اطلاعات تماس
  • 021885*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140106176410018929

جامع‌ترین راهنمای خرید دستگاه حضور و غیاب

کد: 140106176410018929

https://bit.ly/3L6iFq7

، (اخبار رسمی): در این مقاله قصد داریم تا جامع‌ترین راهنمای خرید دستگاه حضور و غیاب را در اختیارتان بگذاریم، تا با استفاده از آن بتوانید خریدی پر سود و مطمئن داشته باشید. این دستگاه‌ها اطلاعاتی مانند ساعات شروع و پایان شیفت کاری، زمان استراحت و صرف غذا، اضافه کاری، مرخصی و...

جامع‌ترین راهنمای خرید دستگاه حضور و غیاب
جامع‌ترین راهنمای خرید دستگاه حضور و غیاب

امروزه خرید دستگاه حضور و غیاب یکی از الزامات شرکت‌ها و سازمان‌ها می‌باشد. اگر شما مدیر یک کسب و کار هستید، باید این دستگاه‌ها را به عنوان بخش ضروری از مدیریت نیروی کار خود در نظر بگیرید.

این دستگاه‌ها اطلاعاتی مانند ساعات شروع و پایان شیفت کاری، زمان استراحت و صرف غذا، اضافه کاری، مرخصی و... مربوط به هر یک از کارمندان را ثبت و ذخیره می‌کنند و در اختیار مدیران و بخش منابع انسانی قرار می‌دهند.

درواقع یک کسب و کار زمانی موفق می‌شود، که استراتژی آن‌ها شامل سرمایه‌گذاری بر روی ابزارهایی باشد، که نه تنها فعالیت‌های تجاری و تعاملات آن‌ها را با مشتریان فزایش می‌دهد، بلکه بتواند به افزایش بهره‌وری کارکنان نیز کمک نماید.

در این مقاله قصد داریم تا جامع‌ترین راهنمای خرید این دستگاه‌ها را در اختیارتان بگذاریم، تا با استفاده از آن بتوانید خریدی پرسود و مطمئن داشته باشید پس ادامه این مقاله را از دست ندهید.

چه عواملی در خرید و انتخاب دستگاه حضور و غیاب اهمیت دارد؟

انتخاب یک دستگاه مناسب و با کیفیت با توجه به تنوع بالای این دستگاه‌ها در بازار، تقریبا کاری دشوار است. هم‌چنین تصمیم‌گیری و انتخاب ما تحت تاثیر عوامل زیادی قرار دارد.

به طور کلی وظایف این دستگاه‌ها ردیابی و نظارت دقیق بر کارکنان می‌باشد. با استفاده از این دستگاه‌ها به راحتی می‌توانید سابقه حضور کارکنان خود و تمام جزئیات مربوط به زمان ورود و استراحت آن‌ها را ثبت و ذخیره نمایید.

اما اگر به دنبال این هستید تا بهترین دستگاه را برای خود انتخاب کنید، باید نکاتی را مد نظر داشته باشید.

سهولت و رابط کاربری

یکی از مهم‌ترین نکاتی، که باید در هنگام انتخاب این دستگاه‌ها در نظر داشته باشید، سهولت کاربری است. به عبارتی دیگر می‌بایست درک و استفاده از این دستگاه‌ها بسیار ساده و آسان باشد. کاربران به دستگاه‌هایی که دارای رابط کاربری پیچیده‌ای هستند، اعتماد نخواهند کرد و سعی می‌کنند تا جایگزین دیگری برای آن‌ها بیابند.

دقت بالا

یکی از انتظاراتی که از این دستگاه‌ها داریم، دقت بالا در ثبت و نگهداری از اطلاعات می‌باشد. مدیریت این اطلاعات به صورت دستی علاوه بر اینکه مستعد خطا است، زمان و وقت زیادی را نیز از ما می‌گیرد.

انتخاب بر اساس مکان و محیط کار

ارزیابی کنید، دستگاهی که برای کسب و کار خود در نظر دارید، باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد. به عنوان مثال دستگاهی که برای یک کارخانه صنعتی یا شیمیایی استفاده می‌شود با دستگاهی که برای یک سازمان یا شرکت کاربرد دارد، کاملا متفاوت است.

در یک کارخانه صنعتی بسیار مهم است، دستگاهی که انتخاب می‌کنید ضد آب باشد و در برابر گرد و غبار از خود مقاومت خوبی را نشان دهد. هم‌چنین اگر شرکت شما از چندین بخش مختلف تشکیل شده باشد، می‌توانید از دستگاه‌های مختلفی در هر بخش استفاده نمایید.

تعداد پرسنل

این دستگاه‌ها ظرفیت‌های مختلفی دارند، اگر محیط کار شما دارای بیش از 500 پرسنل باشد. انتخاب یک دستگاه با پردازنده پرسرعت امری حیاتی است. از این دستگاه‌ها می‌توان برای انواع کسب کارهای بزرگ، متوسط و کوچک استفاده کرد.

تکنولوژی و سخت افزار به کار رفته

قبل از هر چیزی مشخص کنید به دنبال چه دستگاهی هستید. این دستگاه‌ها تنوع بسیار زیادی دارند. دستگاه‌ ثبت ورود و خروج اثر انگشتی، تشخیص چهره، ویزیبل لایت، کف دست و کارتی از جمله دستگاه‌هایی هستند، که می‌توانید از آن‌ها برای کنترل و نظارت بر پرسنل خود استفاده کنید.

اکثر این دستگاه‌ها می‌توانند به طور هم‌زمان از چندین روش احراز هویت پشتیبانی کنند، اما شاید شما تمایل داشته باشید در شرکت خود تنها از قابلیت اثر انگشت برای احراز هویت پرسنلتان استفاده کنید.

در این صورت می‌توانید دستگاهی را انتخاب نمایید، که در زمینه احراز هویت از طریق اثر انگشت قوی‌تر عمل کند و در عین حال از دیگر روش‌های احراز هویت نیز پشتیبانی کند.

برای انتخاب یک دستگاه اثر انگشتی باید میزان قدرت سنسور اثر انگشت و تکنولوژی به کار رفته در آن را بسنجید و برای انتخاب بهترین دستگاه تشخیص چهره میزان کیفیت دوربین و وضوح تصویر را در نظر داشته باشید.

کیفیت و کارایی

سرعت و دقت عمل، یکی دیگر از فاکتورهای مهم در خرید این دستگاه‌ها است. کیفیت این دستگاه‌‎ها به عوامل زیادی از جمله متریال به کار رفته در دستگاه، جنس بدنه، دوام دستگاه در برابر گرد و غبار، ضد آب و ضد ضربه بودن دستگاه و ... بستگی دارد.

هم‌چنین این دستگاه‌ها باید قابلیت یکپارچه سازی با انواع سیستم‌ها حقوق و دستمزد را داشته باشند. قبل از اینکه اقدام به خرید این دستگاه‌ها نمایید، تست‌های اولیه، میزان سرعت تشخیص و شناسایی را بسنجید تا بتوانید دستگاهی مطابق نیازتان با حداکثر کارایی انتخاب نمایید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 021885*****
[نمایش اطلاعات]