اطلاعات تماس
  • 021885*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140106196414918929

قابلیت‌های نرم افزار حضور و غیاب تایگر

کد: 140106196414918929

https://bit.ly/3U3PMPx

، (اخبار رسمی): در این مقاله قصد داریم تا با قابلیت‌ها و ویژگی‌های نرم افزار حضور و غیاب تایگر بیش‌تر آشنا شویم. اگر تا به حال سابقه کار در واحد منابع انسانی یک شرکت را داشته باشید، بدون شک بارها با ردیابی حضور و غیاب کارمندان خود به مشکلات متعددی برخورده‌اید. در این مقاله قصد داریم ...

قابلیت‌های نرم افزار حضور و غیاب تایگر
قابلیت‌های نرم افزار حضور و غیاب تایگر

قابلیت‌های نرم افزار حضور و غیاب تایگر

در این مقاله قصد داریم تا با قابلیت‌ها و ویژگی‌های نرم افزار حضور و غیاب تایگر بیش‌تر آشنا شویم. اگر تا به حال سابقه کار در واحد منابع انسانی یک شرکت را داشته باشید، بدون شک بارها با ردیابی حضور و غیاب کارمندان خود به مشکلات متعددی برخورده‌اید. همانطور که می‌دانید ردیابی زمان حضور و غیاب پرسنل کاری پیچیده و زمان‌بری است و وقت و هزینه زیادی را از ما می‌گیرد.

شاید مدیریت زمان ورود و خروج پرسنل و محاسبه مانده مرخصی و ... هر یک از کارکنان در یک کسب و کار کوچک، کار پیچیده‌ای نباشد و بتوان با سیستم‌های دستی و قدیمی آن را مدیریت کرد، اما مشکل اصلی زمانی شروع می‌شود، که بخواهید این امور را در کسب و کارهای متوسط و بزرگ مدیریت و محاسبه نمایید.

در این مقاله قصد داریم تا به قابلیت‌های یکی از قدرتمندترین نرم افزارهای حضور و غیاب بپردازیم تا علاوه بر معرفی، با قابلیت‌ها و ویژگی‌های آن‌ها به خوبی آشنا شوید.

ویژگی‌های نرم افزار حضور غیاب تایگر

به طوری کلی این سیستم‌ها می‌توانند یک رابطه مستقیم بین واحدهای منابع انسانی، مالی و مدیریت ایجاد کنند تا از طریق یک پنل و بدون نیاز به مکاتبات کاغذی بر تمام امور نظارت و مدیریت داشته باشند. شرکت‌ها و سازمان‌هایی که هنوز در خرید و استفاده از این سیستم‌ها مقاومت می‌کنند با مسائلی مانند سرقت زمان، عدم دقت در محاسبات ناشی از خطاهای انسانی، نیاز بیشتر به منابع انسانی، عدم رعایت قوانین کار و ... مواجه هستند.

اما بیایید بررسی کنیم تا این نرم‌افزار چه قابلیت‌هایی دارد و آیا به اندازه کافی می‌تواند برای کسب و کار شما مفید باشد یا خیر؟ پس در ادامه این مقاله با من همراه باشید تا مهم‌ترین قابلیت‌های این سیستم‌ها را به شما معرفی کنم.

گزارش مانده مرخصی

هر شرکت یا سازمانی می‌تواند قوانین مختلفی برای مرخصی پرسنل خود در نظر بگیرد و در سیستم پیاده کند. به عنوان مثال اگر هر کارمندان در ماه اجازه ثبت 2 مرخص داشته باشد، سیستم به طور اتوماتیک از ثبت بیش‌تر از دو روز مرخص در ماه جلوگیری می‌کند. هم‌چنین هر یک از پرسنل می‌توانند در هر لحظه گزارشات مربوط به مانده مرخصی خود را چک کنند.

ثبت دقیق ترددها در پایگاه داده سیستم نرم افزار حضور و غیاب

این نرم افزارها با دقت بسیار بالایی ورود و خروج هر یک از پرسنل را ردیابی و ثبت می‌کنند و اطلاعات مربوط به تردد آن‌ها در یک پایگاه داده ذخیره، و با امنیت بسیار بالایی نگهداری می‌شوند.

تعریف شیفت‌های کاری مختلف با ساعت‌های گوناگون

با استفاده از این سیستم می‌توانید علاوه بر ثبت مشخصات هر یک از پرسنل، شیفت‌های کاری مختلفی برای هر یک از کارکنان خود تعریف کنید تا پرسنل به موقع در شیفت‌های خود حاضر شوند.

تعریف قوانین محاسباتی مختلف

ممکن است در شرکت یا سازمان شما قوانین مختلفی برای محاسبه مرخصی، ماموریت، غیبت و ... وجود داشته باشد. شما می‌توانید قوانین و مقررات مربوط به سازمان خود را به راحتی در این سیسم‌ها تعریف و پیاده سازی نمایید.

تعریف چارت سازمانی

شما می‌توانید با تعریف چارت سازمانی خود، ساختار داخلی سازمان یا شرکت خود را به طور کامل مشخص کنید و گروهای کاری متنوعی تعریف کنید تا هر یک از کارکنان درک واضح‌تری از نقش‌ها و مسئولیت‌های یکدیگر داشته باشند.

ماژول وب و اپلیکیشن موبایل

با استفاده از ماژول وب یا اپلیکشن موبایل می‌توانید در هر زمان و هر مکان به محیط نرم‌افزار دسترسی داشته باشید. به عنوان مثال کارفرمایان می‌توانند در خارج از شرکت به تمامی امور مربوط به پرسنل خود مانند گزارشات کارکرد، غیبت، مرخصی و ... نظارت داشته باشند و آن را مدیریت کنند. 

تعریف سطح دسترسی کاربران در نرم افزار

شما می‌توانید سطح دسترسی افراد را با توجه به جایگاه شغلی هر یک از کارمندان خود مشخص کنید. به عنوان مثال سطح دسترسی را طوری تنظیم کنید تا کارمندان تنها اجازه مشاهده اطلاعات مربوط به خود را داشته باشند و سایر اطلاعات را از دید آن‌ها پنهان بماند.

دریافت گزارشات کامل و دقیق

مشاهده گزارشات روزانه، ماهانه و دوره‌ای این امکان را به شما می‌دهد تا نظارت دقیق‌تری بر پرسنل خود داشته باشید. هم‌چنین این گزارشات موجب افزایش بهره‌وری و توسعه سازمان شما می‌شود و باعث می‌شود تا خلاهای کسب و کار خود را شناسایی کنید و آن‌ها را بر طرف نمایید.

ماژول حقوق و دستمزد

قابلیت‌های این سیستم‌ها به همین جا ختم نمی‌شود، چرا که حتی می‌توان محاسبه حقوق و دستمزد پرسنل را نیز به این سیستم‌ها سپرد. شما می‌توانید تمامی اطلاعات مرتبط به پرسنل خود را اعم از نوع قرارداد، نحوه پرداخت حقوق، جداول مالیاتی، فرمول‌های محاسباتی و ... را تعریف کنید تا در انتهای هر ماه براساس کارکرد پرسنل حقوق و دستمزد آن‌ها محاسبه شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 021885*****
[نمایش اطلاعات]