فروشگاه مثل سری کتاب‌های Touchstone ،Viewpoint ،American English File و Speakout در سرتاسر دنیا اعتبار دارند و منابع اصلی یادگیری زبان به شمار می‌آیند. همچنین مجموعه Top Notch یکی از کامل‌ترین منابع یادگیری زبان است که شما را از هر معلم و کتاب دیگری بی‌نیاز می‌کند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه آنلاین سفیرمال

فروشگاه اینترنتی سفیرمال عرضه کننده محصولات فرهنگی آموزشی بوده و تمرکز اصلی آن بر روی کتابها، ویدئوها و پادکستهای آموزش زبان انگلیسی و فرانسه است. علاوه بر این، بازیهای فکری که در تقویت هوش و یادگیری موثر هستند نیز در این فروشگاه به فروش میرسند.

اطلاعات تماس
  • 021843*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش